Citat:
Ursprungligen postat av
estetik
SAS is a Scandinavian airline that brings travelers to, from an within Scandinavia. We stand by the core message in the commercial, that travel enriches us.
When we travel, we influence our surroundings and we are influenced by others. The experiences we bring back from our travels inspire us as individuals, but also our society.
When analyzing the pattern and volume of reactions we have reason to suspect an online attack and that the campaign has been hijacked. We do not want to risk being a platform for views that we do not share. We have therefore temporarily removed the film from our channels and we are currently evaluating the next step.
https://www.sasgroup.net/en/sas-commercial-what-is-truly-scandinavian/
Hahaha oj!
Helt galet att dom flippar detta till att ett nätverk har kapat detta.
Folk inklusive mig är trötta på Globalistpropagandan och jag ingår inte i ett trollnätverk.
Min personliga åsikt är att filmen är förfärlig, det behöver jag inte bli betald eller "lurad" av ryssar för att tycka.
Men det är såhär puckona alltid reagerar:
Troll, fakenews, högernätverk, ryssen, ekokammare, rasism, fascism, nazism in absurdum.
Dom fattar inte att många faktiskt tycker att filmen är kass för den pissar ju faktiskt på oss som Svenskar och som Skandinaver.
Sen aftonbladets jävla take på detta, när inga kritiska röster får höras bara deras egna handplockade nyttiga idioter som får tycka vad dom vill och vi andra bara är en anonym "Högerextrem" massa.
Vilken jävla soppa, otroligt.
Jag borde inte vara förvånad, jag vet.