2020-02-09, 12:42
Medlem
Ollonets avatar
TS har rätt i att kvinnor har inte stått för den tekniska utvecklingen.Varken bilar ,flygplan, båtar, Datorer eller infrastruktur kan vi tacka kvinnor för och listan kan göras hur lång som helst.
Citera
2020-02-09, 13:02
Medlem
StarkMarks avatar
Man baxnar över hur sjudande vissa blir när man konstaterar fakta.

"V-va vad säger d-du? Kvinnor är precis lika bra som män. FÅR DU INTE KNULLA ELLER VAD ÄR DET FRÅGAN OM??? DU MÅSTE VARA INCEL SOM PÅSTÅR NÅGOT SÅ ABSURT SOM DETTA!!"

Man kan notera att kvinnofrågan inte skiljer sig från massinvandringsfrågan då de (först och främst kvinnor) är lika hysteriska i den frågan.

"V-vad är det du säger - att svenskar har rätt till Sverige och att vi inte alls tjänar på invandring av främmande raser som våldtar och gör kaos??? HAHAH ÅH DU MÅSTE VARA LÅGUTBILDAD SOM ÄR SÅ FRÄMLINGSFIENTLIG. DU ÄR RÄDD FÖR ATT DU ÄR DUM I HUVUDET! HAHAA! BARA BÖNDER ÄR RÄDDA FÖR UTVECKLING! DU MÅSTE VARA INCEL SOM INTE INSER ATT SVERIGE BLIR BÄTTRE ÄV ZIGENARE KURDER, UZBEKER, SOMALIER, AFGHANER, IRANIER, ARABER! DE RÄDDAR JU PENSIONERNA OCH BIDRAR TILL INTRESSANTA MATRÄTTER SOM VI INTE HADE KUNNAT KLARA OSS UTAN!"

Någon sa att vi inte alls lever i ett feminiserat samhälle utan att dagens globohomo hatar vita kvinnor i samma grad som hatet mot vita män och jag är benägen att hålla med i stort.
Citera
2020-02-09, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark

"V-va vad säger d-du? Kvinnor är precis lika bra som män. FÅR DU INTE KNULLA ELLER VAD ÄR DET FRÅGAN OM??? DU MÅSTE VARA INCEL SOM PÅSTÅR NÅGOT SÅ ABSURT SOM DETTA!!"

Man kan notera att kvinnofrågan inte skiljer sig från massinvandringsfrågan då de (först och främst kvinnor) är lika hysteriska i den frågan.

"V-vad är det du säger - att svenskar har rätt till Sverige och att vi inte alls tjänar på invandring av främmande raser som våldtar och gör kaos??? HAHAH ÅH DU MÅSTE VARA LÅGUTBILDAD SOM ÄR SÅ FRÄMLINGSFIENTLIG. DU ÄR RÄDD FÖR ATT DU ÄR DUM I HUVUDET! HAHAA! BARA BÖNDER ÄR RÄDDA FÖR UTVECKLING! DU MÅSTE VARA INCEL SOM INTE INSER ATT SVERIGE BLIR BÄTTRE ÄV ZIGENARE KURDER, UZBEKER, SOMALIER, AFGHANER, IRANIER, ARABER! DE RÄDDAR JU PENSIONERNA OCH BIDRAR TILL INTRESSANTA MATRÄTTER SOM VI INTE HADE KUNNAT KLARA OSS UTAN!"

Någon sa att vi inte alls lever i ett feminiserat samhälle utan att dagens globohomo hatar vita kvinnor i samma grad som hatet mot vita män och jag är benägen att hålla med i stort.

Jag tycker inte att kvinnor är särskilt rättvisa mot män, vilket framgår ganska bra av många av mina inlägg, men det faktum att du snackar om mäns muskelstyrka som något slags argument säger ju det mesta om dina egna tillkortakommanden...
Citera
2020-02-09, 13:53
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Jag tycker inte att kvinnor är särskilt rättvisa mot män, vilket framgår ganska bra av många av mina inlägg, men det faktum att du snackar om mäns muskelstyrka som något slags argument säger ju det mesta om dina egna tillkortakommanden...

Om du tänker efter en smula varför just USA dominerar världen... Hur kan det komma sig att ett land som USA med 327 miljoner människor är världens mäktigaste land? Jag menar, Indien med sina 1,339 miljader invånare och Kina med sina 1,386 miljarder invånare, har inte alls samma kapacitet som USA inom något område.

USA dominerar större delen av världen, precis som britterna gjorde tidigare, och detta gör de pga av sin muskelstyrka. Inte någonstans på den här planeten har vi haft fungerande matriarkat och vi kan ju tydligt se vilka negativa effekter det blir när kvinnor får komma till tals. Det bir ett Weimar och många kommer få betala ett högt pris för att vi har lyssnat på just kvinnor och deras ändlösa empati och idiotiska teorier om feminism, sexualliberalism och massinvandring.

Btw, läste detta på reddit nyligen:

"Has anyone ever wrestled with guys and be surprised just how much stronger they are?

