2020-02-12, 01:23
Medlem
StarkMarks avatar
Är det inte märkligt att ett flygföretag inte har ett enda flygplan i sin reklamfilm?

Jag antar att det är svårt att locka "generation woke" att resa nu när flygskam och global uppvärmning är på tapeten så vad är det som säljer? Jo, att pissa på skandinaver.

Let's face it, vi är totalt värdelösa. Vi är urbarbarer. Allt som gör Sverige bra kommer från Afrika, Balkan och Mellanöstern.
Citera
2020-02-12, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roskors
Europeerna kommer att bli färre men de kommer s.a.s. inte att försvinna. De civiliserade, pionjärerna bakom all mänsklig progress har alltid varit i minoritet. Naturens hierarki är som en pyramid. Längst ner är insekter etc som har mycket högre antal. På toppen av pyramiden är människan som är relativt få till antal jämfört med övriga, lägre stående arter. Fiskar etc. Dock har många arter minskat i antal men det beror på andra orsaker.

Alltså, större delen av mänskligheten kommer förmodligen alltid bestå av en ganska stor massa och en liten del som leder hela skeppet framåt. Men den stora massan utvecklas också - om än långsammare. Den stora massan idag är betydligt mer högstående än den stora massan för tusen år sen. Osv.

Att europeer kommer att bli minoritet är bara naturligt. Dock kommer de ej att försvinna utan kommer vara den lilla klick pionjärer som genom teknik, forskning, etc för mänskligheten framåt. Folk från andra länder som kommit långt, som frigjort sig från primitivitet från andra delar av världen, kommer också att delta i denna våg. Resten kommer att utgöra den stora massan som förmodligen kommer att vara ganska konfliktfylld till en början. Det är hit världens politiker vill - för ju högre upp i samhällsskiktet man kommer desto starkare blir dessa strömningar som syftar till att förena oss bortom skillnader i färg och form.
Det tillhör det förgångna att identifiera sig med något som naturen bara har tillfällig användning utav i hennes eviga ansträngning att leda in hennes mästerverk på ett högre plan.

Är det alltså på det sättet SAS försöka sälja biljetter anser du.
Citera
2020-02-12, 01:25
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Varför blev 4chan tråden arkiverad?

Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Finns på Samhällsnytt era omskakade svennebananer.

Landet är under belägring och bombas dagligen och en inte så mysig reklamfilm får er att se rött. Det är ju patetiskt egentligen, om man bara tänker efter menar jag.

Ptja, bättre än inget, varje droppe leder närmare tillfället då bägaren rinner över.

För bara några år sedan hade de inte känt sig tvingade att ta bort filmen, men vindarna har vänt nu.
Citera
2020-02-12, 01:26
Medlem
HELVETE VAD DET RADERAS PÅ DERAS FACEBOOK. Helt sinnessjukt. Realtidsradering! Sjukaste jag sett!
Citera
2020-02-12, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flying-pig
Jag tror att Martin Adonis på SAS är ansvarig för kampanjen.
Och här har du hela teamet bakom kampanjen: https://www.resume.se/marknadsforing/kampanj/sas-utmanar-vad-som-ar-akta-skandinaviskt/

Det verkar så, och ( nästan) oberoende på vilken nivå han har i bolaget, kommer det att betyda att han "hadde" den. Dock, slår detta egentligen ner på MINST en nivå uppåt, som på ett eller annat sätt har GODKÄNT projektet, företag brukar inte skylta med hur de kommer att "bestraffas", men det lär bli en resa nedåt i hierarkin, men mer diskret, för de ovanför vill inte heller bli utsatta, även om de inofficiellt också godkänt det hela ända upp till VD....Så fungerar det, är någon överaskad???
Citera
2020-02-12, 01:27
Medlem
SAS... det var synd. Blir andra flygbolag från och med nu, SAS förtjänar inte ett enda öre av mig igen under resten av min livstid.

Hoppas nu alla andra företag (de få som finns kvar) fattar någon gång att det inte är till ens fördel att förnedra sina kunder. Idioter.
Citera
2020-02-12, 01:28
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Var videon på riktigt? Den var ju helt sinnesjuk. Inte konstigt den försvann från deras sida.
Citera
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Är det inte märkligt att ett flygföretag inte har ett enda flygplan i sin reklamfilm?

Jag antar att det är svårt att locka "generation woke" att resa nu när flygskam och global uppvärmning är på tapeten så vad är det som säljer? Jo, att pissa på skandinaver.

Det är ju samma personer som har sin flygskam och som har sitt självhat. De borde satsa på andra målgrupper än dessa hopplösa fall. Men det vore väl för enkelt tydligen.
Citera
Medlem
Skilly är du en idiot eller?
testa och släktforska hos vanligt folk, mestadels av oss var hårt arbetande bönder som överlevde, de levde inte i något jävla slott, hade designade saker eller lyssnade på musik i hovet.
Så ja, mångas aknytningar till Sverige är just blod/dna i sig som går tusentals år tillbaka i landet.
mestadels av min familjs efternamn är soldatnamn och visar vad de gjorde för nationen med, bönder och soldater- men det är nog de flestas familjer här med.
Vem fan bryr sig egentligen om köttbullar, midsommar? inte fan gör jag det.
Jag är bara glad att mina hårt arbetande bönder till släkt överlevde och deras förfädrar som var vikingar hade en fascinerande religion och kultur.
Det gör mig fan inte till nazist, för jag anser att mitt svenska arv har inget med globalism att göra eller nymoderna saker utan DNA som är sammanlänkat till dessa bönder,soldater och vikingar - som levde 100x hårdare liv än vi idag och överlevde.
Citera
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flying-pig
Utan ljud?

Med ljud:
https://www.bitchute.com/video/Y6u24uAdfFPt/

Som mp4, och med sparade kommentarer vid 9k nedåtröster:
https://mega.nz/#!yY9xALYD!xI6TVfco2V0M3DdsukgsO2NiK-UMk6e4q--5kixbJsk
Citera
2020-02-12, 01:29
Medlem
okok1s avatar
SAS:
Citat:
What is truly Scandinavian? Absolutely nothing!
Citera
2020-02-12, 01:29
Medlem
StarkMarks avatar
Finns en del roliga memes på /pol/ om detta och de sjuder som bara den. Och inte undra på det. Självhatet i Sverige är ju extremt.

https://boards.4chan.org/pol/thread/243387438
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in