2020-02-01, 07:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja ägget är iallafall inte att de legat med för många så att de har fog för att kalla svenska tjejer horor.
Men det är den där "manliga" logiken som oftast inte hänger ihop, men det är inte ert fel. När sexuella tankar övertar era hjärnor så klarar ni inte av att varesig tänka eller agera klart. Så blir det när man är slav under sin sexualdrift 😬

Så rätt så. Vi båda vet att så är fallet. Vi mäns drivs av vår sexual/fortplantnings -drift och även om den kan ställa till det ibland så måste du ändå hålla med om att den överlag är till människans välsignelse. Så gott som ALL utveckling har den som primus motor. Så gott som ALL kärleksutbyte har den som primus motor.

Du vill ha en man som är driven, kåt och till synes har ett outtömligt förråd av förmåga att våga utmana omgivningen med dåd och humor. Erkänn!!!
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2020-02-01 kl. 07:25.
Citera
2020-02-01, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
1) Sverige är inte ett land där all makt ligger hos kvinnor.

2) Det finns ingen ”fascistisk” feminism. Fascism är en ideologi i sig, som står för något. Läs på lite tack.

3) Sverige har ingen ”katastrof”

4) Sverige är inte heller vanstyrt.

Det är klart att ni svenska kvinnor inte tycker landet är vanstyrt, ni importerar ju afrikansk penis hit bara för eran njutelse.
Citera
2020-02-01, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Det är fantastiskt att se snubbar som klagar över att dom inte kan få tjejer. Samtidigt som dom kallar tjejer för horor.

Vänta, saknar du helt logiskt tänkande? Detta är precis varför folk ska undvika svenska kvinnor och ge dem till bottenskraps n*grer istället. Hur är det inte möjligt att inte ha sex med svenska kvinnor men ändå se vad dem håller på med, vilket är horerier? Jag har en del kvinnliga bekanta som inte är blyga att svara på frågor när dem fått i sig lite rödvin. Jag vet vad som försigår bakom stängda dörrar. Men bryr mig inte längre, har redan övergett Sverige, varför ska jag argumentera med horor på Flashback. Jag ville bara instämma med de övriga här hur verkligheten ser ut. Hade jag levt på 50 talet hade jag skaffat mig en svensk kvinna dock.
Citera
2020-02-01, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Det är klart att ni svenska kvinnor inte tycker landet är vanstyrt, ni importerar ju afrikansk penis hit bara för eran njutelse.

Du menar, det är bara kvinnor som bestämmer över och sköter Sveriges invandringspolitik?
Eller vad försöker du säga?

Och OM nu det skulle var sant, vilket det inte är, och OM nu alla dessa kivnnor skulel vara intresserde v just afrikansk penis...varför tror du då att den största invandringsgruppen är folk från Syrien och består av en stor del kivnnor och barn?

Inget rätt nåsntans alltså.
Citera
2020-02-01, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det är fruktansvärt hur det ser ut här ska du veta. Det är negrer som knullar vita horor i varje gathörn. Det går knappt att gå utanför dörren längre!
Stanna du i Kina, det blir nog bäst så. Svenska kvinnor, ja de vill ändå inte ha dig. För du är väl inte en neger?
Har du någon annan hudfärg än svart går det inte an, usch, väck med dig!

Ja, du har helt rätt! Varför ska jag välja en svensk kvinna som inte respekterar sig själv och avlar fram barn med 80 IQ med någon djungeln*ger? Och efter dem skiljt sig ta hand om deras avkomma? Nej för i helvete, så lågt skulle jag aldrig sjunka.

Jag nöjer mig med asiatiska kvinnor som väger 45 kg och är trånga som bara den samt tar hand om sina män och lyssnar på allt man säger. Det går inte att jämföra, dem är överlägset bäst. Våra eventuella barn kommer också ha hög IQ och bli framgångsrika då asiater har rätt hög IQ.
Citera
2020-02-01, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Det finns fortfarande många bra kvinnor här i Sverige. Du kanske dras till problemrelationer? Felet kanske ligger hos dig?
Inte svårare än så. VARFÖR finns inget "gilla" här på FB? eller har jag missat det?
Citera
2020-02-01, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Du menar, det är bara kvinnor som bestämmer över och sköter Sveriges invandringspolitik?
Eller vad försöker du säga?

