2020-02-11, 18:38
Medlem
Lillarumys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Jag vet inte vad det gick om, men att han ville ha en snabbis tycker jag inte
känns så där troligt.
Däremot så sa ju LW kom in i mitt nät, troligare då att det va hon som ville ha sex.

Det finns ju en anledning till att hon inte tog avstånd från SD, vad
tror du den anledningen va
?

SD hotade henne, eller låtsats du inte om det Han hotade bla att sprida sexfilm och intima foton.
Hur var det nu med skygglapparna...
Citera
2020-02-11, 18:40
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strof
Du sitter på någon info att det inte var så eller är du här inne med dina vilda gissningar igen? LW ville ha ett förhållande och SD ville ha sex och spänning så jag tycker inte det låter som ett otänkbart scenario.
Att LW obstruerade och vägrade gå ur bilen mitt i natten (kl 23:30) med direkt anmälan som följd för att hon inte ville knulla? Det finns väl ändå gränser även för fantasier?

Är det inte mer troligt att det var LW som var kåt och blev flyförbaskad på att SD hade mage att avvisa argbiggan?
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-02-11 kl. 18:44.
Citera
2020-02-11, 18:52
Medlem
vitaankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Har du själv läst misshandelsanmälan eller fått information från utredarna att det var stryptag? Eller är det hörsägen du presenterar som fakta här?

Där kom det direkt! När har du någonsin frågat var Snoris och Gloris får sin information ifrån?
Räcker det där att man kan hänvisa till att ngn annan i tråden skrivit och lägga fram som fakta ( Gloris paradgren ) så verkar det duga alldeles utmärkt för dig. Inga frågor om verklig källa där.

Fy fan för det här gänget som börjar likna en sekt i att svartmåla LW på de mest underliga och vidriga sätt. Alltid med "sanningen" som alibi! Dessa människor Snoret, Gloris och Du är enligt mig värst! Ni visar upp en vidrig sida av hur människor kan vara. Tackar min gud för att jag aldrig kommer behöva ha med er att göra IRL

Din lättstötta jävel!
Citera
2020-02-11, 18:54
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Om någon bettet sig så i mitt grannskap så hade han omgående fått en lektion
i hur man beter sig, eller va kvinnorna änkor eller frånskilda, tycker
det låter mer som skvaller än fakta.
Hur många kvinnor ska det enligt ryktet, ja eller fakta ha rört sig om?

Änkor kan det väl inte vara så många?
Jag vet inte mer än du.
Ryktet var det väl inte. Det verkade ju vara uppgifter som kommit utredningen tillhanda.

I första hand tänker jag att man har fått in detta via förhör. De ska ju bo i samma område, och då har man väl förhört dessa?
Kanske någon/några har haft kvar sms i sina mobiler?

Citat:
Ursprungligen postat av Moralensväktare
Det har kommit till polisens kännedom att SD via sms gjort inviter som kan tolkas som sexuella till andra kvinnor i samma område och som SD har haft anknytning till via sina barn. Det är naturligtvis besvärande uppgifter för SD att besvara när det gäller hans sexliv.
Citera
2020-02-11, 18:58
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Att LW obstruerade och vägrade gå ur bilen mitt i natten (kl 23:30) med direkt anmälan som följd för att hon inte ville knulla? Det finns väl ändå gränser även för fantasier?

Är det inte mer troligt att det var LW som var kåt och blev flyförbaskad på att SD hade mage att avvisa argbiggan?
Ska vi dra den här diskussionen en gång till?

Vill man ha ut någon ur bilen så drar man inte hen till sig.

Antingen knuffar man ut hen (fast det är lite väl hårdhänt) eller om man inte vill vara så våldsam så går man runt bilen och drar ut hen.
Att lägga armen omkring hen och dra henne intill sig kan ju inte på något sätt underlätta för hen att komma ur bilen.
Citera
2020-02-11, 18:58
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Jag vet inte vad det gick om, men att han ville ha en snabbis tycker jag inte
känns så där troligt.
Däremot så sa ju LW kom in i mitt nät, troligare då att det va hon som ville ha sex.

Det finns ju en anledning till att hon inte tog avstånd från SD, vad
tror du den anledningen va?

Vi kommer förmodligen aldrig att få svar.
Men om det kommer upp i FUP, då kommer jag helt klart att tro på L*enas berättelse.

