2020-01-17, 19:21
Avslutad
Finns det möjligen någon som noterade
Reg.nr (det falskskyltade) på den bil Al*
Körde. Tack på förhand i så fall,
Det är av intresse.
*=i
Mvh
Citera
2020-01-17, 19:31
Bannlyst
Man är ju nu lite nyfiken om vi har ett fall för assistanshantering dygnet runt som är ute o stjäl dyra bilar på nätterna. Nån typ släkting som är assistent på nätterna ?
Citera
2020-01-17, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar
Finns det någon vänlig själ som kan sammanfatta och lägga upp namn (omaskerat då han förtjänar att bli ordentligt outad) samt ev. Facebookprofil, namn på alla i familjen m.m.
Sen kanske admin kan hänvisa i första inlägget till detta.

Denna jävel må gång på gång komma undan rättsväsendet, men då är det också vår plikt att se till att livet i framtiden blir så jobbigt som det bara kan bli för honom och resten av hans uppenbarligen totalt handikappade familj (se Uppdrag granskning så förstår ni varför även morsan ska outas).

Tack på förhand!
Och vad fan tror du folk kommer göra bara för att namnen är outade? Allt det här kommer bli bortglömt efter en vecka som vanligt.
Citera
2020-01-17, 19:50
Medlem
I USA hade dåren varit inlåst på livstid, här ger vi vård i hemmet och ungdomsrabatt. Sverige är helt utom räddning
Citera
2020-01-17, 19:54
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Om, säger om... detta lågbegåvade halvfinska/marockanska missfoster inte kan gå igen efter skadorna han orsakade sig själv så ger jag mig fan på att han kommer att köra ihjäl någon ännu en gång och då sittande i sin permobil.
Citera
2020-01-17, 20:17
Medlem
Han heter Al* Ar*ach
Citera
2020-01-17, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
För guds skull så leta lite. Hans namn och hans familj har väl authas mer än 20 gånger redan

Jag hoppade in här för 12-15 sidor sedan, häng ut skiten igen tycker jag.
Citera
2020-01-17, 20:30
Medlem
Riddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Och vad fan tror du folk kommer göra bara för att namnen är outade? Allt det här kommer bli bortglömt efter en vecka som vanligt.

Oj, här är vi tuffa med avancerade svordomar.
Vad fan tror du själv? Kan det vara så att människor som googlar deras namn alt. personnummer för lång tid framöver kommer att få träff på denna tråd? Idiot.
Citera
2020-01-17, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midis
Jag hoppade in här för 12-15 sidor sedan, häng ut skiten igen tycker jag.

Det är ju bara att läsa i tråden och sen skriva ut informationen igen själv. Jag håller med om att han gott kan hängas ut och jag skiter helt i hans morsa och brorsa så släng ut dem med men oklart varför du tror att någon annan är din sekreterare. Gör det själv. Det finns många trådar att engagera sig i så att vara din admin tror jag inte så många är så sugna på.
Citera
2020-01-17, 20:38
Medlem
Riddars avatar
Eftersom ingen annan sammanfattar GM namn samt familjestatus så gör jag det. Enjoy!

GM heter Arrach, Mohammed ALI

(Facebook 1, Facebook 2)
född 5 december 1999 i Bromma församling
tilltalsnamn Ali enligt brottmålsdom B 7113-15 från Attunda tingsrätt, meddelad i Sollentuna 19 april 2016
födelsenamn Pösö, den ogifta modrens efternamn
6 juni 2000 byte av efternamn från Pösö till fadrens efternamn Arrach
svensk medborgare sedan födseln
bor på Holbergsgatan 71 i Blackeberg i Bromma

Mohammed Ali Arrach bor tillsammans med modern Eva Pösö, född 1965, och fyra helsyskon (storasystrarna Sara Arrach, född 1996 och Sofia Arrach, född 1998, samt lillebröderna Adam Arrach, född 2003 och Noa Pösö, född 2004) i lägenhet nummer 1001. Av lägenhetsnumret att döma ligger lägenheten i bottenvåningen

I Blackeberg finns det personer med problem. Dit hör förutom Mohammed Ali Arrach även hans storasyster Sara Arrach. Hon dömdes den 8 juni 2016 som skyldig till våld mot tjänsteman. Se mål nummer B 458-15 hos Stockholm tingsrätt.

Sara Arrach hade läsåret 2013/14 ogiltig frånvaro från sina gymnasiestudier i sådan omfattning att modren Eva Pösö i en tredskodom från Solna tingsrätt dömdes att till Centrala studiestödsnämnden, CSN, återbetala studiebidrag för dottern Sara Arrach.

Eftersom att dottern Sara avbröt sina studier under vårterminen 2014 redan den 15 januari så kunde CSN bara bevilja studiebidrag för 0,5 månad den terminen. Modren Eva dömdes skyldig att till CSN återbetala hela den utbetalda summa som dottern Sara inte var berättigad till, plus en rättegångskostnad på 680 kronor. Se dom i målet nummer FT 10236-14, meddelad i Solna den 30 mars 2015.

Eva och Kamal har fyra barn ihop utan att någonsin ha varit skrivna på samma adress

Ali Arrach och alla hans helsyskon har sedan födseln varit bosatta med sin mor på Holbergsgatan 71, dit hon flyttade i juni 1995 från Holbergsgatan 135. När den då 23-åriga Eva Pösö en dag i december 1988 flyttade in på Holbergsgatan 135 hade hon med sig en utomäktenskaplig son, Niklas, på fem år.

Ali Arrachs far Kamal Arrach, född 1966 i Casablanca, Marocko, har aldrig varit skriven på samma adress som Eva Pösö, trots att de har fem barn tillsammans. Eva och Kamal har aldrig varit gifta och aldrig heller officiellt sammanboende med varandra. Vissa par gör på det viset för att maximera bidragen.

Fadren Kamal hittas i utanförskapsområdet Husby

Kamal Arrach bor på Oslogatan 14 i Husby i Rinkeby-Kista stadsdelsområde.
Senast redigerad av Riddar 2020-01-17 kl. 20:41.
Citera
2020-01-17, 20:38
Medlem
Citat:
Vad fan tror du själv? Kan det vara så att människor som googlar deras namn alt. personnummer för lång tid framöver kommer att få träff på denna tråd? Idiot.

Prova att googla slöddrets namn så ser du att han är körd ändå. Inget att bli så känslomässig över.
Citera
2020-01-17, 20:43
Bannlyst
Citat:
Men tror du ärligt talat han bryr sig? Han är outad för hela sverige sedan i höstas. Han skiter i samtidigt som ni bögsvennar inte kmr göra ett skit som vanligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in