2020-01-05, 13:38
  #2269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Vill inte förstöra all spänning.
Det vet jag, men tänker mer generellt att spänningen förstörs. Tex om Kalla blir trea i mål så blir det nog ändå ingen pallplats utan snarare en typ åttondeplats i slutändan. Man vill ju se folk jaga och ta rygg på varandra.
2020-01-05, 13:38
  #2270
Medlem
Hoppas Neppas röv hamnar på pallen
2020-01-05, 13:38
  #2271
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argusbrillor
Just nu lika spännande som att följa Vasaloppet mellan Mångsbodarna och Tännäng

Fast där finns iofs alltid det extra spänningsmomentet att se om Tännäng som vanligt är kallaste platsen längs spåret.
2020-01-05, 13:39
  #2272
Medlem
Kedoxs avatar
Finns väl inte en chans att någon kan ta det från Johaug om hon inte kör in i en funktionär? Inte ens spännande....


Bollen och Klæbo kan nog bli en intressant match. Men baggen vinner väl i vanlig ordning.
2020-01-05, 13:39
  #2273
Medlem
AlbusDumbledores avatar
Imponerande av Neprayeva så här långt.
2020-01-05, 13:39
  #2274
Medlem
Neppy går riktigt bra nu!
2020-01-05, 13:39
  #2275
Medlem
Nepryaeva överraskar.
2020-01-05, 13:39
  #2276
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
Neppy går riktigt bra nu!

Det gör Johaug också
2020-01-05, 13:40
  #2277
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
Om Weng väggar kan det bli riktigt spännande faktiskt.

Kommer att ske
2020-01-05, 13:40
  #2278
Medlem
Weng snart upphämtad, luktar ryskt på pallen...
2020-01-05, 13:40
  #2279
Medlem
Karlxgustafs avatar
Blomqvist kallar detta skidåkning. Själv är jag tveksam.
2020-01-05, 13:41
  #2280
Medlem
welcometorealitys avatar
Det är ju bara vinnaren som räknas

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in