2020-01-17, 14:35
Medlem
alienfins avatar
Underbart med alla psykfallen som rabiat följer utan att äga aktien på placera, som här då😂😂😂
Undrar vad de får ut av det, de flesta kanske sin frustration över för en alltför kortsiktig investering och förlusttagning😁

Ännu roligare blir det om KAIT piloterna övergår till avtal. Blir det snabba cash från ett bud el vill Won fortsätta bygga för ett ännu större värde🤔 Tja beror väl på budet 😛
Citera
2020-01-17, 14:54
Medlem
alienfins avatar
En riktad NE på gång tro för man verka inte ha bråttom med att annonsera ut nått och en företrädesemission tar tid och kostar alldeles för mkt för det lilla man tar in.

Potato Potato tänkte jag för en 11,7% utspädning maximalt så ökade redan innehavet själv och chansar på att emissionen inte blir lika billig som för SOLT sist. Det visar sig👍
Citera
2020-01-17, 15:31
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Ännu roligare blir det om KAIT piloterna övergår till avtal.

Jag gissar det blir ganska tyst fram till nye VD presenteras, ev. order kommer med buller och bång meddelas av ('insert name here') för att visa att 'very soon' tiden är över.
Citera
2020-01-17, 15:50
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morkfromork
Jag gissar det blir ganska tyst fram till nye VD presenteras, ev. order kommer med buller och bång meddelas av ('insert name here') för att visa att 'very soon' tiden är över.

Mkt möjligt,tar ändå lite tid med utvärderingar av piloterna så kanske de hinner tillsätta ngn ny tills det.
Citera
2020-01-18, 13:39
Medlem
Citat:
Underbart med alla psykfallen som rabiat följer utan att äga aktien på placera, som här då😂😂😂
Undrar vad de får ut av det, de flesta kanske sin frustration över för en alltför kortsiktig investering och förlusttagning😁

Ännu roligare blir det om KAIT piloterna övergår till avtal. Blir det snabba cash från ett bud el vill Won fortsätta bygga för ett ännu större värde🤔 Tja beror väl på budet 😛
Det intressanta är ju att följa bolaget som är buffel och båg och dess aktieägare som klamrar sig fast. Mycket intressant. Vi har ju haft rätt hela vägen. Och kommer bedömt fortsätta ha det.
Citera
2020-01-18, 14:37
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Det intressanta är ju att följa bolaget som är buffel och båg och dess aktieägare som klamrar sig fast. Mycket intressant. Vi har ju haft rätt hela vägen. Och kommer bedömt fortsätta ha det.

Något annat känns inte rimligt än. Jag vill påstå att utan sana labs teknik är Kait endast en dum penna. Undrar vad man betalar sana labs ifall det blir skarp order.

Fel..

Rydberg piloten ska väl vara klar nu. Och gjord med Sana Labs teknik, den som gör allt faktiskt egentligen. Får se vad det landar i

Fel.

Är väl ett bolag som anoto äger men som man sålt delar av i form av aktier till solt works och om det senaste går igenom så kommer Anotos ägande gå från 83% till 46% vilket väl gör det enklare för Won att sen ta de sista procenten med

Fel..

Alienfin har sagt kommande kvartal många år nu gällande att det ska börja komma in pengar. Haft fel varje år. Enligt honom kommer till exempel adna snart ta fart. Kommer givetvis inte hända.

Lögn..

And so on😂😂😂 Bara för att det tar lite med tid betyder inte att det är kört på alla fronter som du patetiskt försöker påskina😛

Won har gjort mkt bra för Anoto under sina år nu men det är sånt som går över ert förstånd för ni klarar inte av att se skogen för alla träden.

Alla vet er agenda redan så fortsätt du med ditt trollande, kommer inte notera dig nått mer.

Fortsatt trevlig helg trollet👍
Citera
2020-01-18, 14:40
Medlem
alienfins avatar
Hoppas Won slipper era hat mail och vidriga personpåhopp på diverse forum framöver.
Skäms ni inte? Fyfan..
Citera
2020-01-18, 15:20
Medlem
Citat:
Något annat känns inte rimligt än. Jag vill påstå att utan sana labs teknik är Kait endast en dum penna. Undrar vad man betalar sana labs ifall det blir skarp order.

Fel..

Rydberg piloten ska väl vara klar nu. Och gjord med Sana Labs teknik, den som gör allt faktiskt egentligen. Får se vad det landar i

Fel.

Är väl ett bolag som anoto äger men som man sålt delar av i form av aktier till solt works och om det senaste går igenom så kommer Anotos ägande gå från 83% till 46% vilket väl gör det enklare för Won att sen ta de sista procenten med

Fel..

Alienfin har sagt kommande kvartal många år nu gällande att det ska börja komma in pengar. Haft fel varje år. Enligt honom kommer till exempel adna snart ta fart. Kommer givetvis inte hända.

