Citat:
Till er som påstår att kvinnor inte gillar, vill eller fantiserar om våldtäkt så varsågod och läs om kvinnors egna berättelser på r/rapekink om hur de vill bli våldtagna.
Det här är bara tre av tusentals inlägg skrivna av kvinnor. Jag blir helt chockad över hur kvinnor är.
Det här är bara tre av tusentals inlägg skrivna av kvinnor. Jag blir helt chockad över hur kvinnor är.
jag har varit med i en liknande situation på tåget när jag var yngre, där en man sätter sig just bredvid mig i en helt tom vagn med massvis utav andra sittplatser att sitta på.
men han valde att sätta sig just bredvid mig trots alla andra 20+ tomma platser i vagnen, för att sedan efter ca 5 minuter, börja taffsa på mitt ytterlår vid rumpan och sedan sakta men säkert pressa in handen under min rumpa mer och mer.
Jag satt på sätet längst in emot fönstret och visste inte hur jag skulle ta mig ut därifrån.
För att vara helt ärlig så blev jag inte ett dugg kåt utav det utan var mer i chock över vad som händer.
Sedan klev han av på sin station utan ett ord, bara helt tyst som han var under hela taffsandet också.
Var även med om en annan situation där jag och min tjejkompis var på en konsert i stockholm och två killar bakom oss gned kukarna emot våra rumpor medan publiken gungade, och för att sedan bli lite modigare och försöka med ett finger mellan våra skinkor.
Som tur var så var min väninna en riktigt modig tjej som skrek att om dem gjorde så emot oss en gång till så skulle hon slå sönder dem, vilket verkade funka och dem flyttade på sig och bad henne ta det lugnt.
jag måste erkänna det att många kvinnor blir rädda då sådant händer, inklusive mig, man blir bara som en stelfrusen pinne utav rädsla och chock och hoppas att allt går över så snart som möjligt.
Fler kvinnor måste sluta vara så feg som mig och istället ryta till att det inte är acceptabelt om man nu inte gillar det.