2019-12-14, 23:40
Medlem
Ingen av artiklarna i media innehåller ordet ”machete” så undrar varför endast en rubrik i AB nämner machete, inget vittne säger det, nån annan dom läst annorlunda än mig?
Citera
2019-12-14, 23:43
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setterwalls04
Vilken idiot! Hur dum får man vara att gå emellan ett rån. Rätt åt dåren tycker jag.

Vem är BO förresten? Låter som en vänsterbliven, lågaffektivt bemötande råtta.
Har GM gripits?
What.. Tvärt om. En handlingens man som visar stott civilkurage. Ett föredöme. En sån som får en nation och ett folk att hålla samman.
Citera
2019-12-14, 23:46
Medlem
Hoppas det här håller sig inom ont.topic, var ju en jävla Sir Alex Ferguson hårtork moderatorn levererade med DHL-speed.

Iaf så kan det väl bli upplopp i såna här småländska avkrokar där både Eskil å Annie kommer ifrån. Småland överlag är väl som att backa bandet tillbaka till åttiotalet bland de etniska svenskarna, sen finns det orter (Hultsfred, Vimmerby) som är i stort sett MENA-småstäder.

70+ etnisk svensk affärsman nerknivad av en 45 kilos somalier utrustad med en 45 kronors ullfibersepererare.
Senast redigerad av svaertupproerd 2019-12-14 kl. 23:53.
Citera
2019-12-14, 23:48
Avslutad
Eftersom det är machete så är det garanterat negrer.
Citera
2019-12-14, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setterwalls04
Vilken idiot! Hur dum får man vara att gå emellan ett rån. Rätt åt dåren tycker jag.

Vem är BO förresten? Låter som en vänsterbliven, lågaffektivt bemötande råtta.
Har GM gripits?
BO är var en egenföretagare som visade civilkurage.
Du är ett kräk.
Citera
2019-12-14, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
What.. Tvärt om. En handlingens man som visar stott civilkurage. Ett föredöme. En sån som får en nation och ett folk att hålla samman.
Hahaha. Naiv är väl bara förnamnet på ditt liv. Hoppas innerligt att BO var beredd att dö. Hoppas verkligen att BO har både barn och barnbarn. Vilken fröjdefull jul de får i år, tack vare "handlingens man".

Har polis gripit någon än eller är det rånmördare som går fritt i Gislaved?
Citera
2019-12-14, 23:50
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf

Hade alla varit som BO, så hade han inte blivit ett BO, utan snarare en fortfarande levande hjälte, helt enkelt.
Citera
2019-12-14, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
BO är var en egenföretagare som visade civilkurage.
Du är ett kräk.
Och? Egenföretagare eller inte så gjorde han bort sig, och har förstört sin släkts julfirande. Riktigt geni va? Egenföretagare, dessutom, kan vem fan som helst bli. Försök inte förfina det hela!

Någon som har namn på "hjälten" tillika BO?
Citera
2019-12-14, 23:51
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Hade alla varit som BO, så hade han inte blivit ett BO, utan snarare en fortfarande levande hjälte, helt enkelt.
Jepp. Han slogs säkert ensam medans alla råttor stod och tittade på.
Citera
2019-12-14, 23:52
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Och så nära inpå jul också, bara 10 dagar före julafton. Denna julen lär ju bli totalförstörd för anhöriga av BO
Citera
2019-12-14, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Såg dom förmodligen utanför staden idag på förmiddagen det var mörkt men jag såg hur dom såg ut. Ingen som bor i staden. Dom kom ifrån Gnosjö Jönköping hållet i mörkblå eller svart bil. Beväpnade och hade cyklar i bagaget.
Förmiddag o mörkt. Jo tjena. E ljust från minst kl 08.30 - 15.00. Och hur såg du att de hade vapen? De vart ju mörkt
Citera
2019-12-14, 23:54
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Var inne dom kommer att utföra ett brott, det är urusel svenska om något.

Jovisst, det har du ju förvisso rätt i. Men frågan är varför han skriver så. Jag menar att det i övrigt, förutom de fel jag nämner, trots allt ser ganska ok ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in