Citat:
Ursprungligen postat av
arcenciels
Ja det var bara likheten jag reagerade på. Och att det i polisens bild sitter 1 man i bilen också som är oerhört lik den utanför. Jag känner till 3 moghrabi-bröder. De är lika varann med de här avvikande ansiktsdragen. Åtminstone 2-3 av de här Alzuriey-bröderna har också dylika anleten. Jag vill ha det till att polisen söker 2 personer med liknande utseende.
Finns det en längdangivelse i polisens efterlysning? Det var väl en mobilfilm tagna från andra el tredje våningen? Jag tror det perspektivet i foto förminskar och förvränger en del. Killen sprang, som jag såg det, med väldigt låga ben och knäna högt upp i luften. En märklig löparstil.
Jag hittar inte systern på Facebook. Är det M@gd@ det syftas på? Kan ngn lägga en länk här?
Systern till vem? Har inte orkat läsa hela tråden...
Håller med om att bröderna du nämner är väldigt lika personerna på polisens bilder. Men vad skulle deras motiv vara? De är palestinier liksom den tilltänkta måltavlan, KHs pojkvän. Kanske inte betyder nåt, dock.
Vet någon nåt om KHs nationalitet? Behnaz, mellannamnet, är iranskt. Efternamnet Hakim är arabiskt. Vem är hennes föräldrar?