Citat:
Ursprungligen postat av
aw
Givetvis. Om tre högprofilerade personer på CNN säger att jag är en mördare, så borde du tills vidare dra slutsatsen att jag är en mördare, ja.
CNN? Som har ertappats med så många lögner att deras publik lämnar i rasande fart? Har du sovit under en sten och missat helt hur deras förtroende har rasat? Det var det värsta, om CNN säger det så måste det vara sant.
Skulle du vara lika naiv om 3 personer på FOX sa att Obama alltid har varit bög?
Ont: Är det här historiens långsammaste räkning? Det är ju bara ca 200 000 röster. Jag och mina 3 tjejer hemma hade fått fram resultatet fortare än vad DNC nu gör. Och då är min yngsta bara 9 månader.
Förstår att folk misstror det hela och är rasande på den låga nivån av DNC. Underbart att både Warren och Sanders har sån hög tillit till DNC så att dom själva filmar allt och har folk som är på plats och räknar och kollar så att det inte fuskas. Så jävla underbart!
Biden, vad hände med favoriten Biden? Vilken cirkus det blev av det här. Man har gett Trump segern. Hade inte alls behövt bli såhär om DNC hade skött sina kort rätt. Istället så gav mig sig ut på ett uppdrag på att få Trump avsatt. Bra jobbat där. Det här ju gått strålande. Och folket verkar vara med er, iallafall vissa på FB. Vi såg ju en mätning som släpptes igår eller förrgår där Trump har rekordhögt förtroende efter försöket med riksrätten. Högre än vad Obama hade under samma period i sitt ämbete. Så återigen, bra jobbat DNC. Dom vet hur man ska göra. För att slänga iväg allt.