Citat:
Du vet ju redan att jag är helt inne på KM som både pilot och GM.
Skulle det visa sig att jag är fel ute, så får jag bara acceptera mitt misstag.
Nåt försök att få dig in på min linje är inte lönt. Jag har inget uttalat behov av att synas o höras hela tiden i tråden.
Du kör ditt race. Just nu kör du nån form av helgardering... 1X2
TS,PU och KM.
Skulle det visa sig att jag är fel ute, så får jag bara acceptera mitt misstag.
Nåt försök att få dig in på min linje är inte lönt. Jag har inget uttalat behov av att synas o höras hela tiden i tråden.
Du kör ditt race. Just nu kör du nån form av helgardering... 1X2
TS,PU och KM.
Citat:
Sen borde det väl vara rätt självklart att du kan argumentera för din nya pilotaspirant, när du också har flera källor?
Istället försöker du göra det lätt för dig genom att försöka rulla över jobbet på andra.
En rak och enkel fråga till dig då.....
Var TS med på festen?
Det borde du rimligtvis ha ett rakt svar på.
Istället försöker du göra det lätt för dig genom att försöka rulla över jobbet på andra.
En rak och enkel fråga till dig då.....
Var TS med på festen?
Det borde du rimligtvis ha ett rakt svar på.
Jag har aldrig avfärdat "din" KM. Det enda som jag har gett uttryck för att jag tycker att placeringen av KM i tråden skedde på ett mycket märkligt och samordnat sätt. Dock verkar det finnas indikationer på att TS skulle kunna vara "mannen med pilotglasögon". Men tro mig: Jag bortser inte från din åsikt!
Angående min "helgardering" så skrev jag att vi i tråden har kommit ner i ett begränsat antal namn som känns mycket intressanta i fallet. (När några användare hävdar att vi "går runt i cirklar" och bla, bla, bla.) Inom det antalet är jag säker på att vi hittar gärningsmannen och/eller medhjälpare. Så se inte min "helgardering" så snävt, försök att läsa en grupp av personer, varav någon eller några sannolikt platsar i det som hände.
Nej, jag vet inte om TS var med på festen - lika lite som du inte kan säga att han inte var det ... Men det finns indikationer från ett "nära" håll att TS kan vara "intressant". Flera personer påstås ha varit inne på förhör under 2017, varav TS påstås vara en. Av vilken anledning kan jag inte säga.
Det som verkligen är intressant, är att några användare gick i taket nu det senaste!
Med lite flyt kan det komma att dyka upp ny information i tråden. Jag vet att det jobbas på det.