2019-12-22, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AttCza
Jag håller med dig. Tyvärr är det bara verkligheten som kommer att ändra svenskarnas inställning till SD, invandring, mångkultur etc. Tyvärr måste många människor drabbas av invandringens negativa konsekvenser för att börja sympatisera med SD. Dock kan det bli för sent för att rädda Sverige.
Exakt, jag håller med dig!
Tyvärr som du säger så kan det dock vara lite för sent
Jag hoppas innerligt att folket vaknar upp nu när SD ändå lyckats bli största parti.
Att man då förstår att det betyder något mer än att 25% av den svenska befolkningen helt plötsligt vaknade upp en morgon och bestämde sig för att vara "rasister" , med vänsterns logik.
Citera
2019-12-22, 00:45
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Med denna förklaring så borde allt detta vara simpelt men man måste också förstå sig på den mänskliga psykologin bakom, vilket genast gör det mer komplicerat än vad du tar i beaktning.
Det är denna mänskliga psykologi bakom allt som kan få människor i massantal att vända sig emot allt vad dem dagen inna stod för rent moraliskt.
Det kallas hjärntvätt och det är exakt vad den svenska regeringen har sysslat med i decennier genom att sakta men säkert bryta ner den svenska identiteten för att sedan försätta landet i kaos, med eller utan avsikt det vet vi inte och kommer aldrig att få veta heller.

Myndiga personer har ett personligt ansvar så även om det är mer komplicerat så håller inte det som ursäkt.

Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jodå

Nejdå, du är som Löfven som säger att det är oacceptabelt men fortsätter på samma sätt, då är det defakto acceptabelt.

The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results.
Citera
2019-12-22, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
SD bildades 1988 av ett gäng nazister och fascister. Innan dess var de med i partier som bevara Sverige svenskt och NRP. Fram till år 2000 gjorde man nazisthälsningar när man hade sina möten. Det är alltså ett rent nazistparti från början som på senare år försökt dölja sin egentliga agenda.
Sen kan man inte heller prata om muslimer som en homogen grupp. Ja det finns muslimer som har dålig kvinnosyn och som våldför sig på kvinnor. Men det betyder inte att alla muslimer beter sig så. Jag tycker precis som de flesta andra att man skall utvisas om man begår brott och man skall ha långa fängelsestraff om personen redan är medborgare. Det ska vara kännbara straff. Straffen som är nu är som ett hån mot alla som blivit utsatta. Med detta sagt så tror jag inte på att ett gäng nazister ska lösa integrationsfrågan. Du säger att SD såg allt det här komma. Ska jag då säga till alla som röstade på SD att jag såg detta komma. Vad dumma ni var som inte fattade. Man ska se tillbaka och läsa historian noggrant. Inte göra om samma misstag igen.
Med denna logik så kan man även då kolla tillbaka på sossarnas historia, som då är betydligt smutsigare än SD's historia.

Man höll på med rasbiologi,
tvångsteriliserade samer,
utfört medicinska experiment på bla handikappade,
man har hjälpt nazi Tyskland genom att förvägra judar en fristad i sverige och istället förvisat dem rakt in i nazisternas armar
, sålt vapen till nazityskland under krigstiden, varit "neutrala" under andra världskriget men man släppte samtidigt igenom tyska trupper igenom landet.
Alltså listan kan göras lång över vad sossarna i det förflutna har gjort sig skydiga till som med din vänster logik borde betyda att vi ska frysa ut och bannlysa partiet ur sveriges riksdag.

Alla partier har en smutsig historia, där sossarna har en utav dem värsta.
Så att dra hela vänster propagandan med atr SD har ett nazistiskt förflutna är totalt meningslöst då majoriteten utav alla svenskar fram tills nu har röstat på ett parti med dubbelt så mycket smuts under sina naglar.
Citera
2019-12-22, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Myndiga personer har ett personligt ansvar så även om det är mer komplicerat så håller inte det som ursäkt.

Nejdå, du är som Löfven som säger att det är oacceptabelt men fortsätter på samma sätt, då är det defakto acceptabelt.

The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results.

