2020-01-04, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarahsamarit
M*ats är väl ett av de största svinen på jorden. Välkänd i alla kretsar och anklagad för mord innan. Ett brott som han skrutit om men det fanns inte nog bevis...

Tänker du på när lågan mystiskt försvann efter ett knivbråk hemma hos MV och senare hittades i vattnet vid kraftstationen?
Citera
2020-01-04, 23:59
Medlem
Kicken3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungkuk1980
Tänker du på när lågan mystiskt försvann efter ett knivbråk hemma hos MV och senare hittades i vattnet vid kraftstationen?

Så lågan var hos MV den kvällen han försvann? Pojkarna som fiskade upp honom påstod att han var bakbunden.
Citera
2020-01-05, 00:01
Medlem
Kicken3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarahsamarit
M*ats är väl ett av de största svinen på jorden. Välkänd i alla kretsar och anklagad för mord innan. Ett brott som han skrutit om men det fanns inte nog bevis...

Vilket mord skulle
Det ha varit ?
Citera
2020-01-05, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kicken3
Så lågan var hos MV den kvällen han försvann? Pojkarna som fiskade upp honom påstod att han var bakbunden.

Ja han var där den kvällen, tydligen skulle det ha blivit bråk och han hotade någon med kniv. Som jag förstått det så hotade lågan MV men det är inget jag kan säga med säkerhet stämmer. Lågan kom till MV i sällskap av tre andra, vilka dessa är tänker jag inte gå in på här då det ej hör till detta fall.

MV misshandlade ju även sin 80+åriga granne grovt för ca 2 år sedan.
Citera
2020-01-05, 00:44
Medlem
[quote=Villevesla

Kan det vara J*cke F ?[/QUOTE]

Om så skulle vara fallet, då pratar vi om en kille med stort våldskapital på platsen.
Finns det något som talar för att han skulle ha varit hos H under natten för hans död?
Citera
2020-01-05, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrogfrittBoden
BV född 1980.
PeeW.. heter M×rkus Olo+sson på riktigt och misshandlade H tidigare i veckan antagligen pga osämja över droger.
De blev anhållna för att polisen har upptäckt konstigheter med H död, tex så har tekniker väldigt strikta rutiner vid självmord speciellt när någon annan hävdar det... kan ju vara att vid hängning som någon skrivit om, då brukar tömning ske och avföringen lättar nedåt om kropoen hänger fritt... nacken knäcks på ett specifikt sätt beroende på höjd... osv.
Misstänker polisen att saker inte talar för självmord så vidtar man åtgärder och speciellt när det handlar om 4 sr knarkare.
Tack för svaren!
Citera
2020-01-05, 00:48
Medlem
Faan va Boden verkar ha våldspundare. Vem faan är den där jocke F? Ålder? Ing anabolabyggare?
Citera
2020-01-05, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villevesla
Nu hjälps vi åt att få fram den sista pusselbiten här, vem var den fjärde personen?

Kan det vara J*cke F ?[/quote]

Har väldigt svårt att tro att JF skulle vara inblandad i detta, jobbar i Stockholm och är väl inte speciellt ofta i Boden nå mera.

Kan folk bara sluta slänga namn hit och dit utan att ha belägg för det.
Citera
2020-01-05, 00:59
Medlem
Kicken3s avatar
Citat:
Ja han var där den kvällen, tydligen skulle det ha blivit bråk och han hotade någon med kniv. Som jag förstått det så hotade lågan MV men det är inget jag kan säga med säkerhet stämmer. Lågan kom till MV i sällskap av tre andra, vilka dessa är tänker jag inte gå in på här då det ej hör till detta fall.

MV misshandlade ju även sin 80+åriga granne grovt för ca 2 år sedan.

Tack för info. MV verkar också stabil om han misshandlat en 80+
Citera
2020-01-05, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kicken3
Tack för info. MV verkar också stabil om han misshandlat en 80+

Nä han är inte speciellt stabil, att han ens får behålla sitt jobb som lokförare är ett under.

Ifall det är ett brott med HE:s död så hoppas jag MV är inblandad så kanske han försvinner bort ett tag.
Citera
2020-01-05, 01:06
Medlem
Kicken3s avatar
Citat:
Nä han är inte speciellt stabil, att han ens får behålla sitt jobb som lokförare är ett under.

Ifall det är ett brott med HE:s död så hoppas jag MV är inblandad så kanske han försvinner bort ett tag.

Ja det är ju många som är i behov av det uppenbarligen.
Citera
2020-01-05, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrogfrittBoden
Om så skulle vara fallet, då pratar vi om en kille med stort våldskapital på platsen.
Finns det något som talar för att han skulle ha varit hos H under natten för hans död?

Då borde väl han också blivit anhållen?
Namnen på dom fyra anhållna verkar ju vara PB, OW, AK och A**o.

Tror knappast att polisen om JF var i huset inte hade anhållit även honom.

Blir lite långdraget att dra in varenda missbrukare från stan i detta ärende måste jag säga.
Sen känner även JF och HE varandra sen evigheter tillbaks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in