2020-01-02, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Var inte för säker på det. Myndigheten betalar väl ut pengar till olika religiösa grupper som verkar i Sverige och någon grupp är missnöjd med tilldelningen. Man får syna 18-åringen och hans tillhörighet närmare i sömmarna.

Jag läste domen nu. Jag tror inte det har med hans myndighetsroll att göra, men det kan nog ändå finnas en koppling... *visslar*

Den här tråden lär bli underhållande.
Citera
Medlem
Så pinsamt att bli mördad på sin sexköpresa så hela Sverige får reda på det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det står 2017 och han dog för 2 dagar sedan.

Han dog inte vid det tillfället...
Citera
2020-01-02, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Nej, arab från Tunisien, Idris Boudriss, enl den tråden.

Svårt att tro att Åke inte åkt till Rumänien för att fira in nyåret medelst småpojkar.

Tror nog polisen kommer att hitta en hel del smask i hans mobil. Om den nu finns att tillgå?

Tunisiskt gatubarn. Också snaskigt beteende av en myndighetschef,främja deras drogberoende och sexaffärer.
Citera
2020-01-02, 16:34
Medlem
Endemisks avatar
Snuskgubben blev alltså inte åtalad och dömd för försök till köp av sexuell tjänst som vanliga dödliga? Verkar ju ha funnits gott om bevis redan 2017.
Citera
2020-01-02, 16:34
Medlem
Hans säkerhetstänk är ju inte bra, kan jag utläsa av hans förra tråd. Förmodligen har han haft riskbeteende även i trafiken, kört som en dåre, kanske på väg till en sexträff? Eller blev han påkörd?
Citera
2020-01-02, 16:37
Medlem
Vad kan denna person ha gjort som Löfven/regimen ansåg så viktigt att han skulle få den myndigheten som förläning?
Från vilket parti emanerar han?
Citera
Medlem
Rånbögmördad i Rumänien,

förmodligen av någon han letat upp på Grindr. Någon som skaffat konto på Grinder för att leta upp folk med pengar att rånbögmörda.

Troligaste scenario?

– Det var en privat semesterresa och vad jag förstår hade han precis kommit till Bukarest när han avled, säger NN.

Hon vet i nuläget inte mer om vad som kan ha orsakat dödsfallet, men säger:

– Det skulle förvåna mig mycket om det handlar om ett våldsbrott. Vi har inte hört något sånt.

– Speciellt med tanke på de tidsuppgifter och fakta vi har fått. Enligt de uppgifterna hade han precis kommit till Rumänien, för att fira nyår, när det hände.
Aftonbladet
Senast redigerad av Cornelia92 2020-01-02 kl. 16:39.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endemisk
Snuskgubben blev alltså inte åtalad och dömd för försök till köp av sexuell tjänst som vanliga dödliga? Verkar ju ha funnits gott om bevis redan 2017.
Obegripligt att det inte diskvalificerade honom som GD.
Citera
2020-01-02, 16:39
Medlem
Året hade inte kunnat börja bättre. Adjöss med dig, vidrige pederast.
Citera
2020-01-02, 16:39
Medlem
KuKluxKlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Obegripligt att det inte diskvalificerade honom som GD.

Inte alls. När man tänker på hur Sverige skötts senaste 40 åren.
Citera
2020-01-02, 16:41
Avstängd
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Nej, arab från Tunisien, Idris Boudriss, enl den tråden.

Svårt att tro att Åke inte åkt till Rumänien för att fira in nyåret medelst småpojkar.

Tror nog polisen kommer att hitta en hel del smask i hans mobil. Om den nu finns att tillgå?

Tror även jag att så är fallet. Men myndighetsvänstern skyddar sin egna och även om de är pedofiler eller andra grova förbrytare så skyddas de. En SD sympatisör hatas mer än en egen pedofil dessvärre

Men jag hoppas rumänsk media och myndigheter inte mörkar och publicerar info i hans telefon. Frågan är väl om inte ambassadören redan är hon myndigheterna och drar diplomatkortet mm för skydda Åka. Blir intressanta 48 timmar nu och se vad som händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in