Citat:
Ursprungligen postat av
egenvilja
Va? Det var du som påstod att deltagarna fick mer pengar för varje rätt? Inlägget ovanför svarade jag på övrigt:
Du är ju helt tappad, ring en ambulans. Du har väl redan direktnummer till närmsta psyk om man läser dina andra trådar.
Nej det här jag aldrig påstått. Jag skrev "vad tjänar de på det?" Som sagt kan ordet "tjäna" ha flera nnebörder men det verkar du vara för korkad för att förstå. Janne och Cecilia kanske larvar sig en del men det är i vissa fall uppenbart att de verkligen inte kan frågorna eller säger korkade svar. Precis som jag antar att du mitt i din besatthet av mig, tror att du kommer med intelligenta svar men det är motsatsen.
Om du inte visste det så är numret till en ambulans 112. Återigen så är försök till personangrepp bara larvigt och ett desperat försök folk tar till när de inte kan argumentera.
Så nu har du lärt dig nåt nytt inför framtiden: Tjäna kan betyda flera saker, numret till ambulans är 112 och försök till personangrepp på ett anonymt forum är ett bevis för att intelligensnivån är väldigt låg.