2020-01-10, 20:42
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokigatanten91
https://minfil.com/feldY0Lbn0/5FFBFCDD-A8B8-4E7A-BB5E-B35370DB0BCB_jpeg

https://minfil.com/h0l5YaL9nc/870CE046-2C43-4CF3-B7E9-3AC0652E421C_jpeg

Gokväll! Har nu vart o kollat huset igen. Döm om min förvåning när jag ser att de kommit in möbler och blommor i fönstren. Å nej, jag var varken full eller trött igår då de endast fanns taklampor. Kan de vara så att han hyrt ut de? Inga bilar eller människor syntes till nu. Kan återkomma ifall jag har nått nytt. Laddar upp foton i filer och hoppas dom går att se
Tack! Ja det kan ju va så att de hyr ut men hoppas isf de är medvetna om kaoset som kan bli
Citera
2020-01-10, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulabilen
Ok, tack
Finns det annan bilväg till tex polisens skjutbana än 172:an..typ nån grusväg?

Ja, via Rimnersvallen/hallen. Man kan man ta sig från och till Bjursjön via grusvägar/stigar genom skogen från dynamitbacken/polisens skjutbana
Citera
2020-01-10, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tokigatanten91
https://minfil.com/feldY0Lbn0/5FFBFCDD-A8B8-4E7A-BB5E-B35370DB0BCB_jpeg

https://minfil.com/h0l5YaL9nc/870CE046-2C43-4CF3-B7E9-3AC0652E421C_jpeg

Gokväll! Har nu vart o kollat huset igen. Döm om min förvåning när jag ser att de kommit in möbler och blommor i fönstren. Å nej, jag var varken full eller trött igår då de endast fanns taklampor. Kan de vara så att han hyrt ut de? Inga bilar eller människor syntes till nu. Kan återkomma ifall jag har nått nytt. Laddar upp foton i filer och hoppas dom går att se
Duktigt jobbat Det är en smula märkligt att någon vågar befinna sig i det där huset. Man kanske hyrt ut till någon stackare som inte läser så mycket? Jag har svårt att se att det skulle vara pappan som återvänt.
Senast redigerad av Olbars 2020-01-10 kl. 21:12.
Citera
2020-01-10, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uniktanvandarnamn
T gick på Agnebergsgymnasiet, dessförinnan Ramnerödsskolan.
W gick på Drottning Blankas gymnasieskola "under en tid".

In och jämför bekantskapsförhållanden bland ungefärligt jämnåriga från skolorna på Facebook eller nå't - till sist kanske ni fattar att det här är missledande brus. Det är högst osannolikt att någonting av detta har relevans för fallet. Det skulle jag våga satsa mycket på som f.d. Uddevallabo.

Rota på ni, skvallerkärringar...
(Notera vänligen att jag skrev skvallerkärringar - plural! - innan du går i spinn för att jag svarar dig, då jag verkligen inte avser bara dig, Marielo. Du behöver inte svara mig alls. Din trovärdighet är låg p.g.a. påståendet om inkomna meddelanden från ett konto som bevisligen inte kunde skicka PM vid tillfället. Det finns ingen oskyldig anledning till att hetsa upp sig och börja spamma sönder tråden igen.)
Den som tar illa vid sig av tillmälet bör ta illa vid sig.

Verkar som om ni lyckats skicka någon dåre till en nämnd persons f.d. adress med misstänkt mordbrand som resultat.
"Bra" jobbat.
EDIT: För rättvisans skull vill jag understryka att du verkligen inte skriver värst, bara mest.

Vad?
"Verkar som om ni lyckats skicka någon dåre till en nämnd persons f.d. adress med misstänkt mordbrand som resultat.
"Bra" jobbat. "
Jag måste misstolka detta?
Citera
2020-01-10, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uniktanvandarnamn
T gick på Agnebergsgymnasiet, dessförinnan Ramnerödsskolan.
W gick på Drottning Blankas gymnasieskola "under en tid".

