2020-01-08, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Max hamburgare?

Finns också en kebabkiosk mittemot biografen. Sen KFC också, vet inte om de har uteservering.
Citera
2020-01-09, 00:18
Medlem
EnGodForlorares avatar
Tänkte först att gänget fått hålla till godo med kall mat. Det hade man såklart blivit irriterad över. Att serveringspersonalen inte ids meddela när beställningen är klar då gästerna inte insett att det inte var bordsservering. Men i artikeln står det att serveringspersonalen hade erbjudit sig att laga ny mat åt dem men de fick stryk ändå.
Citera
2020-01-09, 00:18
Bannlyst
Rådhuskällaren kanske? Dom hade en liten uteservering förr.
Citera
2020-01-09, 01:34
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Välkommen till det nya Sverige, lite mer spännande än tidigare.

Givetvis borde personalen reagerar och sagt till när maten inte hämtades men de borde heller inte blivit misshandlade.
Citera
2020-01-09, 01:36
Bannlyst
Överdrivet men vad fan är det för jävla svensson restaurang? De ska meddela när maten är klar så att kunden kan hämta maten. Egentligen borde de servera den. Vilken restaurang är det?
Citera
2020-01-09, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Tänkte först att gänget fått hålla till godo med kall mat. Det hade man såklart blivit irriterad över. Att serveringspersonalen inte ids meddela när beställningen är klar då gästerna inte insett att det inte var bordsservering. Men i artikeln står det att serveringspersonalen hade erbjudit sig att laga ny mat åt dem men de fick stryk ändå.

En lavett är på sin plats om de tagit ton och inte velat erbjuda det till reducerat pris för extra väntan.
Citera
2020-01-09, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ljusetidittliv
Håller verkligen med. Det borde inte vara mer komplicerat än så.

När jag varit på restaurang och maten dragit ut på tiden så har jag helt enkelt dragit till något annat ställe. Vill de att jag ska göra deras jobb eller har långa väntetider så får de informera om det vid dörren.

Vilket ställe handlar det om? Det finns inte jättemånga restauranger på Malmös döda stortorg. Det är en rejäl kontrast till lilla torg som ligger 10 meter bort.

Helt rätt. Man sticker bara och tar ett annat ställe.
Citera
2020-01-09, 01:49
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silikon-Spaggen
Överdrivet men vad fan är det för jävla svensson restaurang? De ska meddela när maten är klar så att kunden kan hämta maten. Egentligen borde de servera den. Vilken restaurang är det?
Tänkbara kandidater:
Centiliter & Gram
Scandic
Scandic Kramer
Picollo Mondo
Mosaik
Citera
2020-01-09, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Tänkbara kandidater:
Centiliter & Gram
Scandic
Scandic Kramer
Picollo Mondo
Mosaik

Var tag sedan jag var i Malmö men med tanke på årstiden så har bla Centiliter & Gram uppvärmd uteservering men vem fan vill äta där. Låter mer som inglasad uteservering så då är väl Scandic alternativen mer på G.
Citera
2020-01-09, 02:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDenStore78
Blatteradarn blinkar rött, gruppkommande ankar än kanske...

Undra vilken restaurang? Finns få, de flesta på lilla torg.

Kan det vara den där mitt emot Slitage?

Kebabhaket som heter Shawarma King och i princip stulit Burger Kings logga men bara bytt ut hamburgaren mot en kebab....
Senast redigerad av ArrigoSacchi 2020-01-09 kl. 02:08.
Citera
2020-01-09, 02:13
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Rådhuskällaren kanske? Dom hade en liten uteservering förr.
Fast de har inte halalslaktat på menyn.
Citera
2020-01-09, 02:19
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Kan det vara den där mitt emot Slitage?

Kebabhaket som heter Shawarma King och i princip stulit Burger Kings logga men bara bytt ut hamburgaren mot en kebab....
Har käkat där några gånger, Shawarma King.
Känns spontant inte som det första stället där detta skulle kunna ske, men nu för tiden då folk våldtas på Burger King toaletter o.dyl så kan jag ha fel.

Kanske Jensens Bøfhus, eller ngt liknande, där GM.. som jag utgår från tillhör kompetensregnet.. skulle varit mer, malplacerade sas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in