2019-12-14, 22:51
Medlem
bleeckerstreets avatar
Dra mig baklänges vad fint när Miriam och Daniel rev av Håkan. De i buren höjer sig på slutet tycker jag, eller så är det bara jag som tinat upp lite.
Citera
2019-12-14, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bleeckerstreet
Dra mig baklänges vad fint när Miriam och Daniel rev av Håkan. De i buren höjer sig på slutet tycker jag, eller så är det bara jag som tinat upp lite.
Nu Zumbaparty i Surahammar :-)
Citera
2019-12-14, 22:53
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bleeckerstreet
Mjo, när man har Miriam i studion, varför inte nyttja henne till saker hon verkligen är bra på...?
Citera
2019-12-14, 22:55
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Nu Zumbaparty i Surahammar :-)
Aron chockad över att de zumbar på en lördagskväll, som om det finns nåt annat att gör i Surahammar...
Citera
2019-12-14, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Aron chockad över att de zumbar på en lördagskväll, som om det finns nåt annat att gör i Surahammar...
Precis.
Citera
2019-12-14, 22:57
Medlem
Ratads avatar
Citat:

Alternativet är ett hett yogapass.
Citera
2019-12-14, 23:00
Medlem
Mikeyjamess avatar
Att Aron inte fått vara programledare i MH utan ständig ambassadör är konstigt. Han har ju alla kriterier utom rullstolen, SR och SVT kanske bangar med en funktionshinderduglig bur.
Citera
2019-12-14, 23:02
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Att Aron inte fått vara programledare i MH utan ständig ambassadör är konstigt. Han har ju alla kriterier utom rullstolen, SR och SVT kanske bangar med en funktionshinderduglig bur.
SVT borde ju älska en funktionshindrad programledare, tyvärr är han ju man
Citera
2019-12-14, 23:05
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames

Citat:
SVT borde ju älska en funktionshindrad programledare, tyvärr är han ju man

Han har väl en toxiskt maskulin framtoning som är "problematisk och kränkande".
Citera
2019-12-14, 23:08
Medlem
bleeckerstreets avatar
Citat:
Mjo, när man har Miriam i studion, varför inte nyttja henne till saker hon verkligen är bra på...?

Ja, man får helt klart va lite off i övrigt om man kan leverera spontanframträdanden på den nivån. Lyssnar inte ens på hennes typ av musik men liven hon körde med sin polare kl 5 på morgonen för någon dag sen var magisk.

Idealburen: 1 engagerad eldsjäl som kan köra spontana brandtal och prata om ämnet på ett sätt som inte känns så platt som det gjort i år (kalla honom Timbuktu). 1 genuint rolig och energisk, lite otippad och kreativ som höjer stämningen och har bra idéer till spontana inslag (t.ex. Kodjo). 1 musikalisk begåvning som kan bjuda på livesång/musik när det blir segt, samarbeta med gäster osv eftersom det är just musikhjälpen (typ Miriam, fast ännu mer sång).
Citera
2019-12-14, 23:13
Medlem
gato12s avatar
Västeråsarna verkar gått man ur huse för det här. Även lite äldre människor, annars är man ju van med praktiskt taget bara fjortisgäng.

Får en att misstänka att de inte har så mycket annat som drar i stan direkt... (fördomsfull stockholmare)
Citera
2019-12-14, 23:15
Medlem
Mikeyjamess avatar
Vilken rolig kontrast ändå när kameran går från de dansanta festprissarna med överskottsenergi till paren som poserar stelt som om det vore ett familjeporträtt anno fucking 1890
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in