Citat:
Ursprungligen postat av
MissisM
Jag letar efter er därute som har erfarenhet av att ta psykadeliska droger och samtidigt ha en ångestproblematik i livet i övrigt. Jag är nyfiken både för egen skull men också rent objektivt hur detta kan se ut i verkligheten och inte bara vad jag kan läsa mig till; för mig är detta mycket spännande område att försöka få mer kunskap om även om jag är tveksam till att själv någonsin inta psykadeliska preparat, just på grund av min ångest.
Tack på förhand! <3
Om du är i en trygg miljö, med en person eller personer du känner dig trygg med, och mår bra så kommer det nog gå bra kanske.
Gör det inte ensam eller medans du mår dåligt. Ditt sinnestillstånd förstärks, så om du känner ångest så kommer du känna ångest som är ännu starkare. Jag har problem med ångest och ätit svamp helt ensam och fyfan det är väldigt tufft att leva igenom stark ångest som du inte kan fly ifrån oavsett vad du gör. Jag lärde mig dock vad som orsakade ångest vid det tillfället så det var inte dåligt i sig.
Jag har testat 3 st låga doser, 1 normal dos och 1 stark dos och alltid helt själv medans jag mådde psykiskt dåligt. Alla doserna basically förlamade mig där jag var inkapabel till att göra något förutom och upprepa till mig själv att det var tillfälligt och allting kommer bli bra igen, medans verkligheten är fucked och jag sitter fast i en 3 timmar lång ångest attack.
Jag ville uppleva något spirituellt, men jag lärde mig att det är bäst att jag håller mig borta från psykadeliska tills jag löst mina problem.