Citat:
Ursprungligen postat av
virr82
Är det någon som har koll på den här filuren? Spontant verkar det vara en mytoman som inte har alla hästar i stallet, typ lite som Carl Fredrik Alexander Rask. Tror det behövs grävas i alla han lögner, fastigheter och nybilsköp. enligt merinfo så äger han bara skräpfordon. btw enligt hans senaste video ska han vara god för 30miljoner.. 26 i fastigher.
Han verkar rätt impulsiv och orädd vad det gäller konsekvenser..
Han hade två videos uppe förut där han sprängde en bil och en husvagn med Polska smällare (Cobra 8:a) sen en video på det när man fick se polisen komma på besök angående just dessa sprängningar. (Uppdatera gärna statusen på det om du läser det här Jonas)
Verkar otroligt driven och full med energi och rätt smart men jag tycker det är lite avigt av honom att försöka bli nån slags "
Företags Guru" med råd och rön hur man ska bli rik när han helt uppenbart inte vill göra rätt för sig och köra med rent spel..
Han verkar enligt egen utsago ha en väldigt massa järn i elden och tjäna hiskeligt massa pengar men ändå så verkar han på pappret inte äga någonting som helst av värde eller vara knuten till något företag ??..
Jag gillar han ändå då han verkar vara en skön typ, men som mentor och förebild för företagsbyggeri så kan jag inte annat än tycka än att det blir lite förmätet ….