2020-01-09, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vogly
Aj då. Får väl hoppas på det bästa. Är det CiggiesWorld du handlat från?
Vet inte om man ska vara orolig om man inte fått något paket på 2 månader.

Vad säger ni ska man göra en ny beställning?
Eller är det något annat ställe som har Klick Cigg som ni kan rekomendera?
Citera
2020-01-09, 18:01
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storfittan
Råtobak hos dem finns inte längre.. Just därför frågade jag om någon visste nån annan sida..
Finns det något annat ställe utanför Sverige, men inom EU, där man kan beställa?
Citera
2020-01-09, 18:02
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Söker efter ett ställe att köpa Winston blåbär&mint click, tack på förhud!
Citera
2020-01-09, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mailguru
Vet inte om man ska vara orolig om man inte fått något paket på 2 månader.

Vad säger ni ska man göra en ny beställning?
Eller är det något annat ställe som har Klick Cigg som ni kan rekomendera?
Jag brukar köpa mina cigaretter från jtexpress.tokyo nuförtiden. De har massvis med klickcigaretter, men kan ej rekommendera något då jag ej röker sådana. Aldrig fått en leverans beslagtagen därifrån.
Citera
2020-01-27, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Söker efter ett ställe att köpa Winston blåbär&mint click, tack på förhud!

Vill också ha tag i det

eller Lucky strike
Citera
2020-03-29, 15:26
Medlem
GormDenGamles avatar
Jag behöver inte köpa tobak. Men jag har en kollega på runt 60 år som endast röker på jobb då han inte får röka för sin fru.

För att dölja detta så mycket som möjligt, använder han handskar när han rökar.

Jag såg precis "Once upon a time in Hollywood", och där var en tjej i filmen som använde någon form av "designad nål" som hon hade cigaretten på för att inte hålla den i handen.
Kan man få tag på någon liknande? Var i så fall?
Citera
2020-04-05, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Jag behöver inte köpa tobak. Men jag har en kollega på runt 60 år som endast röker på jobb då han inte får röka för sin fru.

För att dölja detta så mycket som möjligt, använder han handskar när han rökar.

Jag såg precis "Once upon a time in Hollywood", och där var en tjej i filmen som använde någon form av "designad nål" som hon hade cigaretten på för att inte hålla den i handen.
Kan man få tag på någon liknande? Var i så fall?
ja har faktiskt ingen aning, men älskar att han röker i smyg för sin fru och gör allt för att hon inte ska upptäcka de. Då har hon honom runt lillfingret haha.
Prylen du söker efter borde finnas på wish. Alt kanske en sådan här kan fungera https://en.wikipedia.org/wiki/Cigarette_holder
Citera
2020-04-25, 17:37
Medlem
wirr3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av russkij_og
Ukrainska cigg på cigsspot, alltså?
Någon som vet om de bytt domän? Går ej att komma in på sajten atm..

Har för mig att de hade en annan domän ett tag men verkar vara www.cigsspot.com igen.

Sidan verkar fortfarande vara aktiv då ägaren mailar mig ibland och tycker att jag ska sluta snusa och köpa hans cigg igen
Citera
2020-04-27, 11:35
Medlem
Jag rökte Carmel Activate Purple tills dom förbjöds för ett par år sedan. Har sen rökt LM double forward. Nu ska dom också förbjudas.
En kompis till mig var i Andorra förra vintern o köpte då med sig två limpor Carmel Activate Purple som kostade nästan ingenting.

Var kan jag köpa någon av dessa märken online? England går ju ur EU, men där kostar det ju skjortan.
Citera
2020-05-16, 12:48
Medlem
Knucklehugss avatar
Någon som har erfarenhet av https://snuskompagniet.com/ leveranstider och stämmer det att dom skickar även inom EU?
Citera
2020-05-28, 04:59
Medlem
Lyrica-300s avatar
Vågar jag

Har någon erfarenhet av denna sida och kan ge rekommendationer? Jag är rädd att bli blåst på stålarna alt få maffiarullade cigg som tar slut efter ett bloss https://cigarette-online.eu eller vet något säkert billigt ställe att handla på? Med min mer än usla sjukpension och cigaretter som enda tröst/last vägrar jag sluta röka, nån last ska man väl få ha
Citera
2020-05-28, 06:44
Medlem
Antivalents avatar
Kör en ålandskryssning och handla på dig tobak. Rulla egna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in