2019-12-29, 19:53
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyjamaskalas
Fast det är väll precis den personen det är?!

Det är inte samma person, skrev jag.
Citera
2019-12-29, 19:54
Medlem
Citat:
Om Troian säger att det är fel kvinna, så stämmer det med all säkerhet.
Citera
2019-12-29, 20:07
Medlem
Citat:
Nej, det är det inte - hon bor inte där, inte i kommunen.
Citera
2019-12-29, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det är inte samma person, skrev jag.
Ok Fick ihop adresserna (tidigare) fel.
Citera
2019-12-29, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Nej, det är det inte - hon bor inte där, inte i kommunen.
Rättar mig själv, bor visst i kommunen men inte inne i centrala delen av A-ås
Citera
2019-12-29, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Here we go again. Ytterligare ett kvinnomord.

Rent för jävligt är det!
Tredje kvinnan jag läst om här i FB sen julafton, som ser ut att ha dödats av en man de har varit i relation med. Tre stycken kvinnor på mindre än en vecka. Statistiken säger väl att det är drygt 20 kvinnor om året som mister livet på det här sättet. Dock känns det ofta som att kvinnomorden hemmavid duggar tätare än så. Fan ta dessa män som tar sig denna "frihet" att avsluta liv på närstående flickvänner/fruar/ alltför ofta dessutom mammor till gemensamma barn.
Citera
2019-12-29, 22:05
Medlem
Vet vi vad VK är dömd för sedan innan?
Citera
2019-12-29, 22:16
Medlem
speedygonsalezs avatar
satt ju på rättspsyk med mördare, pyromaner och folk som slagit ihjäl sina föräldrar med hammare..

Äfwen en mördare satt där, numera hemmahörande i Alingsås..

Första jag tänkte på
Citera
2019-12-29, 22:17
Medlem
Jag letade efter V*iktor K*arlsson på facebook och hittade då en man som bara för några dagar sedan hade lagt upp en insamling till förmån för mördade kvinnor. Hoppas inte det var han. Vore skevt

Finns någon av dem på fejan?
Citera
2019-12-29, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Rattfyllor. En 2016 och en 2017. Grova rattfyllor båda. Dom: genomgå behandling inom frivården.

Edit: Fel, båda är från 2016. Det framgår att hennes tidigare make avled via självmord samma år och efterlämnade tre barn. Detaljer står inte i domen.
Mannen som tyvärr tog sitt liv va min tvillingbror..😢 Maria och min bror har nu lämnat två små pojkar och det gör ont i hjärtat.. men pojkarna bor hos farbror och faster och har det jättebra...hoppas victor får vad han förtjänar .. nu har ni fått bekräftat och kanske inte behöver spekulera mer... vila i frid Maria... och bror... 😢💗
Citera
2019-12-29, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilamf76
Mannen som tyvärr tog sitt liv va min tvillingbror..😢 Maria och min bror har nu lämnat två små pojkar och det gör ont i hjärtat.. men pojkarna bor hos farbror och faster och har det jättebra...hoppas victor får vad han förtjänar .. nu har ni fått bekräftat och kanske inte behöver spekulera mer... vila i frid Maria... och bror... 😢💗
Beklagar sorgen. Väldigt trist. Så Maria var din svägerska? Din bror och hon hade två barn ihop? Hade hon sina barn hemma när hon blev mördad eller hade farbror och faster vårdnaden om barnen? Spekulationer kommer du tyvärr inte ifrån - det är det Flashback är till för. Men man kan hålla en hövlig nivå. Ju mer fakta vi har, desto mindre spekulationer.

Kan du berätta om Maria? Känner du till varför Viktor ville henne illa? Han var väl precis inflyttad hem till henne om jag förstår rätt av alla adressregister? En fyllskalle? Drogmissbrukare?
Citera
2019-12-29, 23:00
Medlem
Tack. Efter min tvillingbror gick bort så har vi ej haft kontakt mer än vid två tillfällen. Men detta kom som en chock.. nej barnen bodde ej hos maria utan dom bor där jag nämnde och har det jätte fint.. vet ej vad som gått snett vet bara att maria i förra v talat om att han va snäll mot henne.. orkar ej skriva mer.. det e för jobbigt men hoppas du fått lite svar.. mina tankar går till barnen ... 💗😢😢😢 tack ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in