SD är en bläckfisk som sprider sin version varhelst han kan. Tro mig.
Citera
2020-02-11, 19:02
Medlem
vitaankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Om LW själv tagit denna misshandel på
allvar så kanske hon hade varit vid liv idag.

Istället så fortsatte hon att umgås med SD.
En månad efter bilincidenten så tillbringade
hon en heldag tillsammans med honom på
tumanhand.

Jasså så nu var det en misshandel ändå? Var det inte berättigat våld för att få henne ur bilen?
Citera
2020-02-11, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Vi kommer förmodligen aldrig att få svar.
Men om det kommer upp i FUP, då kommer jag helt klart att tro på L*enas berättelse.

SD är en bläckfisk som sprider sin version varhelst han kan. Tro mig.

Själv skulle jag aldrig ha litat på någon av dom, falska personer båda två.
Men att FUP:et är efterlängtat håller jag med om.

Och jag skulle bli överraskad om det inte blir något åtal kan jag ju säga.
Citera
2020-02-11, 19:13
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Själv skulle jag aldrig ha litat på någon av dom, falska personer båda två.
Men att FUP:et är efterlängtat håller jag med om.

Och jag skulle bli överraskad om det inte blir något åtal kan jag ju säga.

Jag skulle tro att sanningen ligger någonstans mellan SD:s och Lenas versioner. Så brukar det vara när två parter "träter".
Citera
2020-02-11, 19:16
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitaankan
Där kom det direkt! När har du någonsin frågat var Snoris och Gloris får sin information ifrån?
Räcker det där att man kan hänvisa till att ngn annan i tråden skrivit och lägga fram som fakta ( Gloris paradgren ) så verkar det duga alldeles utmärkt för dig. Inga frågor om verklig källa där.

Fy fan för det här gänget som börjar likna en sekt i att svartmåla LW på de mest underliga och vidriga sätt. Alltid med "sanningen" som alibi! Dessa människor Snoret, Gloris och Du är enligt mig värst! Ni visar upp en vidrig sida av hur människor kan vara. Tackar min gud för att jag aldrig kommer behöva ha med er att göra IRL

Din lättstötta jävel!
Den viktigaste informationen kommer från LWs spaltkilometer text och tusentals bilder om sitt liv.
Dom uppgifterna om hennes liv och leverne har sen backats upp med detaljrik information med källa sonen (NW)som vi har några odiskutabelt betrodda och orädda medlemmar att tacka för.

Vad gäller bilincidenten så stöder jag mig på vad Åkl skrev i nedläggingsbeslutet samt nödvärnsrätten som medger viss våld för freda sin egendom. Lena betedde sig lagstridigt och SD gjorde alldeles rätt.
Källor är således LW själv hennes son NW, arbetskamrater och åklagare.

Vilka är dina källor till att deras egna erfarenheter inte stämmer ?.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-02-11 kl. 19:35.
Citera
2020-02-11, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan

Alla behöver inte vara lika pubertalt hämmade som dig. Finns faktiskt de som även har andra intressen. SD var ju den som var i förhållandet för sex. Du minns väl hans snyftande bortförklaringar att HD inte längre ville ligga med honom och att han därför faktiskt var offret i deras relation.
Citera
2020-02-11, 19:46
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Ska vi dra den här diskussionen en gång till?

Vill man ha ut någon ur bilen så drar man inte hen till sig.

Antingen knuffar man ut hen (fast det är lite väl hårdhänt) eller om man inte vill vara så våldsam så går man runt bilen och drar ut hen.
Att lägga armen omkring hen och dra henne intill sig kan ju inte på något sätt underlätta för hen att komma ur bilen.

Det kan nog inte finnas en enda situation i någon tråd som har blivit så söndermald som denna incident.

Och positionerna hos skribenterna har inte ändrats en millimeter hos någon.

Jag är ganska övertygad om att våldet inget har alls med att hon inte gick ut ur bilen. Det var allt det andra, allt som legat och grott länge.

Kanske det handlade om att L*ena ville ha ordning på hans förbaskade dubbelspel, medan han ville fortsätta och ha två kvinnor på sina egna villkor.

Han ville ha L*ena som älskarinna och geokompis helt utan att behöva göra ett skit. Gå från det ena huset till det andra. Jag tror att hon var trött på den förbaskade inställningen han hade.

Hans ilska över att hon började att kräva något av honom fick det att brinna till i hans skalle. Det och att hon började visa att hon menade allvar och träffa andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in