2020-01-05, 19:03
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Skicka statyn till skroten.
Ja eller skicka ner den till joggo där den hör hemma.
Citera
2020-01-05, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Inte ett enda SM-guld hade MFF vunnit utan de pengar som Zlatans försäljningar inbringat till föreningen. Han har personligen dragit in i storleksordningen ca 200 milj kronor till MFF, till detta skall läggas synergieffekten att tex ha råd att ta sig till Champions League och där dra in ännu mer pengar. Allt hänger ihop.

Personligen spyr jag på MFF och har alltid gjort det, men jag ser solklart sammanhangen och Zlatans extremt viktiga roll i föreningen. Att vandalisera en staty över den ensklida person som betytt mest för laget i ens hjärta måste anses som märkligt oavsett om han köpt aktier i en annan förening. Otacksamma idioter helt klart.

Inte ett enda SM-guld hade MFF vunnit utan pengarna som Zlatans försäljningar inbringat till föreningen?

Inte visste jag att MFF:s allsvenska guld år 1944, 1949-1951, 1953, 1965, 1967, 1970-71, 1974-75, 1977, 1986 och 1988 berodde på Zlatan.

Kan man tänka sig.
Citera
2020-01-05, 19:07
Medlem
Zlatan borde fatta att han är slut, han har gjort sitt. Bäst före är passerat för länge sen. Statyn är hans sätt att viss förakt mot dem som hjälpt honom. Väck med fulingen.
Citera
2020-01-05, 19:10
Medlem
Tilteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Fast han om nån har väl betalat tillbaka i skatter osv, byggde han inte en fotbollsplan till barnen i Rosengård oxå?

Planen var sponsrad. Zlatan finansierar aldrig något med egna pengar. Det enda han skjuter till är rätten att använda hans namn.
Citera
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopplykta
jag tycker han borde ha viss respekt för Malmö.

Det är Malmö som skall visa Zlatan vördnad för allt han gjort för MFF och de tredje världen babianer som Malmö består av. För övrigt kan ingen kritisera Zlatan för att flytta från Malmö. Det är Sveriges värsta sopstation där kriminellt slödder från tredje världen härbärgeras och försörjs av Stockholm.
Utan Stockholm inget Malmö eftersom det är Stockholm som betalar alla skolor och allt övrigt i Malmö som babianerna nyttjar - inte Malmö. Zlatan är inte skyldig Malmö ett dugg.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
Zlatan betalar skatt som alla andra. Han är inte skyldig dom ett piss. Han lever sitt egna liv och Malmö beter sig respektlöst och skamligt.

Precis så
Citera
Medlem
Fuckthepopos avatar
Tycker inte det här e rätt. Zlatan är och kommer för alltid vara kungen i fotboll
Citera
2020-01-05, 19:11
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Planen var sponsrad. Zlatan finansierar aldrig något med egna pengar. Det enda han skjuter till är rätten att använda hans namn.

Ok men det var tack vare honom dom smällde upp den.
Citera
2020-01-05, 19:11
Medlem
Citat:
Malmö stads invånare har faktiskt betalat hela hans skolgång mm så jo jag tycker han borde ha viss respekt för Malmö.

Kan inte varit nån större utgift.
Citera
2020-01-05, 19:13
Medlem
Citat:
Malmö stads invånare har faktiskt betalat hela hans skolgång mm så jo jag tycker han borde ha viss respekt för Malmö.

Vad är det för svammel? Han är inte skyldig Malmö ett skit men de som tar sönder stadens egendom är smuts. En jävla smutskultur inom fotbollen som inte inser det med.

Du kan gärna exemplifiera vad du menar med att han ska visa respekt.
Citera
2020-01-05, 19:14
Medlem
KansasCityFagots avatar
Citat:
Genom det kommunala utjämningssystemet är det faktiskt Stockholm som har betalat Zlatans skolgång. Därför kanske Zlatan vill betala tillbaka en del genom att sponsra Hammarby? Men vad vet jag...
Citera
2020-01-05, 19:14
Medlem
Håller med! Skäms!

Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
Zlatan betalar skatt som alla andra. Han är inte skyldig dom ett piss. Han lever sitt egna liv och Malmö beter sig respektlöst och skamligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in