Citat:
Ursprungligen postat av
Spersson
Med en riktig regering så skulle han givetvis utvisats ur Sverige efter sin FÖRSTA bilstöld.
Bilstölder och snatterier ska givetvis innebära återkallat medborgarskap och utvisning.
Den här kaosblatten har en svensk mor och en marockansk far och svenskt medborgarskap sedan födseln. Som rasmedveten är jag föga förvånad över hans beteende för jag förstår hur sådana här människor fungerar och jag förstår också varför de fungerar på det här viset. Det är inte magi utan simpel biologi.
Jag tycker hela den här tråden är rysligt rolig, i princip varannat inlägg är skrivet av en Ansvarsfull Konservativ Svensk som gapar efter hårdare straff. Problemet är inte straffsatserna, problemet är att det finns kaosmänniskor inom landets gränser.
Det finns inget roligare än när kaosblattar och negrer ställer till det för Ansvarsfulla Konservativa Svenskar som ingenting förstår så jag har skrattat gott åt den här kaosblatten som inte kan utvisas någonstans. Ingen utvisning, vad ska ni göra nu när ni är schack matt? Kan ni fatta att allt ni tror på är lögn och att Hitler hade rätt?
Jag som är rasmedveten vet precis vad man behöver göra men Ansvarsfulla Konservativa Svenskar har aldrig någonsin tänkt en enda egen unik tanke utan kan bara repetera tillbaka sådant de sett någon proffstyckare från SD eller M skriva på Twitter och när det inte är applicerbart på uppställd problembeskrivning så tiltar deras hjärnor och den Ansvarsfulle Konservative Svensken börjar böla om att han ska flytta till ett land som inte tar emot invandrare. Patetiskt. Men fruktansvärt roligt för oss som inte är dumma i huvudet.