2020-02-06, 22:01
Medlem
Då finns det bild på honom på hennes insta om någon är nyfiken ☺️
Citera
2020-02-06, 22:02
Medlem
Stilichios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyLullaby
Men på ICA stop i Täby?

Nej, det stämmer ju inte, men det är ju vanligt att man träffas genom jobbet, sedan brukar ju policyn vara att man inte ska ha par som jobbar på samma arbetsplats, då får den ena flytta på sig.
Senast redigerad av Stilichio 2020-02-06 kl. 22:16.
Citera
2020-02-06, 22:03
Medlem
DansbandsDannes avatar
Slänger ut bild på V.K imorgon när han blir officiellt häktad.
För er som har detektivnyllet på och kan leta så finns han på bild på Facebook tillsammans MED C.Ö och en annan tidigare i tråden uthängd person.

Till er som säger att jag trollar och ljuger, jag ber er, sug mina bollar imorgon när namnet blir officiellt.

Det är i alla fall inte Ica snubben med hunden, synd om honom fan.
Citera
2020-02-06, 22:05
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilichio
Vad är det du säger? Jag kommenterade att Ica Kvantum slutat lämna ut Postnords paket, vet inte vad du snackar om.

Policyn här är att inte lägga ut oskyldigas namn.

Inget konstigt med det. Tror du inte det räcker med att ens fästman sitter anhållen. Dessutom vet vi inte om de fortfarande är ett par.
Du länkar till en annons från Ica där det finn en bild på en man med ett namn som någon droppat - det är väl ett utpekande från dig? Du pekar ut en dubbelmördare på lösa boliner. Det är ju ingen postnord tråd detta.

Det finns inget du kan lära mig här på fb, jag har varit med tillräckligt länge. Sköt du dina egna inlägg.

Två, förmodligen fästmän, sitter anhållna. Du har ju inget emot att lite roat undra vad "Puffsan" snackar om på fikarasten. Vad har din empati tagit vägen då? Snacka om dubbelmoral
Citera
2020-02-06, 22:05
Medlem
Han är taggad i hennes insta också men han har låst insta! Men bild finns om det nu är han!?
Citera
2020-02-06, 22:06
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Tror vi har samma
Han har fyra förnamn och hon har ett z i sitt efternamn.

Jag var inne och kollade men det verkar ju inte stämma. Är det "27-åringen" alla diskuterar? Den där tjejens pojkvän/sambo heter ju något helt annat, och fyllde 26 år 2016.
Gå igenom hennes foton.
Citera
2020-02-06, 22:07
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DansbandsDanne
Slänger ut bild på V.K imorgon när han blir officiellt häktad.
För er som har detektivnyllet på och kan leta så finns han på bild på Facebook tillsammans MED C.Ö och en annan tidigare i tråden uthängd person.

Till er som säger att jag trollar och ljuger, jag ber er, sug mina bollar imorgon när namnet blir officiellt.

Det är i alla fall inte Ica snubben med hunden, synd om honom fan.
På VK `s flickvän "Puffsan" fb finns en bild på henne och en kille, bild 5. Är det han?
Citera
2020-02-06, 22:10
Medlem
DansbandsDannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
På VK `s flickvän "Puffsan" fb finns en bild på henne och en kille, bild 5. Är det han?
Ska kika, trodde han va singel fortfarande
Citera
2020-02-06, 22:10
Medlem
Knut-Annes avatar
Vilket jävla svammel det blev i denna tråd, jag slutar läsa den ett tag, annars får jag cancer.
Hoppas att man kan få läsa något vettigt om några dagar.
Citera
2020-02-06, 22:11
Medlem
Här lägger man barn och diskar och då hittar ni VKs flickvän där det finns en bild med honom?
Va va va?
Någon som vill dela med sig ?
Citera
2020-02-06, 22:11
Medlem
DansbandsDannes avatar
Citat:
Kille med kepsen bak?
Nej det är fel
Citera
2020-02-06, 22:12
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:

Men hennes pojkvän heter ju Joa***!!! 30 bast i år!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in