Nå ser jeg den.
VG har vel en samling med fotografier av AE og TH, som de har fått låne fra noen, og VG velger vel selv ut blant disse fotografiene hvilke av de som de ønsker å bruke i sine artikler. Man kan jo spekulere i hvorfor VG valgte akkurat dette fotografiet til denne artikkelen.
Nå ser jeg den.
VG har vel en samling med fotografier av AE og TH, som de har fått låne fra noen, og VG velger vel selv ut blant disse fotografiene hvilke av de som de ønsker å bruke i sine artikler. Man kan jo spekulere i hvorfor VG valgte akkurat dette fotografiet til denne artikkelen.
Det er vel stemningen, hvor hytta er kan faktisk være relevant for leteaksjonen etter levningene ?
»Krise- og gisselforhandlertjenesten var også involvert i rådgivning da Tom Hagen valgte å betale motparten over ti millioner kroner i etterkant av en e-post fra den angivelige motparten 8. juli i fjor sommer.
Nå pakkes operasjonen pent sammen, Holden blir pent takket av for sin innsats gjennom det siste året og saken enten legges kald, eller fellen klapper sammen.
Bildet viser det motsatte av glede og hygge. Det hinter om dårlig stemning mellom TH og AE. Tenkte du det samme?
Og vodka og juice ...
(AE var virkelig vakker da hun var ung, nydelig på dette bildet, selv om hun ser trist ut)
Nettopp, at VG velger et såpass stigmatiserende bilde som setter ekteparet i et dårlig lys er sjokkerende når det i utgangspunktet er tale om en "sørgende" ektemann som har blitt offer for sin kones grusomme forsvinning.
Merker meg også at Holden helt har sluttet å kommentere nyhetsoppslag.
Under det omtalte fotografiet står det: "Foto: Privat"
Er det slik at de som er avbildet på et fotografi må gi tillatelse før eieren (i de tilfeller eieren av bildet ikke er samme person som er fotografert) av bildet kan velge å dele det med andre på en slik måte at bildet blir spredt (som nå i VG-artikler)?
Se har ikke drukket mye.
KUN AE røyker
TH ser ut som kjeltring på se fleste bilder
Ang barometer og kalenderen hadde alle set på 80 tallet. De var veldig inn på 80 og 90 tallet. Typisk firmagaver med logo osv.
De knivene over AE er mer interesante. Hvor er de i dag?