Citat:
Ursprungligen postat av
Olbars
Mycket intressant, eftersom vi hela tiden antagit badkar som plats för styckning. Så var bevisligen inte fallet.
Det är även ett negativt besked eftersom chanserna minskar att de säkrat bevis ifrån vattenlås.
Ja precis, det är därför jag postar detta för att hjälpa till. Som du ser är jag ny användare.
Badrummen i tvåorna är för små för att ha badkar i. Jag beskrev badrummet i en annan kommentar: ” Gällande badrummet (i tvåorna) så ser de ungefär ut såhär när man står och tittar in: handfat ganska omgående till vänster. Mitt emot (till höger om ingången) är toaletten. Bredvid toaletten är duschen, som är en hörndusch. Det lilla utrymmet mellan handfatet och mitt emot duschen är tänkt att ha en liten tvättmaskin, alltså en liten en. Det får inte plats med en stor/vanlig hushålls tvättmaskin. Det blir väldigt trångt även med en liten tvättmaskin.
Badrummet kan även vara spegelvänt! Vilket jag tror att det är i T’s lägenhet utifrån min beskrivning. I uppgång B och C är det bara tvåor och de är spegelvända.”
Gällande vattenlås så är locket till golvbrunnen av plast, du vet som det ”brukar se ut” i duschen. Vet inte hur mycket det hjälper men något borde väl fastna?