2020-02-05, 10:09
Medlem
don tonys avatar
Gjorde en slagning på alla födda 1992 med samma postadress som Lars Bystedt. Då dök ett namn upp som har en särskild postadress på Gällstaberg 1 och är skriven på Murstensvägen...

*inus * urphy
Citera
2020-02-05, 10:11
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NONVIOLONCE
jag hade rätt att de bodde i närheten och att de försökte vilseleda polisen.
Min informatör sa också att det skulle komma att häktas personer.

Dessa två individer bor inte långt från Lars och Suzanne och de var bekanta.
Här i vallentuna så går det nu rykten om dessa två individer och jag tror att jag vet vem det är ..har sett dem på gymmet.

...o vilken MC klubb har den ena koppling till?
Citera
2020-02-05, 10:11
Medlem
en av dem bor gångavstånd till vallentuna tennisklubb.
och min teori är att de körde lindesbergsvägen till norrtälje för att undvika kameror på motorvägen.

djävla idioter!!, hoppas att de blir inspärrade på lång tid. och jag hoppas nu att det är de så vi kan få ett avlut på detta fruktansvärda psykopatiska morden.
Citera
2020-02-05, 10:14
Medlem
5549s avatar
Det måste vara mer än bara DNA som ledde polisen på detta spår eftersom en av killarna är ostraffad.

Nu när det verkar vara lokala förmågor så är det ologiskt att man inte brände både bil och hus för att åtminstone försöka röja spår. Vi har gett dom för mycket kredd helt enkelt, är det två pundare som har haft svårt att hålla tyst?
Citera
2020-02-05, 10:15
Medlem
PeterNosters avatar
Det är ju cirka 4 km mellan Sursta 26 och Takpannevägen. Det är väl inte grannhuset.
Antagligen bor de på varsitt ställe.
Citera
2020-02-05, 10:17
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
en av dem bor gångavstånd till vallentuna tennisklubb.
och min teori är att de körde lindesbergsvägen till norrtälje för att undvika kameror på motorvägen.

djävla idioter!!, hoppas att de blir inspärrade på lång tid. och jag hoppas nu att det är de så vi kan få ett avlut på detta fruktansvärda psykopatiska morden.
Vi fick väl en straffskärpning på mord efter nyår, fälls de lär det bli livstid för bägge två.
Senast redigerad av Knut-Anne 2020-02-05 kl. 10:25.
Citera
2020-02-05, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
...o vilken MC klubb har den ena koppling till?

jag tror att han har kopplingar till ett gäng i åkersberga... men inte helt säkert.
Citera
2020-02-05, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Det måste vara mer än bara DNA som ledde polisen på detta spår eftersom en av killarna är ostraffad.

Nu när det verkar vara lokala förmågor så är det ologiskt att man inte brände både bil och hus för att åtminstone försöka röja spår. Vi har gett dom för mycket kredd helt enkelt, är det två pundare som har haft svårt att hålla tyst?

Det var mobilmasten som ledde polisen till dem!!
Citera
2020-02-05, 10:24
Medlem
5549s avatar
Citat:
Det var mobilmasten som ledde polisen till dem!!
Ja okej, rejält korkade grabbar alltså. Ska man gissa på att FUPen kommer innehålla komprometterande sms mellan de två?
Citera
2020-02-05, 10:27
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
jag tror att han har kopplingar till ett gäng i åkersberga... men inte helt säkert.

Vi kan hjälpa dig att söka om du ger oss namn med asterisker NU.
Citera
2020-02-05, 10:27
Medlem
Vild spekulation: 25-åringen borde vara född 1995. Född i forna Jugoslavien eller strax efter ankomst till Sverige. Jag tror på jugge. Kan fan inte tro att ursvenskar kan göra så här. Finns väl inga tidigare exempel på nåt som ens är i närheten?
Citera
2020-02-05, 10:29
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Vi fick väl en straffskärpning på mord efter nyår, fälls de lär det bli livstid för bägge två.

...eller så släpps båda eftersom man inte kan avgöra exakt på mm vem som gjorde vad.

Den som knytnävade en kvinnlig skolkamrat och spottade henne i ansiktet är nog från miljö med en annan religion.
Senast redigerad av PeterNoster 2020-02-05 kl. 10:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in