2020-01-14, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mantilla
Ja, den fan lär ju inte behöva schamponera skägget på bra jälva länge efter brasan han hamnade i.
Han lär väl se ut som ett hårlöst marsvin om han överlever.

Ja vi får hoppas han ser ut som smält ost. Tyvärr tror jag inte att det kan ha blivit så allvarligt för de lyckades ju komma så nära bilen att de fick ut han.
Citera
2020-01-14, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingela52
N-ordet är rasistiskt och låg grad av respekt. Kan vi få in den här killen i tex bilsport finns bidrag och sponsorer.
Grabben ifråga har förbrukat alla möjligheter till respekt +att jag läste i Expressen hur det lilla kräket uttryckt sig om sina brott i olika förhör, horungen ifråga förtjänar bara ett livslångt lidande, och det kan jag sponsra.
Citera
2020-01-14, 20:07
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Med en riktig regering så skulle han givetvis utvisats ur Sverige efter sin FÖRSTA bilstöld.

Bilstölder och snatterier ska givetvis innebära återkallat medborgarskap och utvisning.

Den här kaosblatten har en svensk mor och en marockansk far och svenskt medborgarskap sedan födseln. Som rasmedveten är jag föga förvånad över hans beteende för jag förstår hur sådana här människor fungerar och jag förstår också varför de fungerar på det här viset. Det är inte magi utan simpel biologi.

Jag tycker hela den här tråden är rysligt rolig, i princip varannat inlägg är skrivet av en Ansvarsfull Konservativ Svensk som gapar efter hårdare straff. Problemet är inte straffsatserna, problemet är att det finns kaosmänniskor inom landets gränser.

Det finns inget roligare än när kaosblattar och negrer ställer till det för Ansvarsfulla Konservativa Svenskar som ingenting förstår så jag har skrattat gott åt den här kaosblatten som inte kan utvisas någonstans. Ingen utvisning, vad ska ni göra nu när ni är schack matt? Kan ni fatta att allt ni tror på är lögn och att Hitler hade rätt?

Jag som är rasmedveten vet precis vad man behöver göra men Ansvarsfulla Konservativa Svenskar har aldrig någonsin tänkt en enda egen unik tanke utan kan bara repetera tillbaka sådant de sett någon proffstyckare från SD eller M skriva på Twitter och när det inte är applicerbart på uppställd problembeskrivning så tiltar deras hjärnor och den Ansvarsfulle Konservative Svensken börjar böla om att han ska flytta till ett land som inte tar emot invandrare. Patetiskt. Men fruktansvärt roligt för oss som inte är dumma i huvudet.
Senast redigerad av infidel 2020-01-14 kl. 20:23.
Citera
2020-01-14, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingela52
Kan vi få in den här killen i tex bilsport finns bidrag och sponsorer.
Vilka är "vi"? Vad är ni för några?
Citera
2020-01-14, 20:10
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Man behöver inte vara psykopat för att man har psykopatiska drag, dock är det ett faktum att polisyrket är ett av 10 yrken som lockar flest psykopater.
Källa på det om polisen?
Citera
2020-01-14, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstock
Inte en chans! Han kommer ut inom 12 mån. Skulle säga närmare 6 än 12.

Om du menar denna GM så var det inte den tiden jag kommenterade.

Jag håller med om att det blir lägre, men mer än det du lade fram. Blir nog maximalt 3 år och sedan rabatt på det för att han är 20 så lite drygt 2 tippar jag.

Här är ett exempel ifrån Malmö och individen var 20 år. Fick 2 års fängelse. https://www.aftonbladet.se/a/QljpWq
Citera
2020-01-14, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
När nån kör så utav stress tack vare polisjakt så borde polisen avsluta efterföljandet. De kan bjuda på pizza vid ett senare tillfälle precis som de gjort i Malmö.
Om man är så motiverad att komma undan, vad är då skälet? Mördat någon? Vapen i bilen? Snott bilen för att begå grovt brott? Köra ihjäl någon som man försökte i Lund? Etc. Personen skall stoppas.
Citera
2020-01-14, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Hur skadad är han?
Han är så pass skadad att han inte är talbar enl advokaten. Polisen har ännu inte haft möjlighet att höra honom. Förhoppningsvis är han så skadad att han aldrig kommer att kunna snacka något mer resten av sitt ruttna liv. Förhoppningsvis också sitta i rullstol resten av livet och sakta, sakta tyna bort. Det är vad man önskar detta jävla äckel.
Citera
2020-01-14, 20:19
Medlem
Kobenhavns avatar
Till er som spekulerade kring Criticals inblandning i det hela - https://i.imgur.com/O1tpZ81.png

För övrigt krävs både restriktioner och ökade befogenheter åt Polisen för att motverka dessa tragiska händelser. Polisen borde inte delta i biljakter i samma utsträckning, den potentiella risken för förödelse rationaliserar inte den potentiella vinsten, detta handlade trots allt bara om en stulen bil. Men Polisen måste tillåtas beskjuta bilens väsentliga delar för att få stop på den innan det blir jakt..
Citera
2020-01-14, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Ja vi får hoppas han ser ut som smält ost. Tyvärr tror jag inte att det kan ha blivit så allvarligt för de lyckades ju komma så nära bilen att de fick ut han.
Den viktigaste frågan ur ett samhällsperspektiv borde väl vara: varför hade de bråttom?
Citera
2020-01-14, 20:21
Medlem
tjallepetters avatar
Efter reportaget i uppdrag granskning var jag rätt säker på att myndigheterna tagit hand om den här demonen, men icke.

Trots kritikerstormen som följde reportaget så hände ingenting.

Fyfan säger jag bara. Stackars alla skötsamma och hårt arbetande invandrarna som hamnar i skuggan för dessa demoner.
Citera
2020-01-14, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiloMinderbinder
Den viktigaste frågan ur ett samhällsperspektiv borde väl vara: varför hade de bråttom?

Ja förstår din tanke. Där tror jag att någon form av samhällsansvar kickar in hos de som tillkom på så vis att de vill göra moraliskt rätt. Sen kan jag tycka att det kan vara intressant att diskutera just möjligheten att avvakta lite med att rädda individen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in