2019-12-24, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spregler
Det finns en avfallsstation i Köping, kan dom ha dumpat kroppen där? Att han ligger någonstans under nå bräder eller blivit uppbränd till fjärrvärme?

Då hade det med största sannolikhet redan uppmärksammats. En bekant jobbar där, tydligen för låg temperatur i deras ugnar eller nått.
Citera
2019-12-24, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricViking
Gör dig inte dummare än du är!
FB amatör domstol kan vi vara utan.

I din kommunistvärd är alla förövare offer som har växt upp i utanförskap.

Men en skyldig person kan bli friad, det betyder att han enligt lagen har blivit friad men han är fortfarande en förövare.
Citera
2019-12-24, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Oj detta fall har jag missat helt.

Märkligt att åklagaren överhuvudtaget inte vill kommentera om man hittat offret eller inte. Om man tänker på andra fall där personer varit försvunna och mord misstänkts, så har info kommit ut relativt snabbt ifall kroppen hittas.

I detta fallet söker inte missing people eller Fikk heller va?

Är konstigt hela ärendet. Försvunnen person, men ingen efterlysning någonstans, ändras till mord men åklagaren vill inte säga ifall man hittat honom ens. Hmm.

Ja, jag tycker detta fall är det konstigaste av alla. Antingen har polisen fullt upp med utredningen, håller tyst så ingen ska förstöra spår, el så har dom ändrat taktik. Udda är det iaf.
Citera
2019-12-24, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PimPim.55
Ja, jag tycker detta fall är det konstigaste av alla. Antingen har polisen fullt upp med utredningen, håller tyst så ingen ska förstöra spår, el så har dom ändrat taktik. Udda är det iaf.
Det är bra att polis och åklagare är tysta under utredningen, i annat fall kan det förstöra densamma.
Kan inte vara meningen att åklagare skall stå och glappa om ditt och datt i pressen. De har viktigare saker att göra d.v.s att SÄKRA bevis.
Citera
2019-12-24, 11:50
Medlem
Citat:
Det finns en avfallsstation i Köping, kan dom ha dumpat kroppen där? Att han ligger någonstans under nå bräder eller blivit uppbränd till fjärrvärme?
Eller Nordkalk.
Citera
2019-12-24, 11:54
Medlem
EricVikings avatar
Citat:
I din kommunistvärd är alla förövare offer som har växt upp i utanförskap.

Men en skyldig person kan bli friad, det betyder att han enligt lagen har blivit friad men han är fortfarande en förövare.

Håll dig till ämnet, och sluta tramsa!
Det är ingen som lyssnar på dig, ändå!
Citera
2019-12-24, 11:59
Medlem
Citat:
Du menar Återbruket som har ett högt stängsel med el högst upp? Känns inte troligt nej.
Citera
2019-12-24, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Det är bra att polis och åklagare är tysta under utredningen, i annat fall kan det förstöra densamma.
Kan inte vara meningen att åklagare skall stå och glappa om ditt och datt i pressen. De har viktigare saker att göra d.v.s att SÄKRA bevis.

Jo jag fattar det. Men mycket som de har gått ut med låter så jäkla dramatiskt. Känsligt läge mm. Därför undrar man ju. Eller får man inte fundera. Jag tycker det är ett udda fall ända tills sanningen kommer fram. Punkt
Citera
2019-12-24, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PimPim.55
Jo jag fattar det. Men mycket som de har gått ut med låter så jäkla dramatiskt. Känsligt läge mm. Därför undrar man ju. Eller får man inte fundera. Jag tycker det är ett udda fall ända tills sanningen kommer fram. Punkt
Visst får du fundera PimPim lille, jag ville bara förklara avsikten med deras tystnad och fördelarna med detta.
Citera
2019-12-24, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacingSnail
Du menar Återbruket som har ett högt stängsel med el högst upp? Känns inte troligt nej.
Det finns en förbränning också, men det är fortfarande inte speciellt troligt
Citera
2019-12-24, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Man är skyldig när man har begått brottet.

Men inte att förglömma, dom är inte dömda än!
Citera
2019-12-24, 12:12
Medlem
Har någon dött eller hamnat på sjukhus - är rätt OK eller försvunnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in