2019-12-26, 15:11
Medlem
det svåreste av alt i denne historien, er at kong Harald må holde nyttårstalen om to dager. Hvordan kan han forklare denne hendelsen for det norske folk. Og mærthas kjæreste?
Nyttårstalen til Kong Harald kommer til å ha høyeste tv rating i moderne tid. Hva vil skje med kongeriket Norge?
Citera
2019-12-26, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Så var det, alltså att negern inte var inbjuden men kom ändå, men prinsessan tog likväl med negern till slottet där då även exmannen, Ari, var. Sedan fick han följa med till kyrkan vilket inte Ari fick/gjorde. Kungafamiljen hade alltså redan, möjligtvis under julen, bytt ut Ari mot negern.

Titta i mitt tidigare inlägg och länken där: (FB) Ari Behn har dött!

De feirer ikke jul på Slottet, de feirer på Kongsseteren. Shamanen var garantert ikke med på julaften.
Citera
2019-12-26, 15:12
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumleGaasegg
M-L dumpet Ari.
Ari tjente de siste årene noen millioner hvert år.
M-L og Ari hadde døtrene 50-50, men så mye som M-L har vært bortreist med shamanen det siste året så hadde vel Ari døtrene mesteparten av tiden.
Ari var invitert til å feire jul med Kongefamilien, var han der?
Durek skulle ikke være en del av feiringen, men dukket opp med Kongefamilien i kirken 1. juledag,
Da hadde døtrene møkkete hår og var ugredd.
Det siste som skjedde før jul var etpar uttalelser fra Slottet: "Kongehuset har aldri bistått eller rådet Durek Verett". "Ari Behn er invitert til julefeiring med Kongefamilien"
Merkverdig da at shamanen dukker opp 1 juledag.
Noen som vet hvor og når Ari ble funnet?

Troligen.., för kungahuset har inte gett en dementi på att Ari-B var där.

Kl 16:40, hemma. Har ett inlägg i tråden där jag citerar aftenposten.
Citera
2019-12-26, 15:13
Medlem
Citat:

Hjemme i Lommedalen, på ettermiddagen den 25. , like før kl. 17.

Ellers så synes jeg du stiller mange gode spørsmål. Jeg kan ikke tenke meg at Durek satt i ML sitt hjem i Lommedalen på julaften mens ML og barna feiret jul med kongen og dronninge på Kongsseteren. Vi vet at Ari var invitert (av kongen og dronningen) til julaftensfeiringen (det opplyste slottet om før jul). Vi vet ikke om han var der. Vi vet heller ikke om Durek var der (på julaften), men vi vet at han var sammen med kongefamilien på 1. juledag (gudstjenesten).

Jeg kan tenke meg - men vet ikke!!! - at ML har insistert på at Durek skulle tilbringe julaften sammen med henne og barna (og K og D). Og at det da ble uaktuelt for Ari å være til stede, enten at han ikke ville, eller at ML ikke ønsket det.
Citera
2019-12-26, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pildox888
det svåreste av alt i denne historien, er at kong Harald må holde nyttårstalen om to dager. Hvordan kan han forklare denne hendelsen for det norske folk. Og mærthas kjæreste?
Nyttårstalen til Kong Harald kommer til å ha høyeste tv rating i moderne tid. Hva vil skje med kongeriket Norge?

Nyttårstalen er svjv allerede spilt inn - men må nok spilles inn på nytt nå (det har skjedd før, blant annet etter 2. juledagssunamien for femten år siden).

Med Norge håper jeg det går fint, som alltid, og som alltid håper jeg at monarkiet opphører og Norge blir republikk, men det har jeg alltid ment og håpet, uavhengig av hvilke personer som måtte bekle posisjonene i kongehuset. Og uavhengig av alle hendelser i den kongelige familie, både tragiske og gledelige.

Edit: Kongen har vært sykmeldt nå før jul, muligens måtte nyttårstalen spilles inn senere enn vanlig pga dette uansett?
Citera
2019-12-26, 15:19
Medlem
Captain.Norways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pildox888

I Norge (i motsetning til Danmark) holdes ikke talen "live". Vanligvis spilles talen inn før julaften. På grunn av kongens sykdom vet "ingen" om det er gjort. Er den spilt inn nevnes naturligvis ikke Ari. Han er ikke kongelig, så han hører egentlig ikke hjemme i en slik tale uansett. Men mange setter seg nok foran TV'n for å se/høre i år.

https://www.tv2.no/a/11083440/
Citera
2019-12-26, 15:20
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
M-L dumpet Ari.
Ari tjente de siste årene noen millioner hvert år.
M-L og Ari hadde døtrene 50-50, men så mye som M-L har vært bortreist med shamanen det siste året så hadde vel Ari døtrene mesteparten av tiden.
Ari var invitert til å feire jul med Kongefamilien, var han der?
Durek skulle ikke være en del av feiringen, men dukket opp med Kongefamilien i kirken 1. juledag,
Da hadde døtrene møkkete hår og var ugredd.

Det siste som skjedde før jul var etpar uttalelser fra Slottet: "Kongehuset har aldri bistått eller rådet Durek Verett". "Ari Behn er invitert til julefeiring med Kongefamilien"
Merkverdig da at shamanen dukker opp 1 juledag.

Ja vad fan hade Durek där att göra? Han var inte inbjuden sedan kommer han med armarna runt döttrarna. Verkar vara en manipulativ en den där. Har kanske inget att göra med Behns självmord men känns ruttet att han ska få vara med så snabbt på ett officiellt kungligt julfirande. Men Märtha Louise hade kanske gett ultimatum. Får jag inte ta med mig min Shaman så kommer varken jag eller barnen.
Citera
Medlem
Ari Behn hadde et godt forhold til Kongefamilien etter skilsmissen og var ofte gjest der i private sammenhenger, også når Märtha ikke var til stede.
Citera
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Norway
I Norge ble han ofte sett på som et "skämt" og gjort til åtlöje. Her fra norsk TV en del år tilbake.

https://www.youtube.com/watch?v=NCetGYxJT8o

Jag var lite otydlig, det är norrmän jag pratat med...
Citera
2019-12-26, 15:25
Avslutad
Citat:
De feirer ikke jul på Slottet, de feirer på Kongsseteren. Shamanen var garantert ikke med på julaften.

Men det står ju i seoghör han länka till at sjamanen mest troligt bodde på kongsseteren så där mötte nog ari og sjaman varann
Citera
2019-12-26, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Verkar vara en manipulativ en den där.

Decenniets understatement!!
Citera
2019-12-26, 15:26
Medlem
Läste att han under 2018 sålde tavlor för 5,7 miljoner norska kronor. Framgångsrik är bara förnamnet. Inte riktigt i min smak. Inget jag hade hängt på väggarna här hemma.

Läste även att hans novellsamling Trist som faen sålde i över 100 000 exemplar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in