äter inte billys panpizza längre då jag fick diarre utan dess like efter jag konsumerade en sådan förut. jag brukade vara en vardaglig förtärare av dess produkt men ej längre dessvärre ; av uppenbar anledning.
äter inte billys panpizza längre då jag fick diarre utan dess like efter jag konsumerade en sådan förut. jag brukade vara en vardaglig förtärare av dess produkt men ej längre dessvärre ; av uppenbar anledning.
Du har klen mage
Nä men brukar köra Billy och då gör jag den i ugnen lägger på extra ost och har vitlökssås till.
Senast redigerad av jbswebeck 2019-12-23 kl. 21:57.
Mest högstadienostalgi, när man är lite hungrig och inte orkar tänka vuxet.
Har nog testat några smaker typ kebab och om jag inte har fel extra ost.
Inga var goda, originalet är ju inte ”god” heller med som sagt, så mycket nostalgi att det trumfar annat ibland.
Chili Cheese! Lägger den bara i mikron några minuter och sen käkar jag. Är vegetarian och inte så förtjust i den vanliga gröna varianten, så Chili Cheese passar mig perfekt
Gör alltid mina egna pizzor även Pan, då blir det oftast med kokta körsbärstomater med div kryddor å tomatpuré. Vidare pizzaost,champinjonerr, bacon, rödlök å Mozzarella.