2020-01-27, 22:16
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Hahaha jag läste också delen om att sebbestax ska ha hotat honom. Kan de verkligrn stämma? Var väl flera år sedan Sebbe blev ”frälst”?
Haha ah nä det känns så jävla random bara.. Förstår verkligen inte varför han skulle ljuga ihop den historian heller? Det vore så extremt efterblivet. Måste ju vara en annan Sebastian isf.
Citera
2020-01-27, 22:22
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dezine
Halvan (Fuads) DNA hittades på handskarna som låg i väskan och som dessutom hade tändsatspartiklar på sig, så den saken är rätt klar.
Verkar vara en fin kille.. Hans egna mamma tycker att ”han skulle behövas låsas in i flera år”.
Citera
2020-01-27, 22:46
Medlem
Citat:
Hahaha jag läste också delen om att sebbestax ska ha hotat honom. Kan de verkligrn stämma? Var väl flera år sedan Sebbe blev ”frälst”?

Svårt att tro på det om det nu inte hände för jätte längesen, lättare att tro på storyn om 1 Cuz att Rozh hade bett honom om en shoutout och han sa nej där Rozh åkte på stryk i Hässelby
Citera
2020-01-27, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Haha ah nä det känns så jävla random bara.. Förstår verkligen inte varför han skulle ljuga ihop den historian heller? Det vore så extremt efterblivet. Måste ju vara en annan Sebastian isf.
Kan alternativt att Rozh hittat på historien för o leka cool. Och om de stämmer så måste de ha skett för 7-8 år sedan
Citera
2020-01-28, 00:06
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Kan alternativt att Rozh hittat på historien för o leka cool. Och om de stämmer så måste de ha skett för 7-8 år sedan
Åh herregud.. Men vad gör man inte för fittbiten!

Btw, snuten är ju inne och fiskar i om Fuad har skuld till någon, då han tagit ut 15 000 i Rissne den 29 juni(står juli men måste ju va juni eftersom han blev häktad 17/7). Han ska även sökt upp bild på Rozh i mitten av juni. Samtidigt frågar man om han känner F*hadh K*rim och Gino K*rlsson *=a. Vad är det för några då? Polare till Luis kanske?
Citera
2020-01-28, 00:19
Medlem
Citat:

Btw, snuten är ju inne och fiskar i om Fuad har skuld till någon, då han tagit ut 15 000 i Rissne den 29 juni(står juli men måste ju va juni eftersom han blev häktad 17/7). Han ska även sökt upp bild på Rozh i mitten av juni. Samtidigt frågar man om han känner F*hadh K*rim och Gino K*rlsson *=a. Vad är det för några då? Polare till Luis kanske?
Om de stämmer att han hade skuld till luis o Co så kan de ju tänkas att luis o gänget sagt att de glömmer skulden om han klipper Rozh, kanske under tidspress därav de otroligt taffliga utförandet. Jag tycker det är märkvärdigt ofta vi i dessa gängskjutningar ser otroligt klantiga misstag hos GM
Citera
2020-01-28, 00:37
Medlem
Som jag fattat det dem här Luis, är det Stefan Silvas bror?
Citera
2020-01-28, 00:37
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Om de stämmer att han hade skuld till luis o Co så kan de ju tänkas att luis o gänget sagt att de glömmer skulden om han klipper Rozh, kanske under tidspress därav de otroligt taffliga utförandet. Jag tycker det är märkvärdigt ofta vi i dessa gängskjutningar ser otroligt klantiga misstag hos GM
Jo precis vad jag tänkte. Detta fall är ju ändå i särklass haha! Gulligt också när Fuad pendlar mellan ”ingen kommentar” och att snacka.
Citat:
Ursprungligen postat av SvaraMig
Som jag fattat det dem här Luis, är det Stefan Silvas bror?
Japp.
Citat:
Ursprungligen postat av SvaraMig
(FB) Man i femtioårsåldern skjuten till döds i Rissne 2017-06-15 Vem är den BO i det där fallet är det deras farsa? Skjuten 56 åring med samma namn och adress.
Vet ej men låter ju inte som slumpen direkt.
Senast redigerad av Brottinator 2020-01-28 kl. 00:45.
Citera
2020-01-28, 00:40
Medlem
Citat:
Jo precis vad jag tänkte. Detta fall är ju ändå i särklass haha! Gulligt också när Fuad pendlar mellan ”ingen kommentar” och att snacka.

Japp.
(FB) Man i femtioårsåldern skjuten till döds i Rissne 2017-06-15 Vem är den BO i det där fallet är det deras farsa? Skjuten 56 åring med samma namn och adress.
Citera
2020-01-28, 01:26
Medlem
Är de någon med insyn i västerort som kan bekräfta eller dementera att Stefans silvas bror luis är ett av de tyngre namnen?
Citera
2020-01-28, 05:16
Medlem
Citat:

Gino är från Jakobsberg, nära vän med rapparen robin k.o, vet att han driftar stora mängder

https://imgur.com/a/1ewRQ70 bild på han
Senast redigerad av Infofinnslen 2020-01-28 kl. 05:22.
Citera
2020-01-28, 10:56
Medlem
Citat:
Är de någon med insyn i västerort som kan bekräfta eller dementera att Stefans silvas bror luis är ett av de tyngre namnen?
Luis har varit som en "shotcaller" tsm med adi nu i 10år. Konstigt att ingen har åkt fast. Fick höra att han kör mkt med påhittade skulder mot rissne barnen villket får dem att göra vad han vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in