2020-02-11, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Vad MH skrev i sin logg är osannfärdigt och bottnar sig i någonting helt annat, detta vilket du säkert redan har förstått men totalt förnekat.

Mvh/ @JokerMannen

Ja, denna MH är knappast representativ för sanningen. Hennes uttalanden brinner av hat på ett väldigt obehagligt sätt och då går inte ens LWs barn fria.
Usch.!
Senast redigerad av zilvereko 2020-02-11 kl. 12:22.
Citera
2020-02-11, 11:38
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strof
Och varför tror du att det skulle vara mera soppa på spik här än vid dina egna teorier och slutsatser? Jag skulle säga att dina teorier är klart mera framkrystade efter hur du önskar det skulle vara.

Och vad menar du att jag önskar?
Citera
2020-02-11, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Och vad menar du att jag önskar?

Ja den är väl bättre att du förtydligar själv. Det är rätt uppenbart att du personligen har något emot LW och gör allt i din makt för att kasta stenar och så mycket skit som möjligt. Någon annan möjlighet till att dra de slutsatser som du gör, skriva de teorier du gör kan jag inte se.
Citera
2020-02-11, 11:43
Medlem
Lillarumys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Om jag ber dig lägga fram bevis på att SD mördade LW så blir
jag besviken antar jag.

Du skrev tidigare att SD både strypt och knoggnuggat i sin bil.
Knoggnuggningen är jag med på strypningen har jag missat, var
kommer den uppgiften ifrån?

Från anmälan, SD drog armen runt hennes hals i ett stryptag.
Trots dina skygglappar borde t.o.m du sett det.
Citera
2020-02-11, 11:43
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gogganda
Har inte heller förstått, vem av de båda "ville mer"? Vissa påstår att hon avvisade honom och andra tvärtom. Förvirrande. Var han svartsjuk och kontrollerande? Var hon hämndlysten och ville trycka det i hans ansikte? Hur förhåller sig HD i det hela (inte en chans att hon var naiv, någon intuition måste hon haft)?

LW hade emotionella problem som visade sig i hennes relationer. Det är ett stört beteende att slå, lämna barnen till främmade eller ensamma nattetid. Det är av stor vikt för att förstå att vilka problem Lena hade då det mesta indikerar att det var hennes förföljelse och svårighet att släppa taget om GM som var anledingen till mordet.

Publicerad 13 nov 2019 kl 20.01
Citat:
Lena Wesström hade ett kärleksförhållande med mannen som nu sitter häktad misstänkt för att ha mördat henne.
Men efter två år var relationen kantad av ”högljudda diskussioner, hot och handgemäng”, har mannen berättat för polisen.
Sprickan: Lena ville avslöja förhållandet för hans fru.
https://www.expressen.se/nyheter/krim/misstankte-mordaren-lena-hotade-att-avsloja-relationen/

Att några av dunkla anledningar försöker bortse från vad som orsakade mordet i en krimtråd vars ursprung är mordet på henne är stötande.
NEJ ingen hade rätt att ta livet av LW för att hon hade problem men likväl är det en skymf mot henne att inte ta lärdom om varför hon miste livet.

Skäms ordentligt på er som tycker så illa om vem LW var så ni måste låtsas hon var någon annan.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-02-11 kl. 11:52.
Citera
2020-02-11, 11:47
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strof
Ja den är väl bättre att du förtydligar själv. Det är rätt uppenbart att du personligen har något emot LW och gör allt i din makt för att kasta stenar och så mycket skit som möjligt. Någon annan möjlighet till att dra de slutsatser som du gör, skriva de teorier du gör kan jag inte se.

Jag önskar att hon hade levt som hon
lärde. Att hon inte hade inlett någon
intim relation med en gift man. Då hade
hon förmodligen varit lyckligare och hon
hade antagligen levt idag.

Jag önskar att hon inte varit beroende av
GC utan prioriterat sina barn.
Citera
2020-02-11, 11:49
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taamid
Kan någon länka de inlägg som sammanfattar vad åklagaren har som gör att SD kommer att åtalas?

Har det framkommit varför misstankarna mot HD avskrevs?
Bra frågor men jag ser att du inte fått svar på någon av dem. Den om HD kan jag svara på, se här

https://polisen.se/aktuellt/nyheter/2019/december/nerlagd-forundersokning-mord/

"Utredningen har bland annat visat att det inte finns någon teknisk bevisning som knyter personen till brottsplatsen eller brottsoffret."

Din första fråga om "vad åklagaren har som gör att SD kommer att åtalas" får nog någon med mer insyn i utredningen svara på. Svaret på den frågan är vi nog ganska många nyfikna på.
Senast redigerad av MrBarnaby 2020-02-11 kl. 12:00.
Citera
2020-02-11, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarumy
Från anmälan, SD drog armen runt hennes hals i ett stryptag.
Trots dina skygglappar borde t.o.m du sett det.

Han la sin arm om hennes nacke och böjde ner hennes huvud mot växelspaken, helt
fritt ur mitt minne, har jag fel kanske?
I så fall så ska jag kolla.

Du ville inte svara på den andra frågan, eller?

Du får gärna förklara vad i helvete du menar med skygglappar.
Senast redigerad av CarlJanne75 2020-02-11 kl. 12:00.
Citera
2020-02-11, 11:52
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarumy
Det finns ingen anledning att hänga ut hennes barn på detta vis, varken de eller hon ska rannsakas. De har lidit nog så lämna dem utanför.
GM ska däremot rannsakas noga, för att sedan få lagens strängaste straff. Och det är fullt klart att GM är SD.

Det verkar skrivet av en stalker som spionerar på LWs förhavande på gymmet.
Citera
2020-02-11, 12:02
Medlem
Lillarumys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Han la sin arm om hennes nacke och böjde ner hennes huvud mot växelspaken, helt
fritt ur mitt minne, har jag fel kanske?
I så fall så ska jag kolla.

Du ville inte svara på den andra frågan, eller?

Du får gärna förklara vad i helvete du menar med skygglappar.

Skygglappar betyder att se det man vill, missar då väsentliga saker.
Hela SDs uppträdande skriker skyldig, och då bortser jag från de hot och trakasserier mot LW som finns sparade.
Citera
2020-02-11, 12:05
Medlem
Lillarumys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
LW hade emotionella problem som visade sig i hennes relationer. Det är ett stört beteende att slå, lämna barnen till främmade eller ensamma nattetid. Det är av stor vikt för att förstå att vilka problem Lena hade då det mesta indikerar att det var hennes förföljelse och svårighet att släppa taget om GM som var anledingen till mordet.

Publicerad 13 nov 2019 kl 20.01

https://www.expressen.se/nyheter/krim/misstankte-mordaren-lena-hotade-att-avsloja-relationen/

Att några av dunkla anledningar försöker bortse från vad som orsakade mordet i en krimtråd vars ursprung är mordet på henne är stötande.
NEJ ingen hade rätt att ta livet av LW för att hon hade problem men likväl är det en skymf mot henne att inte ta lärdom om varför hon miste livet.

Skäms ordentligt på er som tycker så illa om vem LW var så ni måste låtsas hon var någon annan.

Nej, skäms på dig för att du skriver saker om LW som du hittar på eller ljuger om.
Du påstår att du inte kände henne, ändå låtsats du veta hurdan hon var.
Du vet ingenting, som vanligt
Citera
2020-02-11, 12:10
Medlem
Lillarumys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Det verkar skrivet av en stalker som spionerar på LWs förhavande på gymmet.

LW gick aldrig på gym, du vet heller ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in