2020-02-12, 06:36
Medlem
Kan med gott mod återgå till Norwegian, med bra service och unga, vackra och trevliga flygvärdinnor.

Jurassic Airlines (SAS) med sitt gratiskaffe och 60+-tanter i kabinen? Nej tack, det är bra.
Citera
2020-02-12, 06:37
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warp10
Hmm... Detta ger knappast samma ekonomiska smärta som det gjorde för Gillette, eftersom du inte flyger lika ofta som du rakar dig och det finns inte samma valmöjligheter med flyg som rakhyvlar.

Kan med säkerhet säga att det finns fler valmöjligheter med flyg än med rakhyvlar.
Citera
2020-02-12, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colombo555
Alla tycker olika. Nu vill jag inte fördjupa mig i religion i denna tråd eftersom det var ett exempel.

Vill bara säga att alla folkslag/länder tar skit på något sätt av andra folkslag verbalt.

Sverige ligger i framkant i mycket, därav ser vi ner på andra, sedan blir vi sura av sådana reklamer är ju helt absurt.

Norrmännen ser ju t.ex ner på Svensken och kallar svenskar som jobbar i Norge
för vår motsvarighet för polack. (billiga)
Den stora skillnaden är att det är svenskfientliga och antivita krafter i Sverige som dagligen spyr ut sitt hat gentemot oss.
Inte nog med att vi har svenskhatande invandrare som våldtar, misshandlar, rånar och mördar svenskar, vi har judar som spär på propagandan hatet med reklamfilmer som denna.
Vidrigt är bara förnamnet
Citera
2020-02-12, 06:42
Medlem
codetracers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkur
...Jurassic Airlines (SAS) med sitt gratiskaffe och 60+-tanter i kabinen...

Hahahaha.. ja detta gör inte valet svårt att välja ett annat bolag.
Citera
2020-02-12, 06:44
Bannlyst
Blir inte arg - mest konfunderad. Vad är syftet? Varför skulle den locka till flygning? Hur har man tänkt?
Absurd var den iaf.
Citera
2020-02-12, 06:44
Medlem
i.beg.to.differs avatar
"Reklamfilmen" är enligt uppgift producerad av en dansk reklambyrå, "&Co". Undrar hur danskarna ser på det?
Citera
2020-02-12, 06:46
Medlem
Nja vet inte om den var så illa! Ska nog ta med mig lite modern traditionella handlingar ifrån världen alla hörn nästa resa!
Kommer man in med bombbälte?
Annars får det räcka med att våldta flygvärdinnorna, jag ska dessutom sno kaptenens mössa, misshandla, förnedra och pissa på honom i cockpit! film ska senare under resan visas samtidigt som jag rånar samtliga resenärar!
Glömde att jag ska köra en bögvåldtäkt på andra piloten också!
Då har jag väl ändå gjort mitt för att ta den nya kulturen till nya höjder?
Citera
2020-02-12, 06:46
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Glöm inte Linné och Bellman. Två väldigt typiskt svenskar som betytt mycket för Sverige.

Redigerade in en rad om Linné i alla fall.
Citera
2020-02-12, 06:48
Medlem
Tänk om de hade klagat på judar eller muslimer istället för vita. Ojoj.

Men det är väl mer okej att kränka osd av någon anledning. Även fast vi är i minoritet.

Skumt bara.

Svarta vikingar?jo tjena.
Citera
2020-02-12, 06:48
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Har de stängt filmen? Den går inte att se längre.

Ja, det gick fort. Men det finns speglar i tråden.
Citera
2020-02-12, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Alltså hur kan man göra en reklamfilm där man fullkomligt förnekar den skandinaviska kulturen?! Vad är det för fel på dessa självhatande idioter? I de allra flesta länder så tar man till sitt lands historia, man är stolt över det. Men här i Sverige ska vi ta bort hela den identiteten.

Kul att man pissar i ansiktet på SAS största kundkrets dessutom.

Njae, SAS största kundkrets finns förmodligen i EUs PK kackerlackor. Dessa älskar multikulti. Men vad som skiljer kackerlackan från en EU politiker med bihang är att kackerlackan överlever ragnarök
Citera
2020-02-12, 06:55
Medlem
Frontlinjens avatar
Filmen borta från deras YT och Facebook. Tydligen tog kritikstormen skruv.

Blir intressant att se om de får alla kopior borttagna också. Innan det sker kommer dock skadan hinna förvärras för dem.

Hoppas detta kan bli ett statuerande exempel för alla marknadschefer att inte lita blint på sina byråer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in