2019-12-23, 15:23
Medlem
Mosbulles avatar
Helt otroligt alltså!
De mynidgheterna jagar hederliga och skattebetalare som inte ges någonting.

Men smuts som afghanen ges men han bor ju inte ens i landet.

GALET!! NU HAR JAG FOTT NOG,
Citera
2019-12-23, 15:25
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Aftonbladet tar inte upp detta men tar upp hur man gör dom godaste köttbullarna och hatet mot Gina Dirawi när hon var julvärd

Inte konstigt att gammalmedia håller på att dö ut
Citera
2019-12-23, 15:27
Avslutad
Hur går det med mailtips till utländska nyhetsmedia ?
Det föreslogs tidigare i tråden och iden är lysande,någon som
fått tummen ur och lagt iväg något mail ?
Citera
2019-12-23, 15:28
Medlem
Fantastiskt roligt att han presenterar sin svenska vistelse som en framgångssaga för sina väljare. Visar exakt vilka intentioner dessa individer har.

Man skulle vilja veta vilka personer som burit ansvar på berörda myndigheter.
Citera
2019-12-23, 15:32
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Sverige - hela världens skämt som aldrig slutar leverera.
Sverige levererar ministrar både här och där.
Citera
2019-12-23, 15:33
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Någon (?) politiker som tänkt tanken att alla bidrag till icke-svenskar kan testas, att de bor i Sverige, genom att de måste hämta ut ett REK-brev på posten? De som inte hämtar ut personligen avregistreras från Sverige och får inget bidrag.

Man kan undra hur många ministrar i MENA som står som "fattig familj" i svenska register, fast de inte ens är här, och som (v) kräver ökade bidrag till. En icke-boende här på bidrag måste se väldigt fattig ut i statistiken.

Verkar vara så många bluffare nu att invandringssiffrorna antagligen kan korrigeras neråt. Ingen fanns kvar. Vi är bara 9 miljoner i Sverige.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2019-12-23 kl. 15:36.
Citera
2019-12-23, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Hahaha, den här nyheten kommer lite olämpligt för Löfven & Co. Attans osportsligt att släppa detta nu.
Nej. Om det här stämmer kommer Expressen och Aftonbladet skriva om det. Du lever i din egen bubbla om du tror att den här typen av nyhet skulle vara någonting som man inte kan publicera på grund av omtanke om Löfvén etc.
Citera
2019-12-23, 15:35
Medlem
OntOmQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricky1891
Alltså, man blir jävligt trött när man läser det så här och vet att ingen röst på något parti kan ändra på det här. Det är ju redan.
Det är det sorgliga. Ingen kan backa bandet. Oavsett hur vettig och handlingskraftig en framtida regering är så har skadan redan skett. Och skadan växer sig starkare för var dag.

För att riktigt göra det ännu svartare så kan jag lika gärna dela att det kommer bli mycket värre!
De flesta fattar inte att de som begår flest brott är andra generationen. Så om 15-35 år när många efter massinvandringen 2015 fått barn som närmar sig tonåren. Ja, då ska ni allt få se på annat.
Citera
2019-12-23, 15:44
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Hon kan inte få garantipension om hon står som utvandrad till Afghanistan hos Skatteverket.

Den här storyn är tunn eller helt enkelt fel.

Var i allt detta står det något om garantipension?

Om jag blir pensionär och flyttar till exempelvis Thailand, behåller jag naturligtvis min pension livet ut.

Bor massor av Svenska pensionärer där.
Citera
2019-12-23, 15:51
Medlem
Jävla skandsl. Dock inte politikerna. Tjänstemännen och kontrollerna är bedrövliga.
Citera
2019-12-23, 15:53
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag undrar vems inlägg du svarar på? Det kan definitivt inte vara mitt då det överhuvudtaget inte har något att göra med ditt svar.

nantale är sådan.
Nu fattas bara att h*n ska upplysa oss om något rörande situationen som bara nantale har förstått och vet. Oftast är h*n bara ute och cyklar hjälplöst. Inte en sak rätt. PK-pladder.
Citera
2019-12-23, 15:56
Medlem
Jag har tipsat Daily Mail.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här