Citat:
Ursprungligen postat av
Readyfreddie
Vill inte förstöra all spänning.
Det vet jag, men tänker mer generellt att spänningen förstörs. Tex om Kalla blir trea i mål så blir det nog ändå ingen pallplats utan snarare en typ åttondeplats i slutändan. Man vill ju se folk jaga och ta rygg på varandra.