2020-02-12, 19:40
Medlem
jennesses avatar
Kommer säkert dyka upp situationer då en screenshot blir intressant, kan man posta det i här i tråden direkt isåfall?
2020-02-12, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikesson
Låter de inte trevligare att nämna honom vid namn istället för en sexuell läggning?
Flashback är fullt av böghatare. Mycket snack om ”riktiga män” också. Lite lustigt nog har ofta samma människor mycket emot muslimer, trots att de delar många värderingar.
2020-02-12, 19:41
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2018
Nicky ljög hela tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nicky stockholm var tidigare bbs största mytoman men tror han fått en överman i kim

Ja så var det!
Thx
2020-02-12, 19:42
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Flashback är fullt av böghatare. Mycket snack om ”riktiga män” också. Lite lustigt nog har ofta samma människor mycket emot muslimer, trots att de delar många värderingar.
Det är tur att du är ett stort föredöme och ansiktet "utåt". Referens: Ditt nick
2020-02-12, 19:46
Medlem
Det blev massa tjafs runt Joe för att han myttade. Hipster Hanna manglade honom tills han grät för att han ljugit om något. Oklart om han haft en egen strippklubb i Karesuando.
2020-02-12, 19:50
Medlem
Hur fan funkar det för folk som är med i programmet och deras jobb på "utsidan", är man heltidsanställd så är det väl för fan ingen vettig arbetsgivare som ger tjänstledigt eller rent sagt ledigt i 100 dagar för att ens anställd ska vara med i ett tv-program?

Säger folk upp sig från sina jobb när de ska vara med i programmet?
Kul om man har sagt upp sig och så blir man utröstad efter en vecka
2020-02-12, 19:52
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uttrakad90
Hur fan funkar det för folk som är med i programmet och deras jobb på "utsidan", är man heltidsanställd så är det väl för fan ingen vettig arbetsgivare som ger tjänstledigt eller rent sagt ledigt i 100 dagar för att ens anställd ska vara med i ett tv-program?

Det verkar ju bara ha varit människor utan verklighetsförankring som gått in i huset, saknar bostad, jobb och liv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uttrakad90

Lisa sa upp sig från sitt skoljobb iaf
Medlem
Jag har bara sett Big Brother 2006 och Big Brother 2012. Och de startade jävligt mycket roligare än 2020. Grymt besviken på castingen. Och jag som vart taggad för några veckor sedan.
2020-02-12, 19:56
Medlem
Castingen borde bytas ut detta är under all kritik. Zooma in och så sega på att ändra där actionen är och filmar folk som ensamma sover i rummen etc
2020-02-12, 19:57
Medlem
MrBodils avatar
Det slog mig just att Sami är en blandning av Cheech and Chong

https://images.app.goo.gl/MHre1SeTyuDG5YpG9

Edit: Precis då jag har skrivit detta blir samtalsämnet vilka som är lik vilka? Wtf? Det är ju sådant som kan leda till en personlig psykos, har hänt mycket sånt här för mig på senaste. Mysko!
Senast redigerad av MrBodil 2020-02-12 kl. 20:00.
2020-02-12, 19:58
Avstängd
hur kan man vara stolt över att vara lik kim kardashian

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in