Citat:
Ursprungligen postat av
Utspilld
Just det som är problemet med vissa av er millenials; "orka kolla". Är du intresserad så får du nog ta och göra lite efterforskning själv, då jag inte är speciellt intresserad av att sitta och förklara samma saker, som både förklarats otaliga gånger i tråden samt finns oerhört lätt tillgängligt runt om på nätet, för massa IQ-befriade latmaskar.
Här har du en youtubekanal med en doktor som gör många intressanta djupgående analyser av det hela:
https://www.youtube.com/user/Campbellteaching
Dock är jag ytterst tveksam till att du "orkar" kolla mer än högst två minuter innan din uppmärksamhet brister.
Du orkar inte kolla vidare mycket själv. Om du hade tittat i min historik tror jag även du kunnat dra slutsatsen att jag inte är en "millenial".
IQ-befriad är ju uppenbarligen du. Du drar stora svepande slutsatser som är ganska drastiska. När du blir tillfrågad att förklara varför och hur, då tycker du att du inte är intresserad? Så vad är du då intresserad av? Spreja orddiarre? "vi kommer att dö, huhuhu..." (det kommer vi iofs att göra).
Angående event 201... I den här
länken är man väldigt noggrann med att förklara att det var en övning utan koppling till verkligheten och specifikt utan koppling till nCov.
Jag vet inte vad du egentligen ville säga genom att nämna event 201?
Campbell teaching? Random person på Youtube?