Lögn..

And so on😂😂😂 Bara för att det tar lite med tid betyder inte att det är kört på alla fronter som du patetiskt försöker påskina😛

Won har gjort mkt bra för Anoto under sina år nu men det är sånt som går över ert förstånd för ni klarar inte av att se skogen för alla träden.

Alla vet er agenda redan så fortsätt du med ditt trollande, kommer inte notera dig nått mer.

Fortsatt trevlig helg trollet👍
Troll? Du skriver bara fel. Men jag har ju inte fel.

Hur många order har ADNA fått nu igen?

Won har dragit in pengar genom NE. Inte på annat sätt.
Citera
2020-01-18, 16:01
Medlem
Citat:
Hoppas Won slipper era hat mail och vidriga personpåhopp på diverse forum framöver.
Skäms ni inte? Fyfan..
Är det någon som ska skämmas är det fan ta mig du Alien hur många har du inte lurat in i kanske ekonomisk kris på dina felaktigheter med Haussande av den gra som borde anmälas,jag skiter i vilket försöker bara få andra att inse att detta bolag aldrig kommer leverera hur mycket du än vill det,läser man mellan raderan tror du knappt själv på bolaget,men vill tro/hoppas ,har frågat och ställer frågan igen när kommer bolaget leverera med HP adna mm?
Citera
2020-01-18, 22:20
Medlem
Citat:
Skäms ni inte? Fyfan..
Har Won utsatts för omfattande trakasserier?
Citera
2020-01-19, 08:12
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juli14
Är det någon som ska skämmas är det fan ta mig du Alien hur många har du inte lurat in i kanske ekonomisk kris på dina felaktigheter med Haussande av den gra som borde anmälas,jag skiter i vilket försöker bara få andra att inse att detta bolag aldrig kommer leverera hur mycket du än vill det,läser man mellan raderan tror du knappt själv på bolaget,men vill tro/hoppas ,har frågat och ställer frågan igen när kommer bolaget leverera med HP adna mm?

Vad har jag haussat?
Diskuterar vad bolaget förmedlar här.
Och vad vet du om vad bolaget kommer att leverera el inte? Är du Saida el?

HP har lagts ner längesen, det vet visst alla utom du?
ADNA är under utveckling, står klart och tydligt i rapporterna att ADNA Cloud slutförs i Q4 tex. Sen att man inte satsar på det stenhårt just nu beror nog på taskig ekonomi och man försöker sparka igång KAIT istället som kan ha snabbare intäkter.

Jag påstår iaf inte några självklarheter som ni gör tex att bolaget aldrig kommer att leverera.
Tänk om jag råkade lyssna på er och sålde mitt innehav och KAIT råkar göra succé. Kan du leva med det? 😂😂😂
Senast redigerad av alienfin 2020-01-19 kl. 08:30.
Citera
2020-01-19, 08:14
Medlem
alienfins avatar
Ska bli kul att se i år hur överväldigande positiva skolorna är till KAIT. Notera att antalet elever är uppe i 200,000 idag som testar KAIT.

Klippt ur rapport.

I linje med att vi bygger upp ett tekniskt team i USA har vi också etablerat ett amerikanskt företag, Knowledge AI Inc, för att därmed öka skalbarheten avseende Anotos utbildningslösning Knowledge AI
Technology (KAIT). Vi har lyckats rekrytera ett antal topptalanger till bolaget och också knutit till oss ett
framstående ”advisory board”, bestående av forskare inom artificiell intelligens och datavetenskap från
MIT och Columbia University. Efter rapportperiodens utgång har vi ingått ett antal pilotavtal med
skolor, vilket gör att vi nu har nästan 78 000 elever i USA samt vid en privat skola i Sverige som testar
KAIT. Utvärderingen av dessa ”piloter” startade i september, och de initiala kommentarerna som vi har
tagit del av är överväldigande positiva.
Efter rapportperiodens utgång, i början av november, slöts ett treårigt licensavtal avseende KAIT med
Shidae Injae, ett av de största och snabbast växande utbildningsföretagen på den mycket
konkurrensutsatta utbildningsmarknaden i Sydkorea. Avtalet har ett värde om 690 TSEK (72,000 USD).
Jag är väldigt glad över att så snabbt efter den kommersiella lanseringen i augusti se de första
intäkterna från KAIT, ett tydligt bevis för mjukvarans värde och marknadens behov av en sådan
mjukvara inom utbildningsindustrin. Jag är oerhört stolt över det hårda arbete som vårt fantastiska
team har lagt på att så snabbt göra KAIT en produkt på marknaden som möjliggör en verkligt
individualiserad inlärning. Det är en revolutionerande produkt och det är min fulla övertygelse att det
kommer ändra utbildningen globalt.
Senast redigerad av alienfin 2020-01-19 kl. 08:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in