2020-01-04, 12:46
Medlem
Neppy..
Medlem
Jag skulle vilka höra lite kommentarer från valla teamet och Niemi om hur de tycker att puckmaskinen fungerar...
Medlem
Neppa har alltid strul på Callenivå i loppen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CPJesus
Ja det är väl fråga om vilken ryss som tar totalen.
Där är jag osäker. Bollen är bra men Usse kan ha en räv bakom örat...

Hoppas inte Norge skämmer ut sig nu genom någon befängd lagtaktik före backen där det bara sägs finnas plats för en åkare i bredd.
2020-01-04, 12:47
Medlem
CPJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Har Johaug varit hos talpedagogen? Rösten har stigit minst ett par oktaver på bara några dagar. Dragit ner på ciggen, månne?

Hon har förlorat dessutom.
Lypsylleveransen kanske ställdes in p.g.a. helgerna
Medlem
t0xx0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temp.User
Och om Larkov stått kvar, blivit störd och fransosen gått förbi och varit tvåa i mål. Vad hade skillnaden blivit för honom mot nu?
Han hade kommit trea och kanske gått vidare på tid, men framför allt så hade han inte begått ett regelbrott och inte blivit diskad.

Sprint är tajt och för att det skall fungera så går det inte att rättfärdiga regelbrott med att man själv blir utsatt för spekulativ eller annars tuff körning. Det finns alltid en risk för att man blir drabbad av antingen tuff men rättvis körning av en annan åkare, eller att man blir drabbad av en annan åkares regelbrott (Jay/Halvarsson), men det kan aldrig rättfärdiga regelbrott.

Citat:
Ursprungligen postat av Temp.User
Du blandar ihop det lite nu. Det är fritt fram att köra bredvid spåren men du kan ju fan inte kliva upp och försöka köra mellan två man. Då har du gjort bort dig och ska straffas

Jo det får han, så länge han inte stör de båda åkarna om de ligger i spåren. Jag har aldrig sett det hända men Röthe är ju en av de smalare på touren så han kanske hade lyckats...
Medlem
Vobblers avatar
Så jävla skönt att se det där hjulbenta dopade helvetet misslyckas, det firar vi med en liten lina.
Jag får känslan av att hon är ganska korkad, hon har liksom ingen taktik när det bli trångt i spåret. Kanske därför dopinghoran sällan kör sprint. Fullt ös framåt är hon duktig på, typ Forrest Gump.
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Har Johaug varit hos talpedagogen? Rösten har stigit minst ett par oktaver på bara några dagar. Dragit ner på ciggen, månne?

Ebba-varning? 😂
Medlem
Det luktar amerikanskt
2020-01-04, 12:48
Medlem
CPJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Hoppas inte Norge skämmer ut sig nu genom någon befängd lagtaktik före backen där det bara sägs finnas plats för en åkare i bredd.

Ja, man får hoppas på rent spel.
Medlem
Neofytens avatar
Synd med Neppy, för jag ser henne gärna så mycket som möjligt i bild
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Så jävla skönt att se det där hjulbenta dopade helvetet misslyckas, det firar vi med en liten lina.
Jag får känslan av att hon är ganska korkad, hon har liksom ingen taktik när det bli trångt i spåret. Kanske därför dopinghoran sällan kör sprint. Fullt ös framåt är hon duktig på, typ Forrest Gump.

Misslyckas? Att hon gick till semifinal samt vann kvalet är precis tvärtom mot ett misslyckande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in