Citat:
Ursprungligen postat av
uniktanvandarnamn
Anmärkningsvärt idiotisk relativisering som helhet men det kursiva stämmer inte alls... det är en logiskt giltig tankegång men du far med osanning och förleder här, eftersom du utgår från felaktiga premisser.
Om det finns en sådan koppling ö.h.t. så gäller den Tishkos omvittnade narkotikaaffärer, inte BO.
Om motivet är att dölja MGM-familjens påstådda kriminalitet så pekar även det på MGM och hans släkt, inte utåt och bort från dem, mot okända organiserade brottslingar.
Jag tycker att du ska dela med dig av alla dessa teorier som du framför så ihärdigt - som alla bygger på att den misstänkta släkten är oskyldig - till polisen.
Jag upprepar för tredje gången mitt erbjudande om att hjälpa till, via ombud, så att du slipper röja din pseudonymitet.

Citat:
Ursprungligen postat av
uniktanvandarnamn
Fixat.
Jag menar att du är en oärlig debattör som sprider desinformation. I övrigt, nej, jag vill inte debattera med dig eller ge dig luft.
Skriv samman allt du vet och sänd mig ett privat PM för att visa på goda avsikter, så kan vi snacka.
Vad är det med det "kursiva" som inte stämmer alls?
Jag skrev rent hypotetiskt eftersom jag inte vet hur det var, eller vilka som gjort vad. Men du som verkar veta så mycket om fallet, tex att Tishko och hans familj är skyldiga till mordet på Wilma, du måste väl också veta att Wilma umgicks med grovt kriminella personer (alltså Tishko och hans familj)?
Och då måste du väl också tycka att det är sannolikt att de är organiserat kriminella?
Sen kan jag bara säga att allt det jag skriver i tråden är sånt som jag tycker är viktigt gällande fallet, utifrån den info jag har om fallet. Och att du inte tycker det jag skriver är viktigt (kanske för att du redan är säker på att Tishko och hans familj har mördat Wilma), det kan jag tyvärr inte göra något åt. Jag kan inte låta dig bestämma vad jag ska vara säker på.
Och du kan glömma att jag tänker skicka PM till dig av det skälet som du föreslår. Jag har goda avsikter, men jag har kanske inte samma åsikt som du om hur man uppnår godhet.
Och om du på allvar är säker på att du har rätt om hur man uppnår godhet, och därför har rätt att bestämma över andra människors åsikter, då kan jag bara säga att jag är av en annan åsikt än dig.