2020-01-12, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Furienna
Jag hoppas verkligen att du bara driver med oss.
Vi är armén som förändrar samhället i grunden, ett envist övertagande av föreningar, företag, instanser blir numerärt övertag, vi leder kriget mot patriarkatet, vi anfaller dig, vi förminskar dig, förlöjligar dig, hånar dig, tar dina ideér och din plats.
Citera
2020-01-12, 16:23
Avslutad
Citat:
Skitsnack! Judar dyrkar ju bara Gud!

Nej! De dyrkar djävulen. Alla som påstår att de tillber Gud men inte har tagit emot Jesus Kristus är av djävulen.

Lukas 10:16
Citat:
Den som lyssnar till er, han lyssnar till mig, och den som avvisar er, han avvisar mig. Men den som avvisar mig, han avvisar honom som har sänt mig.”

Johannes 5:23
Citat:
...för att alla ska ära Sonen på samma sätt som de ärar Fadern. Men den som inte ärar Sonen, ärar inte heller Fadern, som har sänt honom.
Citera
2020-01-12, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingela52
Jag är modern som könskrigar bort män från det öppna samhället, mina döttrar är på väg ut i samhället och jag lär dem trampa, hata, förakta, mobba, hota, ljuga om, smutskasta män, mina systermödrar med döttrar genomgår samma utbildning och döttrarna stålar samman ute på slagfältet. Du har säkert hört att ryktet är det som skadar mest, dvs det psykiska våldet och att nätverka för att smutskasta män, vi tar plats, förhoppningsvis är det ditt liv vi krossar, försvarar du dig med det patriarkala fysiska våldet skriker vi våldtäkt, kvinnohat eller gubbslem, nu är det vi som har trippla parenteser.

pendeln laer slaa oever och snart aer katolikerna, enligt profetian, aater vid koettgrytan
och daa braennes du och dina gelikar upp paa baal.
Citera
2020-01-12, 16:38
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingela52
Vi är armén som förändrar samhället i grunden, ett envist övertagande av föreningar, företag, instanser blir numerärt övertag, vi leder kriget mot patriarkatet, vi anfaller dig, vi förminskar dig, förlöjligar dig, hånar dig, tar dina ideér och din plats.
Även om jag är en kvinna?
Citera
2020-01-12, 16:39
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POLlS
Nej! De dyrkar djävulen. Alla som påstår att de tillber Gud men inte har tagit emot Jesus Kristus är av djävulen.
Fast det är bara lögn!
Citera
2020-01-12, 16:45
Avslutad
Citat:

Lukas 10:16

Johannes 5:23

Citat:
Fast det är bara lögn!
Menar du att Jesus Kristus ljög?
Den som förnekar Jesus Kristus har inte Fadern.
Judar, muslimer, buddhister och andra vilseledda tillber djävulen.
Citera
2020-01-12, 18:55
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Menar du att Jesus Kristus ljög?
Den som förnekar Jesus Kristus har inte Fadern.
Judar, muslimer, buddhister och andra vilseledda tillber djävulen.
Hur vet du att Jesus verkligen sa just det där då? Du får ju komma ihåg att han inte skrev några skrifter själv.
Och tycker du verkligen att det är rättvist att förkasta alla religioner utom en?
Citera
2020-01-12, 18:56
Avslutad
Citat:
Hur vet du att Jesus verkligen sa det där? Du får ju komma ihåg att han inte skrev några skrifter själv.
Och tycker du verkligen att det är rättvist att förkasta alla religioner utom en?
Jesus är vägen, sanningen och livet! Så ja, det är rättvist att förkasta lögner. Det finns bara en sanning.
Citera
2020-01-12, 19:17
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Jesus är vägen, sanningen och livet! Så ja, det är rättvist att förkasta lögner. Det finns bara en sanning.
Men det är bara vad du tror, och det är inte allas sanning.
Citera
2020-01-12, 19:28
Avslutad
Citat:
Det finns bara en sanning. De som förkastar Jesus Kristus förkastar Gud! De tillber djävulen, som maskerar sig som en ljusets ängel.
Citera
2020-01-12, 20:04
Medlem
PsychoMantiss avatar
Citat:

Vad tror du då?
Citera
2020-01-12, 20:21
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Det finns bara en sanning. De som förkastar Jesus Kristus förkastar Gud! De tillber djävulen, som maskerar sig som en ljusets ängel.
Fast det är fel. Ingen religion är förkastlig för sina medlemmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in