Och OM nu det skulle var sant, vilket det inte är, och OM nu alla dessa kivnnor skulel vara intresserde v just afrikansk penis...varför tror du då att den största invandringsgruppen är folk från Syrien och består av en stor del kivnnor och barn?

Inget rätt nåsntans alltså.

Du förstår vad jag menar, du behöver inte vara autistisk och försöka hitta detaljfel. Visst är vissa män politiker också men de måste vara politiskt korrekta om de ska få fitta i Sverige, det är fult att säga att man röstar SD, då blir svenska kvinnors fittor väldigt torra när dem får höra det. Så dessa får håller med deras feminist kvinnor om att vi behöver fler outbildade. Även om de flesta är från Syrien så hakar många afrikaner på också, lätt att få permanent uppehållstillstånd. Bara säga att man tappat sitt pass. De flesta är inte kvinnor och barn, där har du fel.

Kolla upp statistik, Sverige har betydligt fler män än kvinnor pga invandringen. Sluta ljug.
Citera
2020-02-01, 13:19
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Inte svårare än så. VARFÖR finns inget "gilla" här på FB? eller har jag missat det?
För att detta inte är familjeliv.
Citera
2020-02-01, 13:24
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Du förstår vad jag menar, du behöver inte vara autistisk och försöka hitta detaljfel. Visst är vissa män politiker också men de måste vara politiskt korrekta om de ska få fitta i Sverige, det är fult att säga att man röstar SD, då blir svenska kvinnors fittor väldigt torra när dem får höra det. Så dessa får håller med deras feminist kvinnor om att vi behöver fler outbildade. Även om de flesta är från Syrien så hakar många afrikaner på också, lätt att få permanent uppehållstillstånd. Bara säga att man tappat sitt pass. De flesta är inte kvinnor och barn, där har du fel.

Kolla upp statistik, Sverige har betydligt fler män än kvinnor pga invandringen. Sluta ljug.

Du kanske bör kolla upp lite mer hur migrationsverket jobbar.

Majoriteten får inte uppehållstillstånd. Och permanent uppehållstillstånd är väldigt ovanligt. Och om du inte har pass eller legitimation som kan styrka att du är den du säger att du är så är det så gott som omöjligt.

Och just afrikaner är knappast den vanligaste av flyktingar vi får till Sverige.
Citera
2020-02-01, 13:27
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Vänta, saknar du helt logiskt tänkande? Detta är precis varför folk ska undvika svenska kvinnor och ge dem till bottenskraps n*grer istället. Hur är det inte möjligt att inte ha sex med svenska kvinnor men ändå se vad dem håller på med, vilket är horerier? Jag har en del kvinnliga bekanta som inte är blyga att svara på frågor när dem fått i sig lite rödvin. Jag vet vad som försigår bakom stängda dörrar. Men bryr mig inte längre, har redan övergett Sverige, varför ska jag argumentera med horor på Flashback. Jag ville bara instämma med de övriga här hur verkligheten ser ut. Hade jag levt på 50 talet hade jag skaffat mig en svensk kvinna dock.

Så svenska kvinnor har sex med vilka dom vill Och det är inte med dig.
Och detta kränker dig.
Jag fattar!
Citera
2020-02-01, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
För att detta inte är familjeliv.
Okej! Men vi är väl samma människor här som där? Ser ingen skillnad i hur man granskas och modereras!? Samma stränga disciplin!?......eller är det "friare" här på Flashback? Jag ber ödmjukast om ursäkt och bara undrar i min stilla enfald!
Citera
2020-02-01, 13:45
Medlem
Citat:

" detaljfel"???

Hela idén att just kvinnor, alt. feminister skulle vara exklusivt ansvariga över svensk asylpolitik är ju i grunden fel.
Den avgörs av R&R (där fler män sitter än kivnnor för övrigt) och i sluttampen av Sveriges hela röstberättigade befolkning, som avgör hur R&R ska se ut.

Din andra idé över att det enda som styr mäns åsikter skulle vara tillgång på fitta, får du ju själv stå för. OM män är såååå styrda av sin pick, och känslan kåthet, så är det ju synd om er, borde ni egentligen få rösta med så grav känslostyrning?

Nej att flyktingar består mest av män i första vågen beror inte på "invandring" utan det beror på patriarkat, dvs att man satsar allt på/ vågar sända iväg just killar/män, samt att just unga män är i direkt fara i div, krigskonflikter i världen.
Kvinnor och barn tenderar komma i andra vågen i s.k. anhöriginvandring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in