Citat:
Ursprungligen postat av
Haddock93
Varför skulle SD dyka i opinionen? Finns det något som påverkat?
Lite lugnt på kriminaliteten kanske men annars så vore det konstigt. Visst att vi haft det bra länge men dyk? Tycker allt borde peka på motsatsen.
Vill helst inte klicka länken, vad är det Mellin säger? Aja nu går jag in med låga förväntningar så blir det inte för stor anti-klimax.
Om det stämmer att SD tokrasat så kan jag bara komma på en rimlig förklaring och det är att vi ser en störtflod av folk som återvänder till M därför att de nu smält mötet mellan UK och JÅ och är jättenöjda med att M intagit den hyperradikala positionen att man är beredd att samarbeta med andra partier för att kunna bilda en icke-socialistisk regering.
Men jag lutar åt att Snorkråkan bara är ute och cyklar och har hävt ur sig en felaktig uppgift.
Nåväl, imorgon får vi sannolikt svaret.