2019-10-25, 03:56
Medlem
Så vad handlar konflikten om?
Citera
2019-10-25, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Estio
Därför jag vill inte blanda in mitt namn

Varför ska vi tro på dig? Och är Monica någon snut eller vad? Sen varför har du flytt från Umeå,har du något att dölja eller?
Citera
2019-10-28, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Varför ska vi tro på dig? Och är Monica någon snut eller vad? Sen varför har du flytt från Umeå,har du något att dölja eller?

För att flytta fokus?
Citera
2019-10-30, 11:07
Medlem
Hugo.Draxs avatar
https://www.domstol.se/nyheter/2019/10/aklagarens-talan-om-mord-och-forsok-till-mord-i-tre-fall-pa-ersboda-ogillas/
Citat:
Åklagarens talan om mord och försök till mord (i tre fall) på Ersboda ogillas
Mål: B 247-19
En enig tingsrätt har ogillat åtalet mot den man som stått åtalad för att ha skjutit med pistol mot fyra personer på Mjölkvägen på Ersboda den 23 januari i år. En av de påskjutna personerna avled och två personer fick livshotande skador.

Tingsrätten bedömer att bevisningen i målet inte är robust nog för en fällande dom främst för att det inte går att helt utesluta att skytten kan vara någon annan än den åtalade mannen.

Åklagarens talan stöder sig på utpekande och ett antal indicier som samtliga av tingsrätten bedömts ha ett alltför lågt bevisvärde för en fällande dom.

Samtliga målsäganden har begärt omfattande skadestånd vilket också ogillas genomgående.
Citera
2019-10-30, 16:47
Medlem
6mån fängelse! Då finns tid att glappa ur sig vem som sköt. Nu när han ändå bara är tillbaka som småkriminell.
Citera
2019-11-18, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrol
För att flytta fokus?
De finns en Monica som jobbar som polis i Umeå. Som rätt duktig omgås med pundare... Undrar om de är hon han tänkte på?
Citera
2019-12-17, 15:38
Medlem
Kan någon mänsklig själ uppdatera tråden lite mera och hämta in fräscha uppdatering, berätta översiktlig vad som hänt på sistone?
Vilka sitter inne för vad och hur länge?
är fallet hopplöst och läggs på en hög inne på kontoret?
Citera
2019-12-23, 00:16
Medlem
.
Citera
2020-01-19, 02:16
Medlem
Era lallare
Senast redigerad av Duvetvwm 2020-01-19 kl. 02:30.
Citera
2020-01-19, 02:33
Medlem
Lyssna på mig nu en gång för alla ni bakom skärmarna eran wannabe gangster innan ni ens visste va kriminella va för nåt så va jag där medan ni sög på mammas tutte så va jag där i gatan o kriga ni kan snacka så mycket skit ni vill bakom eran lilla mobil skärm eller dator för de är vad ni är hela bunten ni har inga pungkulor ni är inte gatan i vet inte vad gatan betyder ni bara lekare tuffa o smarta hemma i mammas soffa , dom som sköt mig kommer få sitt tålamod mina små råttor tålamod , jag har aldrig golat o kommer aldrig gilla jag har aldrig backat o kommer aldrig backa om nån av små råttor vill nåt är ni alltid välkomna till min dörr allt skitsnack som kommer från era mun hur orkar ni med er själv vad är bevisen att jag har golat ha? Ett olaglig polis förhör på sjukhuset samma dag jag vakna fullt med droger i min kropp kunde inte mitt namn vare kissi som sköt?? Neej har ni sett mitt rättegångs förhör ? Neej kom hem o läsa lite mer o sen kom till mig om du vill nåt istället för att sitta o snacka skit i de forumet eran små pajser jag äter folk som ni till frukost o skiter ut er lagom till mellan mål / Said!! 165
Citera
2020-01-19, 02:34
Medlem
Har aldrig golat på Redoy den där smutsiga horan eller nån annan inte ens på min värsta fiende jag är inte som resten av er o jag förstår att de är svårt att förstå men ta en titt i spegeln så lovar jag att de blir lättare o be till gud samtidig tacka han att jag inte kommer få tag på nån av er o
Dom här små fjantarna som kom 18 person för att klippa en shuno ! Hahah 18pers!! Wow de krävdes mycket av dom o komma 18 person bara för att skjuta mig bakifrån inte framifrån bakifrån! Hade inte ens bollarna att se mig i ansiktet , tuff!! O sprang jag när jag såg dom här 18 Så kallade stabila grabbarna som kom med masker o handskar! Nej jag gick imot dom som ett fucken hungrig lejon i saharas öken som såg zebror
Citera
2020-01-19, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvetvwm
Har aldrig golat på Redoy den där smutsiga horan eller nån annan inte ens på min värsta fiende jag är inte som resten av er o jag förstår att de är svårt att förstå men ta en titt i spegeln så lovar jag att de blir lättare o be till gud samtidig tacka han att jag inte kommer få tag på nån av er o
Dom här små fjantarna som kom 18 person för att klippa en shuno ! Hahah 18pers!! Wow de krävdes mycket av dom o komma 18 person bara för att skjuta mig bakifrån inte framifrån bakifrån! Hade inte ens bollarna att se mig i ansiktet , tuff!! O sprang jag när jag såg dom här 18 Så kallade stabila grabbarna som kom med masker o handskar! Nej jag gick imot dom som ett fucken hungrig lejon i saharas öken som såg zebror

Det finns varken Lejon eller Zebror i Sahara.

Och 18 personer? Det stämmer inte heller speciellt bra.

Kulor i ryggen får man när man springer ifrån en fiende, går man emot så får man kulor i framsidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in