Citat:
Ursprungligen postat av
MissFitt73
SD bildades 1988 av ett gäng nazister och fascister. Innan dess var de med i partier som bevara Sverige svenskt och NRP. Fram till år 2000 gjorde man nazisthälsningar när man hade sina möten. Det är alltså ett rent nazistparti från början som på senare år försökt dölja sin egentliga agenda.
Sen kan man inte heller prata om muslimer som en homogen grupp. Ja det finns muslimer som har dålig kvinnosyn och som våldför sig på kvinnor. Men det betyder inte att alla muslimer beter sig så. Jag tycker precis som de flesta andra att man skall utvisas om man begår brott och man skall ha långa fängelsestraff om personen redan är medborgare. Det ska vara kännbara straff. Straffen som är nu är som ett hån mot alla som blivit utsatta. Med detta sagt så tror jag inte på att ett gäng nazister ska lösa integrationsfrågan. Du säger att SD såg allt det här komma. Ska jag då säga till alla som röstade på SD att jag såg detta komma. Vad dumma ni var som inte fattade. Man ska se tillbaka och läsa historian noggrant. Inte göra om samma misstag igen.
Med denna logik så kan man även då kolla tillbaka på sossarnas historia, som då är betydligt smutsigare än SD's historia.
Man höll på med rasbiologi,
tvångsteriliserade samer,
utfört medicinska experiment på bla handikappade,
man har hjälpt nazi Tyskland genom att förvägra judar en fristad i sverige och istället förvisat dem rakt in i nazisternas armar
, sålt vapen till nazityskland under krigstiden, varit "neutrala" under andra världskriget men man släppte samtidigt igenom tyska trupper igenom landet.
Alltså listan kan göras lång över vad sossarna i det förflutna har gjort sig skydiga till som med din vänster logik borde betyda att vi ska frysa ut och bannlysa partiet ur sveriges riksdag.
Alla partier har en smutsig historia, där sossarna har en utav dem värsta.
Så att dra hela vänster propagandan med atr SD har ett nazistiskt förflutna är totalt meningslöst då majoriteten utav alla svenskar fram tills nu har röstat på ett parti med dubbelt så mycket smuts under sina naglar.