2020-01-02, 22:52
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakelgalten
www.nfh.se

Du har fel...

Okej, jag ger mig, du har rätt. Momenehs afghanska vävstol! Tror fan inte att det är sant. Vill inte veta mer.
Citera
2020-01-02, 22:53
Medlem
Verkisto2s avatar
Fantastisk historia detta. Tror inte en deckarförfattare hade vågat sig på att skriva om detta. Alltsammans är liksom "för mycket" eller "för bra".

Men verkligheten överträffar som så ofta dikten...

Höjdare inom katolska kyrkan och det svenska politiska etablissemanget. Kanske sosse.

Svensk man, 60 + och pedofil

Generaldirektör för nåt hitte-på myndighet

För bara några år sedan har han råkat illa ut på grund av att han har för vana att bjuda unga pojkar på alkohol mot att han får utnyttja deras kroppar.

Hittat död i en östeuropeisk huvudstad.

Sossarna och main-stream-media försöker mörka

Ska bli intressant att följa detta
Citera
2020-01-02, 23:11
Medlem
duqus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Brottsoffer brukar väl inte vara sökbara i Lexbase. Bara gärningsmän, dvs de som är dömda för ett brott står väl där?
Från början hängde Lexbase även ut B.O, så då har dom äntligen skärpt till sig.
Helt otroligt att t.ex tvistemål ligger kvar i 20 år medan grova brott gallras efter 5 år...
Citera
2020-01-02, 23:16
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
Fantastisk historia detta. Tror inte en deckarförfattare hade vågat sig på att skriva om detta. Alltsammans är liksom "för mycket" eller "för bra".

Men verkligheten överträffar som så ofta dikten...

Höjdare inom katolska kyrkan och det svenska politiska etablissemanget. Kanske sosse.

Svensk man, 60 + och pedofil

Generaldirektör för nåt hitte-på myndighet

För bara några år sedan har han råkat illa ut på grund av att han har för vana att bjuda unga pojkar på alkohol mot att han får utnyttja deras kroppar.

Hittat död i en östeuropeisk huvudstad.

Sossarna och main-stream-media försöker mörka

Ska bli intressant att följa detta
Det blir locket på. Troligen var han sosse av nåt slag och därav mörkandet.
Senast redigerad av Zoom008 2020-01-02 kl. 23:29.
Citera
2020-01-02, 23:25
Medlem
Tropicalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Nej det gör det inte. Sluta sprida lögner.

Varför skriver du hela tiden lögner själv? Hur fungerar din sjuka hjärna egentligen? Varje gång du skriver något på detta forum är det ren bajs. Jag har ärligt inte sett ett enda vettigt inlägg från dig någonsin. Hade Åke varit en helt vanlig heterosexuell 60-årig vit man som haft oturen att bli rånmördad hade du skrattat åt honom istället. Hade denne Åke till och med råkat ut för ett rånmord under utövande av sexköp (av kvinna) hade din glädje inte känt några gränser. Jag håller inte med "pedofil-kören" här i tråden utan tänker till och med att den mördade kanske var en ganska hyvens snubbe. Dock med oturen att det fortfarande är svårare att vara bög än straight i samhället, speciellt då om man har en dragning mot yngre män (ej pedofil). Ta dig en funderare kring hur du mår egentligen och ge dig själv sen en paus från Flashback är mitt tips.

Jag tror personligen att detta rör sig om det som många andra i tråden spekulerar om, nämligen ett sexköp som gått snett/gillrad fälla. Det enklaste brukar stämma i de flesta fall. Det andra spåret, nämligen att detta skulle gälla något kring hans yrke är mycket mer obekvämt och otrevligt så låt oss hoppas att det inte är så.
Citera
2020-01-02, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avital
Det där stämmer inte. Största bidragsmottagare är i fallande ordning Equmeniakyrkan, Pingströrelsen, Katolska kyrkan och Judiska centralrådet.
2018, summerat alla bidragen
Islam summerat 15 410 424 19,46%
Pingströrelsen 11 910 581 15,04%
Equmeniakyrkan 9 399 348 11,87%
Rom-Katolska kyrkan 7 304 035 9,22%
Judiska Centralrådet 6 589 855 8,32%
Evangeliska Frikyrk 4 351 971 5,49%
Sv Alliansmissionen 2 892 672 3,65%
Ev Fosterlands-Stiftelsen 2 580 715 3,26%
- Serbisk ort kyrkan 2 477 563 3,13%

det blir ca 80% av bidragen. Resten går till en radda mindre div kristna församlingar/kyrkor.
Citera
2020-01-02, 23:33
Medlem
Det står nu i dn-låst artikel- att han ska ha avlidit vid landning. Rumänsk polis misstänker sjukdom.
Citera
2020-01-02, 23:34
Medlem
Sossen och statsvetaren Ulf Bjereld beklagar sorgen på Twitter och får som replik:

"En till man som sökte sig till religiösa sammanhang för de många unga och lättledda pojkarna. Han kommer inte till någon himmel i a f".
Citera
2020-01-02, 23:38
Medlem
Svenskarna mördade tiggaren gica och rymänerna hämnades genom att mörda sexköparen. 1-1 i matcher. Undra vilket sätt han dog på. De kanske förgiftade peddot. Bjöd honom på en drink och stal hans pengar när han slocknat. peddot var säkert glad vid tillfället. Väntade sig och såg fram emot sex med barn... Men slutade som ett livor mortis och död gris.
Senast redigerad av shinker 2020-01-02 kl. 23:43.
Citera
2020-01-02, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wellwellwell
Det står nu i dn-låst artikel- att han ska ha avlidit vid landning. Rumänsk polis misstänker sjukdom.
Landning i?? Land..
Citera
2020-01-02, 23:46
Medlem
kafus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dotslash
Däremot beklagar jag naturligtvis individens död (om han nu inte var ute och levde jävul, något Budapest är en ganska bra stad att göra i).

More for the money

Budapest är också bra! Men Bukarest i Rumänien håller kanske en något lägre prisnivå en Budapest i Ungern.
Citera
2020-01-02, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shinker
Landning i?? Land..
Vet ej, kan inte läsa artikeln den är som sagt låst. Men jag gissar Rumänien eftersom rumänsk polis är inblandad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in