-----------------

Den som tar illa vid sig av tillmälet bör ta illa vid sig.

Verkar som om ni lyckats skicka någon dåre till en nämnd persons f.d. adress med misstänkt mordbrand som resultat.
"Bra" jobbat.
EDIT: För rättvisans skull vill jag understryka att du verkligen inte skriver värst, bara mest.

vilken grym anklagelse! Kan vara så, men tvivlar personligen.
Men vet någon vilket trapphus det gäller, där ytterdörren eldats upp? Endast gatan verkar vara bekräftad till Underåsgatan. Tänker på Picasso2's uppgifter om personer på 7:an som skulle kunna vara objekt?
Ja, eftersom du nu verkar veta att CO till och med redan flyttat annanstans. Hur som, intressant!

Har inte glömt Tishkos övriga brottslighet som bekräftats i senaste häktningsförhandlingen. Kan vara prscis vad som helst "av annan karaktär" och där kan dyka upp medbrottslingar som eventuellt inuläget har svårt att sova, så att säga. Spekuleringar av mig.
Citera
2020-01-10, 21:33
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Men vet någon vilket trapphus det gäller, där ytterdörren eldats upp? Endast gatan verkar vara bekräftad till Underåsgatan. Tänker på Picasso2's uppgifter om personer på 7:an som skulle kunna vara objekt?
Ja, eftersom du nu verkar veta att CO till och med redan flyttat annanstans. Hur som, intressant!

Har inte glömt Tishkos övriga brottslighet som bekräftats i senaste häktningsförhandlingen. Kan vara prscis vad som helst "av annan karaktär" och där kan dyka upp medbrottslingar som eventuellt inuläget har svårt att sova, så att säga. Spekuleringar av mig.
Av det jag fått till mig ska det vara huset han bor i, känner inte till alla områden i Uddevalla så jag kan inte svära på att drt är så.
Finns iaf en tråd om detta.
Citera
2020-01-10, 21:35
Medlem
Mingla101s avatar
Så vad har man kommit fram till nu ?
Är Ahmed mördaren, finns det fler ?
Citera
2020-01-10, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae

Du menar när han erkänner han använder droger?
Citera
2020-01-10, 21:47
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulabilen
Vad?
"Verkar som om ni lyckats skicka någon dåre till en nämnd persons f.d. adress med misstänkt mordbrand som resultat.
"Bra" jobbat. "
Jag måste misstolka detta?
Jag tänkte så med förut, eftersom vem som helst kan läsa här får man ju tänka lite innan man skriver.
Ja du vet ju
Som med Facebook där allt delas kors och tvärs utan källgranskning.
Mitt inlägg:
(FB) Wilma Andersson 17 Uddevalla försvunnen 13/14 nov. 2019. Sammanfattning i trådstart.
Citera
2020-01-10, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Jag tänkte så med förut, eftersom vem som helst kan läsa här får man ju tänka lite innan man skriver.
Ja du vet ju
Som med Facebook där allt delas kors och tvärs utan källgranskning.
Mitt inlägg:
(FB) Wilma Andersson 17 Uddevalla försvunnen 13/14 nov. 2019. Sammanfattning i trådstart.
Sluta chatta med mig, vi får bulor, håll dig till ämnet.. 🌹
Sanningens minut.. Tisko? Varför?
Eller inte tishko, därför?
Citera
2020-01-10, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Tack! Ja det kan ju va så att de hyr ut men hoppas isf de är medvetna om kaoset som kan bli
Men om dom hyr ut, var ska dom bo själva då? Kan dom flytta utomlands? Ja man vet ju inte var dom bor nu förstås.
Citera
2020-01-10, 22:01
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Men om dom hyr ut, var ska dom bo själva då? Kan dom flytta utomlands? Ja man vet ju inte var dom bor nu förstås.
Vet inte om polisen har något stöd? Eftersom de är misstänkta och säkert inte jättepopulära kanske de har nån form av säkert hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in