My guy and I were at the climbing gym this morning and after our session we ended up on the mats where they wrestle while we cooled off and stretched. I started messing with him like I was wrestling and then I put him in a headlock and laughing telling him there's no way you can get out of this. He says you got me. I guess I was feeling full of myself and told him to at least try. He just stands up with me on his back, pulls my arm off his neck like nothing, then reaches behind and grabs me. Before I knew what happened he has me upside down in a hug asking me "what are you going to do now, tough girl" Then he puts me down and did a flexing thing. I think he thought I was mad cause he asked if I was OK. I was fine, happy, but still processing how easy he overpowered me. I honestly felt really small in that moment (not in a bad way or anything, just a reality check of sorts on how strong guys are.)
"

https://www.reddit.com/r/TwoXChromosomes/comments/f0dfmt/has_anyone_ever_wrestled_with_guys_and_be/
Citera
2020-02-09, 15:31
Medlem
Helt ärligt så förstår jag inte riktigt meningen med den här trådstarten?
"Män har mer muskelstyrka än kvinnor". Och....?
Generellt är det säkert så men vad är själva poängen? Vad vill TS säga?
Citera
2020-02-09, 17:42
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Hon är väldigt liten. 160, under 50kg. Vältränad på sätt och vis, men inte alls stark. Var då nästan 30 men såg ut som 14. Kan inte kampsport. Hon blev överfallen när hon joggade ganska tidigt på kvällen dessutom. Sensommar, så det var inte ens mörkt. Mesta delen av den rundan är barkspår och skog, men hon var precis utanför själva slingan på asfalt. Han sprang ikapp henne först och stoppade henne, och försökte få henne att kyssa honom eller något sånt, när hon inte ville det blev han arg och så slog han henne i ansiktet kanske 4 ggr när hon hamnade på marken slog han någon gång eller två till, sedan försökte han ta av henne shortsen, det var då hon återfick fattningen och bet honom i örat.

Hon fick spendera tid på akuten, sedan några dygn på sjukhus, sedan åka tillbaks till sjukhuset flera gånger. Någon slags avancerad käkställning med metall fick hon ha i ett par veckor, bara äta flytande, ögonlapp och något slags gipsmask-grej över näsan. (Såg ut ungefär som efter en plastikoperation om jag kommer ihåg rätt) dessutom sy ett par stygn över ögonbrynen. Nedsatt syn på ena ögat, så först glasögon men tror hon har en lins nu.

Snubben har inte åkt fast för det vad jag vet, polisanmälan givetvis, bra signalemente kunde hon ge med. Det är några år sedan.

Vilka jävla idioter det finns alltså. Ingen nyhet men när man läser detta så blir man påmind. Hur kommer man ens på tanken att attackera en okänd person på gatan och tvinga denna att ha sex?
Fullständigt obegripligt. Finns dessvärre en hel del störda människor...man undrar hur vi kan vara samma släkte överhuvudtaget.
Citera
2020-02-09, 17:44
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Du kan veta något faktuellt men förneka fakta. Du kan ha vanföreställningar o förnekelser. Då vet du något men ”tror” inte på det du vet.

Jo men då är man ju på gränsen till psykiskt dålig. Om man lider av vanföreställningar alltså.
Däremot kan man säga något som man tycker hörs bra, men ändå veta innerst inne att det inte stämmer. Då handlar det ju dock inte om att man själv verkligen tror på det, utan man säger helt enkelt något man vet inte stämmer.
Citera
2020-02-09, 17:46
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
TS har rätt i att kvinnor har inte stått för den tekniska utvecklingen.Varken bilar ,flygplan, båtar, Datorer eller infrastruktur kan vi tacka kvinnor för och listan kan göras hur lång som helst.

Däremot kan vi tacka kvinnor för väldigt mycket annat.
Citera
2020-02-09, 17:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark

Den enda som har ett hysteriskt beteende kopplat till sina inlägg här är du. Se själv...
Jag kan inte hitta något annat inlägg ens i närheten så hysteriskt som ditt.
Citera
2020-02-09, 17:52
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Helt ärligt så förstår jag inte riktigt meningen med den här trådstarten?
"Män har mer muskelstyrka än kvinnor". Och....?
Generellt är det säkert så men vad är själva poängen? Vad vill TS säga?

Jo, han vill säga att män borde bestämma över kvinnor på grund av att de är fysiskt starkare. Och då antar jag att det skulle gälla för alla, så det blir en hel del män som inte har någon chans emot män som är större och starkare än de själva. Nånting säger mig att TS förmodligen tillhör denna skaran själv, alltså de lite svagare och mindre männen.
Citera
2020-02-09, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vilka jävla idioter det finns alltså. Ingen nyhet men när man läser detta så blir man påmind. Hur kommer man ens på tanken att attackera en okänd person på gatan och tvinga denna att ha sex?
Fullständigt obegripligt. Finns dessvärre en hel del störda människor...man undrar hur vi kan vara samma släkte överhuvudtaget.

De tvingar inte sina offer att ha sex. Offren har inte sex. De blir våldtagna. Våldtäktsmän använder våld och tvång för att få tillgång till andras kroppar att onanera i.
Citera
2020-02-09, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jo, han vill säga att män borde bestämma över kvinnor på grund av att de är fysiskt starkare. Och då antar jag att det skulle gälla för alla, så det blir en hel del män som inte har någon chans emot män som är större och starkare än de själva. Nånting säger mig att TS förmodligen tillhör denna skaran själv, alltså de lite svagare och mindre männen.

Det har brunnit i "musklerna"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in