2020-01-17, 15:20
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Som man kanske jag inte förstår mig på kvinnor men varför går Julia tillbaka till honom hela tiden ? Han är ju dömd redan 2018 för misshandel av henne.

Jag kan förstå henne till viss del, har många vänner som inte vill eller vågar lämna destruktiva förhållanden i tro att det kommer att bli värre. Sen ser man endast killens bra sidor tills det en dag kommer ett katastrofalt avslut... så jäkla tragiskt.

Denna man borde sitta på ngn ö bortanför all mänsklighet och ruttna bort.
Citera
2020-01-17, 16:06
Medlem
Pandalina4s avatar
Vad många olika tjejer denne FO lyckas charma, är ju en hel massa olika målsäganden, sedan en till ev. flickvän och sen Juli*.
Citera
2020-01-17, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Vad många olika tjejer denne FO lyckas charma, är ju en hel massa olika målsäganden, sedan en till ev. flickvän och sen Juli*.
Psykopater kan vara oerhört charmiga - tills de inte är det längre. Jag vet inte om Olafsen är psykopat, men det börjar luta åt det.
Citera
2020-01-17, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4

Jag förstår inte hur han får tjejer, han har inga pengar, ingen bostad, han misshandlar bedrar, våldtar, hotar och kidnappar. Skiter i sina barn och stjäl och begår bedrägerier. Det är väl bara mord han inte gjort.
Citera
2020-01-17, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Psykopater kan vara oerhört charmiga - tills de inte är det längre. Jag vet inte om Olafsen är psykopat, men det börjar luta åt det.

Jag har ju träffat honom och fick intrycket av en busig kille typ Emil i Lönneberga.
Citera
2020-01-17, 16:37
Medlem
Citat:
Jag förstår inte hur han får tjejer, han har inga pengar, ingen bostad, han misshandlar bedrar, våldtar, hotar och kidnappar. Skiter i sina barn och stjäl och begår bedrägerier. Det är väl bara mord han inte gjort.
Hur uppfattade du honom när du träffade honom?
Citera
2020-01-17, 16:43
Medlem
Citat:
Hur uppfattade du honom när du träffade honom?

Se ovsn
Citera
2020-01-17, 16:46
Medlem
Citat:
Se ovsn
Jag kan inte läsa hur DU uppfattade honom den där gången han sökte jobb. Eller missar jag något?
Citera
2020-01-17, 17:18
Medlem
Citat:
Jag kan inte läsa hur DU uppfattade honom den där gången han sökte jobb. Eller missar jag något?

När han hämtade Karin var han trevlig och charmig. Jag är ju man så jag har svårt att se vad kvinnor ser hos honom. Han var charmig på ett busigt och charmigt sätt.
Citera
2020-01-17, 17:20
Medlem
Citat:
När han hämtade Karin var han trevlig och charmig. Jag är ju man så jag har svårt att se vad kvinnor ser hos honom. Han var charmig på ett busigt och charmigt sätt.
Ah, nu minns jag: Lite Emil minns jag att du sa. Och då kanske det är lätt att tycka om honom i början. Men om man blir våldtagen och misshandlad, lyckas komma ifrån honom: hur i helvete kan man gå tillbaka till en sån person? Har han hotat henne till det? Eller lovat guld och gröna skogar? Mycket märkligt.
Citera
2020-01-17, 17:22
Medlem
Citat:

Fast det brukar vara sådana som är populära hos kvinnor, ja inte alla förstås men faktiskt väldigt många.
Citera
2020-01-17, 18:16
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CRFRP
Fast det brukar vara sådana som är populära hos kvinnor, ja inte alla förstås men faktiskt väldigt många.

Jaja, det gamla vanliga snacket från män som inte får snygga tjejer.
Det bottnar bara i avundsjuka tyvärr..

Det vi ser hos en som honom är hans charm, hans beteende gentemot sin kvinna, att han tex sätter henne högst upp på tornet, överöser henne med div komplimanger presenter, beter sig som värsta gentlemannen mm mm osv osv... tills dagen Katastrof kommer... då jäklars

Värsta psykopaten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in