2019-12-22, 11:04
Medlem
Eurabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godssouljah777
Precis här har vi ett praktexempel på vilka odjur man tar in i landet. . rasist-jihadister till våldtäktsmän.. dessa vidriga ockupant odjur vill våldta och förstöra allt, det finns inget mänskligt kvar i dem. .De avgudar Allah som i sin tur slänger in demoner i dem..ÄCKELODJUR och dessa isis horungar ska ni ge erat land till?? neej de förtjänar det inte. .bara att brinna i helvetet med 72 kåta demoner som de kan knulla hela dagarna..
Klarar du inte ens av att citera ordentligt kanske du inte förtjänar något land heller?

Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Du kan kalla det vad du vill. Men faktum är att de allra flesta grupper som kommer till Sverige är losers som måste leva på andras pengar för att överleva och detta i generationer. Ingen människa med självförakt gör det.

Hur mycket galla du än spyr ur dig kan du inte komma ifrån att detta.
SOm jag ser det är det rätt bekvämt med betjänter.
Att kunna göra precis vad man vill utan konsekvenser samtidigt som rbetsbördan ligger på den naive dumsvennen.
Citat:
Ursprungligen postat av marfokab
Ursäkta. Jag är inte intresserad av din identitet utan vill bara att du reflekterar över några saker.
Du stack alltså från ett land med svansen mellan benen för att du hade det jobbigt.
Nu skriver du nedlåtande om det land och de människor som tog emot dig.
Vad säger det om dig?
Äh säg som det är, ni gillar ju att bli överkörda? Böja er fram och bara ta emot är vad ni är födda till!
Citera
2019-12-22, 11:05
Medlem
Otroligt bra trådstart Det här är varför jag älskar flashback!!

Vart bor du TS? Det finns en chans/risk att jag behöver en sommarstuga där du bor så om jag kommer dit lämnar du över nycklarna så jag kan flytta in? Du flyttar och jag tar över stugan utan konflikt, en win-win enligt mig! =)
Citera
2019-12-22, 11:15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Undrar om TS reagerar likadant om han får kackerlackor i radhuset. Flyttar han bara & överlämnar huset till skadedjuren? Eller ringer han Anticimex?
Citera
2019-12-22, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PoLisHesTen
Människor har ju flyttat runt om i världen i alla tider när det inte passat sig i landet, indianerna fick sällskap i USA av Svenskar, Valloner från Belgien flyttade till Sverige för att få jobb på 1600-talet. Homo sapiens flyttade från Afrika...

Så om det inte passar sig för Svensson i Sverige pga "Invällarna" och hur de påverkar svensk kultur varför inte bara ge upp på blatte-Sverige och dra sig nån annanstans? Så slipper ni betala skatt för vad nu invandringen kostar också... när jag som svensk infödd ser multikulti ser jag bara mänsklighetens natur, folk flyttar runt om på jorden och tar med sig sin kultur, så är det och så har det alltid varit. Sånt jävla gnäll på Svenskana idag liksom...

Jag bryr mig inte om hur mycket invällare det kommer. Det som stör är att de tar från välfärdskakan som de aldrig betalat till och många förmodligen aldrig kommer bidraga till.

Gör om landet, sänk skatten sen får var och en klara sig själv. Så ska vi se hur kul det är.
Citera
2019-12-22, 11:25
Medlem
Citat:
Människor har ju flyttat runt om i världen i alla tider när det inte passat sig i landet, indianerna fick sällskap i USA av Svenskar, Valloner från Belgien flyttade till Sverige för att få jobb på 1600-talet. Homo sapiens flyttade från Afrika...

Så om det inte passar sig för Svensson i Sverige pga "Invällarna" och hur de påverkar svensk kultur varför inte bara ge upp på blatte-Sverige och dra sig nån annanstans? Så slipper ni betala skatt för vad nu invandringen kostar också... när jag som svensk infödd ser multikulti ser jag bara mänsklighetens natur, folk flyttar runt om på jorden och tar med sig sin kultur, så är det och så har det alltid varit. Sånt jävla gnäll på Svenskana idag liksom...

Du vet att svenskarna som flyttade till USA bidrog positivt till samhället?
Du vet att många Valloner som flyttade till Sverige blev inbjudna av svenska hovet pga deras yrkeskompetens dvs de kunde saker svenskar på den tiden inte kunde?

Eller nej, jag tror inte du vet ett skit om detta.
Citera
2019-12-22, 11:26
Medlem
Enda bra med invandringen är när dom sänker sura griniga gubbjävlar som kaxar på nån ica parkering
Citera
2019-12-22, 11:29
Medlem
Gnusmas80s avatar
Citat:

Om en okänd man skulle sitta i din soffa en morgon och äta av ditt bröd och använde ditt tankkort. Vad skulle du göra då? Låta han bo kvar, flytta eller försöka få ordning på problemet?
Citera
2019-12-22, 11:30
Medlem
alisvenssons avatar
Ett alternativ till att flytta är att kasta ut alla sossar, miljöpartister och anhängare till annie lööf. Spm driver denna äckliga agenda. Ni kan bo i Afghanistan...
Citera
2019-12-22, 11:31
Medlem
jamesbondes avatar
Den välfärd svenskarna strävsamt byggt upp under flera generationer skänks nu bort ut på det globala smörgåsbordet. Stackars barn och barnbarn.
Citera
2019-12-22, 11:32
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alisvensson
Ett alternativ till att flytta är att kasta ut alla sossar, miljöpartister och anhängare till annie lööf. Spm driver denna äckliga agenda. Ni kan bo i Afghanistan...
Så du får din demokrati?
Citera
2019-12-22, 11:34
Medlem
Zwanzigs avatar
Jag tror många som är emot invandring ogärna blir invandrare själva.
Citera
2019-12-22, 11:38
Medlem
Citat:

Extremt underligt sätt att tänka.
Varför flyttade inte bara indianerna när europeerna kom till amerika? Hade ju varit mycket enklare så hade de inte behövt irritera sig på att de blev undanträngda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in