2020-02-06, 00:22
Medlem
DansbandsDannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Jaja, det räcker nu.
Räcker med vad?
Påpeka felaktig information?
Senast redigerad av DansbandsDanne 2020-02-06 kl. 00:23. Anledning: stavfel
Citera
2020-02-06, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Dessutom erkände Ouick flera mord som han inte var det allra minsta i närheten av!
Kommer ihåg ett mord i Växjö Quick fantiserade om och erkände, trots att han aldrig varit i närheten av denna stad!
Nej han trivdes nog bara i fängelset och ingen annan stans. 🤗👻🤗
Citera
2020-02-06, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Kanske är adopterad.

Haha adopterad jodå mycket (dumt) har man läst på Flashback men jag tror kanske du skämta ändå
Senast redigerad av Trontyke 2020-02-06 kl. 01:22.
Citera
2020-02-06, 05:58
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilichio
Vad bygger du dina teorier på. Att bägge männen har begärt advokater (den ena Martin Cullberg) så bör det väl bli regelrätta förhör och inga sångövningar...

Jag är övertygad om att den tekniska bevisningen måste vara tillräckligt bra för att de ska fällas.

Advokaten som haft en annons om sina tjänster här på Flashback?! Har MGM hängt här också?
Citera
2020-02-06, 06:20
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Advokaten som haft en annons om sina tjänster här på Flashback?! Har MGM hängt här också?
MGM har säkert lusläst här inne. Angående advokaten så är det väl inte orimligt att anta att högprofilerade sådana också söker sig till högprofilerade brottsfall. Det blir många timmar och mycket uttalanden i media, bra för firman.
Citera
2020-02-06, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Det är C*hristoffer Ö*hman som sitter anhållen. Vad jag vet inte nämnd i tråden tidigare.
Kolla hans facebook, 2a eller 3e profilbilden stämmer med bilden på Aftonbladet!

https://www.facebook.com/christoffer.ohman1* (ta bort * i länken)

Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Länken verkar vara borttagen
Hur svårt kan det vara? Du fick en tydlig anvisning om att ta bort asterisken i länken!
Nu är det bara att hoppas att bevisen är starka om han är en av de skyldiga. Fy fan, vilken plågsam död, sitt huvud inlindat i plastfolie. Kanske såg hon sin man bli skjuten då. Sjuka jävlar.
Citera
2020-02-06, 06:31
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
MGM har säkert lusläst här inne. Angående advokaten så är det väl inte orimligt att anta att högprofilerade sådana också söker sig till högprofilerade brottsfall. Det blir många timmar och mycket uttalanden i media, bra för firman.

Absolut så jag till och med lade in hans nummer i mobilen i fall jag behöver en advokat någon gång. Det kan löna sig att annonsera på FB. Men nu börjar han bli lite för känd det var det jag ville undvika att rabbla ett känt namn ur minnet.

Han kommer att göra ett bra jobb för sin klient men jag hoppas ändå på långvarig vistelse bakom galler. Att få plast virat runt huvudet kan inte tänka mig något värre.
Citera
2020-02-06, 07:39
Medlem
SPAMZs avatar
Citat:
Det är C*hristoffer Ö*hman som sitter anhållen. Vad jag vet inte nämnd i tråden tidigare.
Kolla hans facebook, 2a eller 3e profilbilden stämmer med bilden på Aftonbladet! )

På vilket sätt stämmer bilden?! Om du tycker de liknar så borde du skaffa brillor...
Citera
2020-02-06, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPAMZ
På vilket sätt stämmer bilden?! Om du tycker de liknar så borde du skaffa brillor...

Den profilbild från 13 Aug 2013 stämmer väldigt bra jämfört mot den pixlade.... tycker jag iaf.
Citera
2020-02-06, 07:47
Medlem
Citat:

Kolla ner på hans sida, de har valt en äldre profilbild för att försvåra identifieringen.
Citera
2020-02-06, 07:51
Medlem
SPAMZs avatar
Citat:
Kolla ner på hans sida, de har valt en äldre profilbild för att försvåra identifieringen.

Ah, min j*la browser/dator pillade bort 1:an när jag kopierade länken och jag hamnade på fel C.Ö. Mitt åt! Helt klart samma bild!
Citera
2020-02-06, 07:55
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:

Det är nog du som behöver brillor 🤓

https://forumbilder.com/i/roSE

Studera nu alla detaljerna på fotot...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in