Rätt så många verkar glömma att man är oskyldig tills motsatsen bevisats ...
Så att sitta och låtsas vara en domstol med alla svar, och lägga ut fullt namn, personnr mm är lågt..
Finns anhöriga på båda sidor , det kan man ju kanske ha i åtanke om inte annat.
Så att sitta och låtsas vara en domstol med alla svar, och lägga ut fullt namn, personnr mm är lågt..
Fast det här är flashback.. Ett tips... Logga ut. Man sitter inte direkt ofta på sannolika skäl om man är oskyldig till inblandning..
Det finns många som blir friade fast dom är skyldiga så det säger inte så mycket. Dessutom, det här är Flashback. Här är det laglöst.
Brottsrubriceringen ändrades under måndagen, från människorov till mord. De två har begärts häktade på sannolika skäl misstänkta för mord, alternativt medhjälp till mord, uppger Karin Rosander, kommunikationsdirektör vid Åklagarmyndigheten, för TT.
Finns ju ingenting varken i artikeln eller nyhetsinslag som pekar på att en kropp har hittats. Den ändrade brottsmisstanken verkar väl mer troligt grunda sig i fynd som polisen gjort...med största sannolikhet i bilen!
Vad jag hört så skulle j*mmy bl*m träffa r*bin och el*n för att förmodligen köpa droger. Sen dess är han borta. Nu är el*n och r*bin misstänkta för mord.
Finns ju ingenting varken i artikeln eller nyhetsinslag som pekar på att en kropp har hittats. Den ändrade brottsmisstanken verkar väl mer troligt grunda sig i fynd som polisen gjort...med största sannolikhet i bilen!
Tror de hittat honom. Eftersom brottsrubriceringen ändrades. Jobbig jul för alla inblandade
Vad jag hört så skulle j*mmy bl*m träffa r*bin och el*n för att förmodligen köpa droger. Sen dess är han borta. Nu är el*n och r*bin misstänkta för mord.
Vem är denne JB!
Är han missbrukare sedan tidigare eller nått. Jag hittade bara en snubbe i Köping med det namnet som är gift mm