Nu går du runt och tror dig veta vad jag gör och inte också Du är festlig, du, med dina projektioner!
Citera
2019-12-22, 01:02
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nu går du runt och tror dig veta vad jag gör och inte också Du är festlig, du, med dina projektioner!

Du borde kanske googla på projektion för det du beskriver är inte projektion. Men ja jag är rätt övertygad om att du har röstat på 7K och därmed den massinvandringspolitik som fått våldtäkterna att explodera.
Citera
2019-12-22, 01:04
Medlem
Citat:
Du borde kanske googla på projektion för det du beskriver är inte projektion. Men ja jag är rätt övertygad om att du har röstat på 7K och därmed den massinvandringspolitik som fått våldtäkterna att explodera.

Du får övertyga dig själv om vad du vill, projektorn. Det är ett fritt land
Citera
2019-12-22, 01:07
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du får övertyga dig själv om vad du vill, projektorn. Det är ett fritt land

Haha så förvånande att du är faktaresistent också
Citera
2019-12-22, 01:09
Medlem
Citat:
Haha så förvånande att du är faktaresistent också

Och "faktan" är dina egna övertygelser om vad jag röstade på förra valet. Samma skit som när du hävdar att du vet vad andra tycker men att de inte vet de själva osv.. Gå och lägg dig, det ska jag göra nu
Citera
2019-12-22, 01:11
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Och "faktan" är dina egna övertygelser om vad jag röstade på förra valet.

En övertygelse om vad du röstade på är inte projektion, du förstår helt enkelt inte ordet du använde. En rekommendation är att du använder enklare ord som du förstår när du inte vill kolla upp vad det betyder ens när jag berättar detta för dig.
Citera
2019-12-22, 01:12
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Med denna logik så kan man även då kolla tillbaka på sossarnas historia, som då är betydligt smutsigare än SD's historia.

Man höll på med rasbiologi,
tvångsteriliserade samer,
utfört medicinska experiment på bla handikappade,
man har hjälpt nazi Tyskland genom att förvägra judar en fristad i sverige och istället förvisat dem rakt in i nazisternas armar
, sålt vapen till nazityskland under krigstiden, varit "neutrala" under andra världskriget men man släppte samtidigt igenom tyska trupper igenom landet.
Alltså listan kan göras lång över vad sossarna i det förflutna har gjort sig skydiga till som med din vänster logik borde betyda att vi ska frysa ut och bannlysa partiet ur sveriges riksdag.

Alla partier har en smutsig historia, där sossarna har en utav dem värsta.
Så att dra hela vänster propagandan med atr SD har ett nazistiskt förflutna är totalt meningslöst då majoriteten utav alla svenskar fram tills nu har röstat på ett parti med dubbelt så mycket smuts under sina naglar.
Ja jag skrev väl att man skulle läsa sin historia. Det har iaf du gjort ser jag. Skillnaden är dock att de som du talar om är döda sen länge och förhoppningsvis har även våra politiker i S och M läst sin historia. Det har säkerligen nazisterna i SD också gjort men de tyckte det hitler gjorde var bra och visade det genom att marschera på våra gator och göra nazisthälsningar. Det var dessutom inte länge sen de gjorde det och de är numera verksamma i partiet.
Citera
2019-12-22, 01:13
Bannlyst
Utgår ifrån att du är ett troll och inte ens menar allvar av det du skrev.

Förövrigt är det inte ens värt att lägga ner kraft på att besvara dig, för du kommer bara sjunka det till en lägre nivå.
Citera
2019-12-22, 01:18
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Ja jag skrev väl att man skulle läsa sin historia. Det har iaf du gjort ser jag. Skillnaden är dock att de som du talar om är döda sen länge och förhoppningsvis har även våra politiker i S och M läst sin historia. Det har säkerligen nazisterna i SD också gjort men de tyckte det hitler gjorde var bra och visade det genom att marschera på våra gator och göra nazisthälsningar. Det var dessutom inte länge sen de gjorde det och de är numera verksamma i partiet.

Sossarna hyllar fortfarande sina nazistiska ledare och Löfven gick med i sossarna när de fortfarande höll på med rasbiologi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in