Citat:
Ursprungligen postat av
Ryggradslus
Du ska älska. Det går bra med kärlek. Behöver inte vara rädd. Vänligen respektera Gud.
Vad menar du med frukta Gud?
Du BÖR älska. En kärlek som är som en regel, ett påbud och mekanisk befallning direkt kommer aldrig att leda till någons kärlek.
Sen vill jag inte svara på något mer SVAMMEL som sägs i denna tråden efter att folk efter mig skrivit som många gånger bara har en tendens till att slå av läsförmågan till slut och läsa in vad man vill.
Jag orkar inte sitta här och behöva försvara endast mitt synsätt som inte utgör ett hot mot någon samtidigt som jag känner mig hotad som person, och Sverige som land.
Sträcker inte ut en hand om ömsesidig förståelse till folk som vänder och vrider på det man säger för att få det att se ut som något annat än det var menat att påvisa och uttrycka, och intentionen med det som skrevs var en ANNAN än dom svar jag fick av Zoom som innehöll inte mindre än fyra anklagelser, hatretorik påpekade han att jag spred med.
Jag misstänker t.o.m. att han satt och betade av dom en och en vad han skulle anklaga mig för.
Tog dom en och en som om han skulle ha varit direkt instruerad av någon om vad han skulle skriva, jag misstänker det nu, INTE nödvändigtvis SANT.
Men en misstanke om det.
LadySweden är trevlig i alla fall och sympatisk. Har lessnat på denna skittråden redan vid det här laget.
Får gå in i försvarsställning själv mot Zoom och det blev obehagligt bara.
Citat:
Ursprungligen postat av
LadySweden
När NATO "måste ta över" pga inrikes konflikter så kommer de antagligen skylla på muslimerna, ja.
Det är enkelt att skapa kulturella konflikter genom invandring från MÖ, då kulturerna är så fundamentalt olika.
MÖ?
Tänker på en ko då men vad står det för?